Zabawa
Sarandos nie chce, aby scenarzyści strajkowali, ale Netflix ma odmianę „Robust Slate”.
JC Olivera/Getty Images
Netflix nie chce, aby hollywoodzcy scenarzyści strajkowali, ale streamer ma „całkiem solidną listę wydań”, które pomogą mu przetrwać strajk lepiej niż inni, powiedział współzarządzający Ted Sarandos.
Jego komentarze na temat wywiadu dotyczącego wyników firmy za pierwszy kwartał 2023 r. pojawiają się dzień po tym, jak członkowie Writers Guild of America przytłaczającą większością zaakceptowali głosowanie w sprawie zezwolenia na strajk, które dało przywódcom związkowym prawo do ogłoszenia strajku po wygaśnięciu kontraktu 1 maja.
„Szanujemy autorów i szanujemy WGA” – powiedział. „Bez nich nie moglibyśmy tu być. Nie chcemy strajku Ostatni raz był strajk, który był druzgocący dla twórców. To było naprawdę trudne dla branży. Było to bolesne dla lokalnej gospodarki, która wspiera produkcje. I to było bardzo, bardzo, bardzo złe dla fanów.”
Sarandos powiedział: „Chcemy naprawdę ciężko pracować, aby upewnić się, że znajdziemy uczciwą i sprawiedliwą umowę, abyśmy mogli jej uniknąć”. [a strike]mamy dużą bazę nadchodzących programów i filmów z całego świata [and] Prawdopodobnie moglibyśmy służyć naszym członkom lepiej niż większość… Mamy dość solidną listę wydań, które będą z nami przez długi czas”.
Zapytany o wydatki Netflixa na treści, Sarandos powiedział, że jego wzrost jest powiązany ze wzrostem przychodów. Firma wciąż pracuje nad wpływem otwierania „zalewów” po COVID na produkcje, które sprawiły, że wydatki na treści Netflix są „bardziej nierówne” – powiedział Sarandos. W pierwszym kwartale Netflix zwiększył zasoby treści o 2,46 mld USD w gotówce, co oznacza spadek o ponad 1 mld USD z 3,58 mld USD w okresie poprzedniego roku.
Od 2022 do 2024 roku Netflix będzie wydawać średnio około 17 miliardów dolarów rocznych wydatków gotówkowych na treści, powiedział dyrektor finansowy Spence Neumann, a potem „istnieje duży rynek rozrywki, do którego należy dążyć”.
„Podczas gdy ponownie przyspieszamy sprzedaż [growth]widzimy wiele możliwości, aby rozwinąć się w tym rozważeniu, zaangażowaniu i możliwościach” – powiedział Neumann.
Netflix uważa, że wciąż ma dużo miejsca na zwiększenie zaangażowania widzów na całym świecie. W swoim liście do inwestorów z I kwartału 2023 r. firma zacytowała zewnętrzne szacunki dotyczące pięciu rynków, z których wynika, że streaming stanowi niewielką mniejszość całkowitej konsumpcji telewizji w każdym kraju (2% w Polsce; 4% w Brazylii i Meksyku, 7% w USA). i 9% w Wielkiej Brytanii).
„Jesteśmy przekonani, że udział transmisji strumieniowej będzie nadal rósł kosztem ofert linearnych [television] ponieważ zapewnia lepsze wrażenia (na żądanie, dostępne na różnych urządzeniach). Wierzymy, że daje to Netflixowi ogromną przestrzeń do rozwoju, jeśli będziemy mogli nadal ulepszać nasze usługi” – powiedziała firma.
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.