Connect with us

Gospodarka

Singapur. Linie lotnicze nigdzie nie latają. Pasażerowie płacą nawet pół tysiąca dolarów

Published

on

Singapur.  Linie lotnicze nigdzie nie latają.  Pasażerowie płacą nawet pół tysiąca dolarów

Wciąż obowiązują liczne ograniczenia związane z podróżami międzynarodowymi. Linie lotnicze, które desperacko chcą zarobić w 2020 roku, często podejmują drastyczne środki, takie jak ogromne cięcia cen Bilety. Jednak Singapore Airlines wybrały inną strategię. Portal Singapur Straits Times Informuje, że w przypadku lotów donikąd linia lotnicza nie chce, aby pasażerowie lotów komercyjnych samodzielnie płacili za podróż.

Obejrzyj wideo
To największy samolot na świecie. W ten sposób założyciel Microsoftu chce sięgnąć kosmosu

Singapur. Linie lotnicze latają … nigdzie. „Chodzi o gospodarkę Singapuru”

Samoloty Singapore Airlines startują z lotniska Changi, do którego wracają za około trzy godziny. Dodatkową atrakcję nigdzie nie może zaoferować Linie lotnicze Transfer limuzyną na lotnisko i kupony na zakupy.

– Chodzi o ekonomię Singapur i ponownie nadmuchaj pieniądze w lotnictwie – powiedział Stefan Wood, dyrektor Singapore Air Charter.

Pół tysiąca dolarów za lot do nikąd w klasie biznes

Singapore Airlines straciły do ​​750 milionów w pierwszym kwartale 2020 roku dolar. Spadek liczby pasażerów przewożonych przez linię lotniczą jest równie dramatyczny. 99,5 proc.

Stefan Wood jest przekonany, że ludzie z radością zapłacą za nową usługę. Z badania przeprowadzonego przez firmę wynika, że ​​nawet 75 proc. Pasażerowie byliby skłonni zapłacić za tak niezwykłe przeżycie. Połowa ankietowanych mogłaby zapłacić 288 dolarów za lot w klasie ekonomicznej. W zamian 40 proc. Spośród ankietowanych chcieliby zapłacić 588 USD za lot do nikąd w klasie biznes.

To nie pierwszy raz, kiedy linie lotnicze zdecydowały się zorganizować lot donikąd. Wcześniej japońskie linie lotnicze ANA wpadły na ten sam pomysł. Linia lotnicza zorganizowała lot o tematyce hawajskiej. Na pokładzie znajdowały się 334 osoby.

Działalność linii lotniczych związana jest z emisją dużej ilości CO2. Samoloty stanowią już 4 proc. Emisje gazów cieplarnianych w UE i odsetek ten rośnie wraz z popularnością latania. A to kilka procent rocznie. W tym tempie przemysł lotniczy podwoi, a nawet potroi swoje emisje do 2050 r. Aby móc „przestrzegać” nałożonych wartości granicznych, firmy lotnicze muszą zatem nabywać coraz więcej uprawnień do emisji od firm z innych sektorów.

READ  24 mld euro bezzwrotnych dotacji unijnych: największy polski program polityki spójności zatwierdzony przez Komisję Europejską - Polityka regionalna
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *