Connect with us

Najważniejsze wiadomości

SG Analytics zwiększa koncentrację na kliencie dzięki nowemu biuru w Polsce

Published

on

SG Analytics zwiększa koncentrację na kliencie dzięki nowemu biuru w Polsce

SG Analytics, lider Global Insights & Analytics, ma przyjemność ogłosić otwarcie swojego najnowocześniejszego biura we Wrocławiu. To strategiczne posunięcie umacnia niezachwiane zaangażowanie firmy w dostarczanie wyjątkowych doświadczeń klientom i wspieranie nastawienia na rozwój.

Usytuowane w tętniącej życiem dzielnicy biznesowej Wrocławia i eleganckich kamienicach, nowe biuro SG Analytics będzie sprzyjać pielęgnowaniu trwałych partnerstw z kluczowymi strategicznymi klientami i odkrywaniu nowych możliwości rynkowych. Najnowocześniejszy obiekt zapewniony przez Business Link będzie przestrzenią współpracy, w której nasze dynamiczne zespoły, specjalizujące się w rozwiązaniach i analityce danych, będą mogły ściśle współpracować z naszymi cenionymi klientami. Wspólnie przeprowadzimy burzę mózgów, wprowadzimy innowacje i stworzymy skalowalne rozwiązania, aby osiągnąć imponujące wyniki.

Marketing Technology News: Wywiad MarTech z Eranem Helftem, dyrektorem ds. zarządzania produktami w monday.com

„Nasze nowe biuro strategicznie pozycjonuje nas w epicentrum naszej działalności biznesowej. Bliskość naszych globalnych klientów strategicznych pozwala nam budować silniejsze relacje i dostarczać innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich zmieniających się potrzeb. Jako prężnie rozwijająca się firma jesteśmy przygotowani, aby wywrzeć ogromne wrażenie i umożliwić szybsze podejmowanie decyzji w oparciu o wartości”.

Opierając się na sukcesie zeszłorocznej ekspansji na Berkeley Square Park w Londynie, prowadzonej przez Simrana Wadhwa, Partnera w SG Analytics, dodanie biura we Wrocławiu stanowi dalszy postęp w globalnej strategii rozwoju firmy. Wizjonerka rozwoju biznesu, Simran kierowała założeniem naszego nowojorskiego biura i wykazała się nieustannym zaangażowaniem w zorientowanie na klienta.

Simran, Członek Zarządzający, wyraziła swoje podekscytowanie wrocławskim biurem, stwierdzając: „Nasze nowe biuro strategicznie pozycjonuje nas w epicentrum naszej działalności biznesowej”. do ich zmieniających się potrzeb. Jako prężnie rozwijająca się firma jesteśmy przygotowani, aby wywrzeć ogromne wrażenie i umożliwić szybsze podejmowanie decyzji w oparciu o wartości”.

Sid Banerjee, CEO SG Analytics, skomentował: „Otwarcie naszego nowego biura w Polsce to kolejny ważny kamień milowy w naszych planach globalnej ekspansji. Ponieważ nasza działalność kontynuuje szybki wzrost, Europa i Wielka Brytania pozostają integralną częścią naszej długoterminowej strategii. Staramy się wzmacniać nasze relacje z naszymi klientami, rozumieć ich potrzeby i dostarczać niezrównaną wartość dzięki naszemu zaangażowaniu”.

READ  Polska obniża status misji w Izraelu, mówiąc, że nie zwróci ambasadora

Marketing Technology News: Braze dołącza do Russell 3000 Index

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *