Najważniejsze wiadomości
SG Analytics zwiększa koncentrację na kliencie dzięki nowemu biuru w Polsce
SG Analytics, lider Global Insights & Analytics, ma przyjemność ogłosić otwarcie swojego najnowocześniejszego biura we Wrocławiu. To strategiczne posunięcie umacnia niezachwiane zaangażowanie firmy w dostarczanie wyjątkowych doświadczeń klientom i wspieranie nastawienia na rozwój.
Usytuowane w tętniącej życiem dzielnicy biznesowej Wrocławia i eleganckich kamienicach, nowe biuro SG Analytics będzie sprzyjać pielęgnowaniu trwałych partnerstw z kluczowymi strategicznymi klientami i odkrywaniu nowych możliwości rynkowych. Najnowocześniejszy obiekt zapewniony przez Business Link będzie przestrzenią współpracy, w której nasze dynamiczne zespoły, specjalizujące się w rozwiązaniach i analityce danych, będą mogły ściśle współpracować z naszymi cenionymi klientami. Wspólnie przeprowadzimy burzę mózgów, wprowadzimy innowacje i stworzymy skalowalne rozwiązania, aby osiągnąć imponujące wyniki.
Marketing Technology News: Wywiad MarTech z Eranem Helftem, dyrektorem ds. zarządzania produktami w monday.com
„Nasze nowe biuro strategicznie pozycjonuje nas w epicentrum naszej działalności biznesowej. Bliskość naszych globalnych klientów strategicznych pozwala nam budować silniejsze relacje i dostarczać innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich zmieniających się potrzeb. Jako prężnie rozwijająca się firma jesteśmy przygotowani, aby wywrzeć ogromne wrażenie i umożliwić szybsze podejmowanie decyzji w oparciu o wartości”.
Opierając się na sukcesie zeszłorocznej ekspansji na Berkeley Square Park w Londynie, prowadzonej przez Simrana Wadhwa, Partnera w SG Analytics, dodanie biura we Wrocławiu stanowi dalszy postęp w globalnej strategii rozwoju firmy. Wizjonerka rozwoju biznesu, Simran kierowała założeniem naszego nowojorskiego biura i wykazała się nieustannym zaangażowaniem w zorientowanie na klienta.
Simran, Członek Zarządzający, wyraziła swoje podekscytowanie wrocławskim biurem, stwierdzając: „Nasze nowe biuro strategicznie pozycjonuje nas w epicentrum naszej działalności biznesowej”. do ich zmieniających się potrzeb. Jako prężnie rozwijająca się firma jesteśmy przygotowani, aby wywrzeć ogromne wrażenie i umożliwić szybsze podejmowanie decyzji w oparciu o wartości”.
Sid Banerjee, CEO SG Analytics, skomentował: „Otwarcie naszego nowego biura w Polsce to kolejny ważny kamień milowy w naszych planach globalnej ekspansji. Ponieważ nasza działalność kontynuuje szybki wzrost, Europa i Wielka Brytania pozostają integralną częścią naszej długoterminowej strategii. Staramy się wzmacniać nasze relacje z naszymi klientami, rozumieć ich potrzeby i dostarczać niezrównaną wartość dzięki naszemu zaangażowaniu”.
Marketing Technology News: Braze dołącza do Russell 3000 Index
„Zapalony odkrywca. Miłośnik piwa. Miłośnik bekonu. Fanatyk sieci. Przedsiębiorca. Pisarz”.