technologia
Sean Murray już krzyczy o sequel No Man’s Sky
Zatrzymaj mnie, jeśli słyszałeś to wcześniej: Chociaż a najmłodszy IGN wywiadSean Murray, dyrektor zarządzający Hello Games, nazwał nowe przedsięwzięcie studia „coś bardzo ambitnego”.
„Podobny do Niebo nikogoto rodzaj projektu, który nawet gdyby pracowało nad nim tysiąc osób, wydawałby się niemożliwy” – powiedział Murray.
Niebo nikogo, jak może pamiętacie, sprzedawany był w tym samym wylewnym języku. Jednak ogromna lista funkcji, które Murray obiecał przed premierą, takich jak B. możliwość zobaczenia innych graczy online notorycznie brakuje kiedy gra trafiła na sklepowe półki.
I oczywiście, chociaż wiele rozczarowań wynika również z niezweryfikowanego szumu przedpremierowego i surowych realiów tworzenia gier, trudno je cały czas ignorować Niebo nikogoZakres został przesadzony. Prezes Sony Worldwide Studios, Shuhei Yoshida, nawet krótko po premierze przyznał, że za grą wydaną przez Sony stoi wspaniała strategia PR „nie było takie wspaniałe”.
Kiedy dwa lata później przerwał milczenie, Murray zgodził się, ale mówił też o szkodliwych skutkach witriolicznej odpowiedzi Niebo nikogo miał na Hello Games.
„Ten zespół, który stworzył grę, jest niesamowicie utalentowany i stworzyli coś naprawdę interesującego – i to [controversy] nie powinno być tym, co ich definiuje” – powiedział Murray Eurogamer w trakcie autopsja z 2018 roku. „Niebo nikogo miała być grą bardzo ambitną i stworzoną przez mały zespół, który później rozrósł się i miał wokół siebie fajną społeczność. Chcę o tym porozmawiać.
Od tamtej pory Hello Games to zrobiło zmienić postrzeganie społeczne od Niebo nikogo poprzez wydanie kilku szeroko rozpowszechnionych, bezpłatnych aktualizacji, z których ostatnia poprawiona walka kosmiczna i rozszerzył kryminalny półświatek gry. Zdobył nagrodę BAFTA za „Najlepszą grę ewolucyjną” tylko w zeszłym tygodniu.
Ze swojej strony Murray mówi, że jest… nauczył się swojej lekcji o promowaniu gry na zbyt wczesnym etapie tworzenia – i co jest warte, nie dzieli się jeszcze szczegółami na temat ambitnego nowego projektu studia – ale nadal nie mogę nie dostrzec odcieni tych samych błędów, które zrobił Niebo nikogo w tych ostatnich komentarzach. Pomijając oczywisty talent Hello Games, wydaje się, że rozmowa Murraya o stworzeniu „niemożliwej” gry się opłaca kolejny zestaw grabi aby się podniosły. Dlaczego w ogóle mówisz to po tym, przez co przeszedłeś ostatnim razem?
Kolejna część tej historii jest przeznaczona tylko dla Seana Murraya, więc proszę idź poczytać coś innego.
Poważnie, blog się skończył, jeśli nie jesteś Seanem Murrayem z Hello Games. Zamknij okno. Dzięki.
sea, lubię cię Wyglądasz na naprawdę słodkiego, poważnego faceta. Ale poszliśmy w tę stronę. Czasami twój zapał może wpędzić cię w kłopoty. Nie chcę, żeby ty lub ktokolwiek w Hello Games doświadczył tego samego gówna, którego doświadczyliśmy w strasznych miesiącach, które nastąpiły Nie ma człowieka niebo wyszedł.
Następnym razem, gdy powiesz coś dzikiego o tym, co rozwijasz, może poświęć trochę czasu i zadaj sobie pytanie, czy teraz jest odpowiednia chwila, aby podzielić się tym z opinią publiczną. Jako rzekomy członek prasy, nie ma nic złego w ignorowaniu nas przez jakiś czas. Dobrze zrozumiane.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”