Connect with us

Zabawa

Scooby Doo świętuje swój ulubiony miesiąc ze Scoobtoberem

Published

on

Scooby Doo świętuje swój ulubiony miesiąc ze Scoobtoberem

Warner Bros. Discovery nakreśliło plan uroczystej zawartości i przyszłe możliwości w Europie w ramach ekstrawagancji Scoobtober w tym miesiącu.

Scoobtober to coroczna, miesięczna ekstrawagancja i emocjonująca przejażdżka po świecie Scooby Doodostarczając fanom falę programów, produktów i wydarzeń w Warner Bros. Discovery.

Pierwotnie wprowadzony na rynek w USA, obecnie stał się podstawą kalendarza sezonowego ze stale rosnącą listą aktywacji, w tym upiornymi klipami społecznościowymi i crossoverami, a także 48-godzinną transmisją na żywo z Watch Party z linkami do ekskluzywnych produktów Scooby od Do najlepszych należą partnerzy klasowi, tacy jak Playmobil, Plastoys i Funko. Wraz z rozwojem Halloween w Europie, Scoobtober nabiera tempa w regionie EMEA, pod przewodnictwem w 2023 r. najsilniejszego jak dotąd programu zawierającego treści Scooby-Doo w ramach tej inicjatywy na tym rynku.

Aby rozpocząć obchody w Wielkiej Brytanii, przez cały miesiąc (do 5 listopada) wyłącznie na antenie Boomerang (do 5 listopada) będzie emitowany odcinek Scooby Takeover, a odcinki będą emitowane przez cały dzień od 6:00 do 21:00. Filmy ze Scooby-Doo wyświetlane są w weekendy oraz w przerwach o 9:00 i 14:00, a także konkurs Scoobtober Watch & Win emitowany wyłącznie na antenie Boomerang. Fani mogą także włączyć OnDemand, aby zobaczyć więcej odcinków, filmów i kompilacji najsłynniejszych momentów ze Scooby-Doo.

We Francji Boomerang będzie gospodarzem miesięcznej ekstrawagancji Scooby-Doo z udziałem zupełnie nowego Scooby-Doo i Mission d’Halloween. Cartoonito przyłącza się do obchodów w całej Afryce, a specjalnie wybrane odcinki Scooby-Doo zajmują centralne miejsce w weekendowych blokach programowych Movie Stars, a w Cartoon Network Scoobtober będzie wypełniony blokiem programowym na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (MENA Święto Scooby-Doo We Włoszech filmy o Scooby-Doo będą emitowane w Cartoon Network 31 października od 14:00 do 19:00.

Fani mogą także obejrzeć film „Cukierek albo psikus” Scooby-Doo w HBO Max, dostępny w Andorze, Bośni, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, Finlandii, Hercegowinie, Węgrzech, Kosowie, Mołdawii, Czarnogórze, Macedonii Północnej, Holandii, Norwegii, Polska, Portugalia, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania i Szwecja.

READ  Neil Diamond opowiada historię 9 swoich klasycznych hitów

Od 16 października fani mogą świętować Scoobtobera w Metaverse na Robloxie. Po raz pierwszy gracze mogą dołączyć do Scooby’ego i Kudłatego w Cartoon Network Game On! – Wejdź w interakcję z postaciami, aby zbadać tajemnicze nawiedzenia w grze.

„Scooby-Doo tworzy świat upiornej zabawy dla wszystkich grup wiekowych, zaostrzając apetyt na tajemnice, które wzbudzają ciekawość. „To marka, która jest synonimem Halloween i stanowi wejście w świat kryminałów i klasycznych powieści kryminalnych” – powiedział Julian Moon, dyrektor ds. globalnych produktów konsumenckich na region EMEA i region Azji i Pacyfiku w Warner Bros. Discovery Global Consumer Products. „Zespół chce teraz wykorzystać fantastyczne treści i akrobacje Scoobtobera widoczne w transmisji i na kanałach WB Kids w YouTube, aby zapewnić partnerom licencyjnym i detalicznym długoterminową, wspieraną międzywydziałowo możliwość świętowania sezonu Halloween, który rozrósł się wykładniczo w całej Europie .”

Po ogromnym sukcesie w USA firma Warner Bros. Discovery Global Consumer Products rekrutuje obecnie nowych i istniejących partnerów z regionu EMEA, aby świętować wszystko, co związane ze Scoobtoberem 2024. Jeśli szukasz inspiracji, spójrz na globalną premierę produktów konsumenckich, która obejmuje wszystkie kategorie i obejmuje BlackMilk, BoxLunch, Funko, Random House i Coppel.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *