technologia
Samsung przyznaje, że w One UI 6.1 występuje problem z ekranem dotykowym Galaxy S23 i twierdzi, że to wina Google
Samsung zaczął udostępniać aktualizację One UI 6.1 dla rodziny Galaxy S23 pod koniec marca i odkąd ta aktualizacja stała się dostępna, wiele osób skarży się na problemy z ekranem dotykowym. Ekran dotykowy tych urządzeń czasami nie rejestruje prawidłowo wprowadzania dotykowego i konieczne jest kilkukrotne dotknięcie, aby zarejestrować dotyk.
Jest to oczywiście niezwykle irytujące i teraz Samsung w końcu rozpoznał problem, ale jest pewien zwrot akcji. Według koreańskiej firmy jest to w dużej mierze wina Google, ponieważ przyczyną problemu wydaje się być kanał Discover w aplikacji Google, który można wyświetlić po lewej stronie ekranu głównego.
Samsung twierdzi, że Google wie o problemie i pracuje nad jego trwałym rozwiązaniem. Do tego czasu Samsung oferuje dotkniętym użytkownikom rozwiązanie tymczasowe: powinni usunąć dane aplikacji Google, a następnie ponownie uruchomić urządzenie. Po wykonaniu tej czynności ekran dotykowy powinien poprawnie rejestrować wszystkie dotknięcia.
Aby wyczyścić dane aplikacji Google, przejdź do Ustawienia > Aplikacje > Google > Pamięć i dotknij Wyczyść dane. Później może być konieczne ponowne zalogowanie się na konto Google.
Google najprawdopodobniej rozwiąże problem, aktualizując aplikację Google. Dlatego upewnij się, że w Sklepie Play są włączone automatyczne aktualizacje. Jeśli jesteś niecierpliwy, zawsze możesz ręcznie zaktualizować wszystkie aplikacje ze Sklepu Play, dotykając ikony swojego profilu, wybierając „Zarządzaj aplikacjami i urządzeniem”, a następnie dotykając przycisku „Aktualizuj wszystko”.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”