technologia
Sprawdź, jak PlayerUnknown opisuje Prologue, własny projekt post-PUBG
Pola bitwy PlayerUnknown, lepiej znany jako PUBG (lub Graj o pokój w Chinach) jest zaledwie cztery lata po wydaniu jednej z najbardziej udanych i wpływowych gier wszech czasów. Jej dyrektor Brendan Greene, były DJ i projektant stron internetowych z IrlandiiPrzypisuje się mu zapoczątkowanie całego gatunku battle royale i bezpośrednią inspirację tego, co teraz wiesz Czternaście dni, CoD: Strefa wojenna, Legendy Apex i więcej.
Ale w zeszłym tygodniu ogłosił, że opuścił koreańską firmę, której praca nad jego wizją battle royale przyniosła mu sławę, by zbudować własne studio – a pod koniec czwartku ujawnił, co myśli o swoim kolejnym przedsięwzięciu.
To się nazywa prolog, i będzie to demo techniczne typu „płać ile chcesz”, zaprojektowane w celu zilustrowania rodzajów gier, które Greene chce zbudować dalej: tysiące graczy wchodzących w interakcje, eksplorujących i tworzących ”- mówi.
Greene mówi, że jego nowy zespół zbudował sieć neuronową, która może „generować ogromne realistyczne otwarte światy w czasie wykonywania – za każdym razem, gdy wciśniesz w grę”, nazywa to „przełomem”, a Prologue „nazywa się prostym wprowadzeniem do wczesnej iteracji”. bądź naszą technologią.”
Oto jego pełny opis prologu:
Będziesz musiał odnaleźć drogę przez dziką przyrodę generowaną w czasie wykonywania, używając znalezionych narzędzi i zebranych zasobów, aby przetrwać w podróży, w której trudna pogoda jest Twoim stałym wrogiem. Nie ma przewodnika, żadnej ścieżki, którą można podążać, tylko świat, punkt na mapie, do którego można dotrzeć, i narzędzia, których potrzebujesz, aby się tam dostać.
Nie ma jeszcze słowa, kiedy można się spodziewać Prologu, ale Greene udzielił wywiadu na wyłączność VentureBeatjest dziekan Takahashi. Powinna być aktywna w sobotę o 8:45. zgodnie z publikacją.
W jego nowe przedsięwzięcie zaangażowana jest również firma, która opuściła Greene’a, VentureBeat zgłoszone. Krafton (wcześniej znany jako PUBG Corp, a wcześniej Bluehole Studio) również pracuje nad swoją kolejną grą, epicki fantasy znany obecnie jako „Projekt Windless” to oparte na koreańskim folklorze.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”