technologia
Sprawdź, jak PlayerUnknown opisuje Prologue, własny projekt post-PUBG
Pola bitwy PlayerUnknown, lepiej znany jako PUBG (lub Graj o pokój w Chinach) jest zaledwie cztery lata po wydaniu jednej z najbardziej udanych i wpływowych gier wszech czasów. Jej dyrektor Brendan Greene, były DJ i projektant stron internetowych z IrlandiiPrzypisuje się mu zapoczątkowanie całego gatunku battle royale i bezpośrednią inspirację tego, co teraz wiesz Czternaście dni, CoD: Strefa wojenna, Legendy Apex i więcej.
Ale w zeszłym tygodniu ogłosił, że opuścił koreańską firmę, której praca nad jego wizją battle royale przyniosła mu sławę, by zbudować własne studio – a pod koniec czwartku ujawnił, co myśli o swoim kolejnym przedsięwzięciu.
To się nazywa prolog, i będzie to demo techniczne typu „płać ile chcesz”, zaprojektowane w celu zilustrowania rodzajów gier, które Greene chce zbudować dalej: tysiące graczy wchodzących w interakcje, eksplorujących i tworzących ”- mówi.
Greene mówi, że jego nowy zespół zbudował sieć neuronową, która może „generować ogromne realistyczne otwarte światy w czasie wykonywania – za każdym razem, gdy wciśniesz w grę”, nazywa to „przełomem”, a Prologue „nazywa się prostym wprowadzeniem do wczesnej iteracji”. bądź naszą technologią.”
Oto jego pełny opis prologu:
Będziesz musiał odnaleźć drogę przez dziką przyrodę generowaną w czasie wykonywania, używając znalezionych narzędzi i zebranych zasobów, aby przetrwać w podróży, w której trudna pogoda jest Twoim stałym wrogiem. Nie ma przewodnika, żadnej ścieżki, którą można podążać, tylko świat, punkt na mapie, do którego można dotrzeć, i narzędzia, których potrzebujesz, aby się tam dostać.
Nie ma jeszcze słowa, kiedy można się spodziewać Prologu, ale Greene udzielił wywiadu na wyłączność VentureBeatjest dziekan Takahashi. Powinna być aktywna w sobotę o 8:45. zgodnie z publikacją.
W jego nowe przedsięwzięcie zaangażowana jest również firma, która opuściła Greene’a, VentureBeat zgłoszone. Krafton (wcześniej znany jako PUBG Corp, a wcześniej Bluehole Studio) również pracuje nad swoją kolejną grą, epicki fantasy znany obecnie jako „Projekt Windless” to oparte na koreańskim folklorze.