Connect with us

Zabawa

Riot Games wybiera ESE Entertainment do uruchomienia ligi e-sportowej w 20 krajach europejskich dla gry VALORANT

Published

on

Riot Games wybiera ESE Entertainment do uruchomienia ligi e-sportowej w 20 krajach europejskich dla gry VALORANT

Start pierwszej edycji Ligi Regionalnej VALORANT 24 stycznia 2022 r.

Zdjęcie na okładce dla VRL Ost: Surge

Zdjęcie na okładce dla VRL Ost: Surge

Zdjęcie na okładce dla VRL Ost: Surge

Zdjęcie na okładce dla VRL Ost: Surge

VANCOUVER, Kolumbia Brytyjska, 16 grudnia 2021 (GLOBE NEWSWIRE) – ESE Entertainment Inc. (TSXV: ESE) (OTCQB: ENTEF) („ŻE” albo „Akompaniament„Z przyjemnością informujemy, że jej firma produkcyjna Frenzy Sp. Ogród zoologiczny („wściekłość„), organizuje i produkuje pierwszą edycję Ligi Regionalnej VALORANT („VRL„) Rywalizacja eSportowa w Europie. Frenzy będzie głównym operatorem i będzie aktywnie współpracować z Riot Games w celu stworzenia i rozwoju nowego ekosystemu eSportowego VALORANT.

Po przyznaniu nagrody Frenzy zorganizuje i wyprodukuje konkurs dla 20 krajów europejskich: Izraela, Grecji, Polski, Czech, Słowacji, Estonii, Łotwy, Litwy, Albanii, Bośni i Hercegowiny, Bułgarii, Kosowa, Czarnogóry, Macedonii Północnej, Serbii , Chorwacja, Węgry, Mołdawia, Cypr i Rumunia.

Frenzy będzie odpowiedzialne za organizację rozgrywek e-sportowych w lidze, zarządzanie nimi i ich obsługę, produkcję transmisji oraz utrzymywanie kanałów mediów społecznościowych w języku polskim i angielskim na platformach wskazanych przez Riot Games. Aby sprostać wymogom kontraktu, Frenzy utworzyło nowe studio w Warszawie. Frenzy zapewni polski komentarz, natomiast grecki, czeski, węgierski i rumuński komentarz zapewnią partnerzy wybrani przez Frenzy.

W sklepach prowadzonych przez Frenzy VRL będzie nosiło nazwę „VRL Ost: wzrost.„Motto ligi” Inny, ale zjednoczony ”podkreśla indywidualność i wyjątkowość każdego kraju, który jest zaproszony do ligi. Identyfikację wizualną podkreślają zielono-turkusowe kolory.

Infografika związana z tym ogłoszeniem jest dostępna pod adresem https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/54b5bc55-c7a8-40a4-abe8-f4eaaa9453e1

Zwycięzcy pierwszego sezonu VRL Wschód: Surge wezmą udział w globalnych kwalifikacjach VALORANT Champions Tour. Zwycięzcy drugiego splitu kwalifikują się do finałów VRL EMEA.

READ  Była żona Jarosława Jakimowicza przerwała ciszę. Syn ma poważny problem z poglądami ojca

Harmonogram meczów kwalifikacyjnych:
6 turniejów kwalifikacyjnych: 24 styczniaże – 30że

Rozkład sezonu regularnego:
Tydzień 1: Dzień 1: 16 lutegoże, Dzień 2: 17 lutegoże
Tydzień 2: Dzień 1: 23 lutegookoło, Dzień 2: 24 lutegoże
Tydzień 3: Dzień 1: 2 marcaznaleźć, Dzień 2: 3 marcaokoło
Tydzień 4: Dzień 1: 9 marcaże, Dzień 2: 10 marcaże

Harmonogram play-offów:
1st Runda: 2 x Zwycięzca 3 – 16 marcaże
2znaleźć Runda: 2 x Best of 3 – 17 marcaże
Finał drabinki przegranych: 1 x Best of 3 — 19 marcaże
Wielki finał: 2/2: 1x Best of 5 – 20 marcaże

Marcin Kilara, dyrektor zarządzający Frenzy, powiedział: „Z przyjemnością informujemy, że Riot Games wybrało nas na partnera strategicznego do uruchomienia VALORANT eSports w Europie. VALORANT to ekscytująca gra wideo z szybko rosnącą bazą użytkowników i chcemy pomóc jej osiągnąć nowe szczyty w 2022 roku. Przygotowywaliśmy się do tego od dawna i dziś możemy z dumą powiedzieć, że VRL East: Surge to jedna z najważniejszych strategicznych szans dla Frenzy i ESE w nadchodzących latach.”

Konrad Wasiel, CEO ESE, powiedział: „Z przyjemnością ogłaszamy rozszerzenie naszej współpracy z Riot Games i grą VALORANT na 20 nowych krajów. To naprawdę świadectwo naszego światowej klasy zespołu i jego możliwości. Wdrożenie na taką skalę podkreśla zdolność naszej firmy do skalowania i wdrażania na poziomie globalnym.”

Grzegorz Szabla, starszy menedżer ds. marki Riot Games w Europie Środkowo-Wschodniej, powiedział: „Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z ESE Entertainment nad projektem VRL. Jesteśmy absolutnie pewni, że ta współpraca pomoże zbudować silną scenę e-sportową VALORANT w Europie Wschodniej.”

O Riot Games
Riot Games zostało założone w 2006 roku w celu opracowywania, publikowania i wspierania najbardziej skoncentrowanych na graczach gier na świecie. W 2009 roku Riot wydał swój debiutancki tytuł League of Legends, który zyskał światowe uznanie. League of Legends to najpopularniejsza gra na PC na świecie i główna siła napędowa gwałtownego rozwoju e-sportu. | www.riotgames.com

READ  Milwaukee Symphony przedłuża kontrakt z dyrygentem Kenem-Davidem Masurem

O szał
Frenzy, spółka zależna ESE Entertainment Inc., jest polską firmą zajmującą się infrastrukturą medialną i produkcyjną, skoncentrowaną na branży gier wideo. Firma tworzy i prowadzi wydarzenia, transmisje i treści medialne dotyczące e-sportu i gier. Frenzy obsługuje również profesjonalne mobilne, zautomatyzowane telewizory, które można wykorzystać do produkcji reality show z dowolnego miejsca na świecie.

O ESE
ESE to europejska firma rozrywkowo-technologiczna zajmująca się grami, zwłaszcza e-sportami. Firma świadczy różnorodne usługi wiodącym twórcom, wydawcom i markom gier wideo, dostarczając technologię, infrastrukturę i usługi angażowania fanów na arenie międzynarodowej. ESE prowadzi również własne kanały e-commerce, drużyny e-sportowe i ligi gier. Oprócz możliwości rozwoju organicznego firma rozważa selektywne przejęcia zgodnie z celem, jakim jest stanie się dominującym globalnym graczem w technologii i infrastrukturze e-sportowej. | www.esegaming.com

Wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia, które mogą stanowić informacje dotyczące przyszłości zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi papierów wartościowych. Wszelkie oświadczenia, inne niż fakty historyczne, odnoszące się do działań, wydarzeń, wyników, wyników, rozwoju, osiągnięć lub osiągnięć, których ESE oczekuje lub spodziewa się (w całości lub w części) w przyszłości, lub powinny być postrzegane jako przyszłe- szukam informacji. Takie informacje mogą obejmować między innymi oświadczenia dotyczące: sukcesu i przewidywanych korzyści dla ESE i Frenzy wynikających z VRL; oraz zdolność Frenzy do wykonywania swoich zobowiązań umownych wynikających z umowy z Riot Games. Często, ale nie zawsze, informacje dotyczące przyszłości można wyrazić za pomocą terminów, takich jak „plan”, „oczekiwany”, „oczekiwany”, „budżet”, „planowany”, „szacunki”, „prognozy”, „zamierzone”, „przewidywane” lub „uważa” lub odmiany (w tym odmiany negatywne) takich słów i wyrażeń lub stwierdzeń, które są tworzone w czasie przyszłym lub które wskazują, że określone działania, zdarzenia lub wyniki „mogłyby”, „mogłyby”, „mogłyby” „, „może” lub „będzie” (lub inne warianty powyższego) zostaną podjęte, nastąpią, zostaną osiągnięte lub wydarzą się Informacje dotyczące przyszłości są oparte na aktualnie dostępnych danych konkurencyjnych, finansowych i ekonomicznych oraz planach operacyjnych, strategiach lub przekonaniach na data niniejszego komunikatu prasowego, ale obejmuje znane i nieznane rodzaje ryzyka, niepewności, założenia i inne czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki, wydajność lub osiągnięcia ESE będą się znacznie różnić przyszłe wyniki, wyniki lub osiągnięcia wyrażone lub sugerowane w informacjach dotyczących przyszłości różnią się. Takie czynniki mogą opierać się na informacjach dostępnych obecnie ESE, w tym informacji pochodzących od zewnętrznych analityków branżowych i innych zewnętrznych źródeł, i są oparte na bieżących oczekiwaniach lub przekonaniach kierownictwa dotyczących przyszłego wzrostu, wyników operacyjnych, przyszłego kapitału (w tym kwoty, rodzaju i źródeł ich finansowania) i wydatków. Wszystkie informacje dotyczące przyszłości zawarte w tym komunikacie prasowym są wyraźnie ograniczone niniejszą informacją ostrzegawczą. Obrót papierami wartościowymi ESE należy postrzegać jako wysoce spekulacyjny.

READ  Eminem skarży się Rihannie w związku z romansem z Chrisem Brownem: „Z CAŁEGO SERCA, SORRY”

Ani TSX Venture Exchange, ani jej regulator (zgodnie z definicją tego terminu w polityce TSX Venture Exchange) nie ponoszą odpowiedzialności za adekwatność lub dokładność tej informacji prasowej.

ŹRÓDŁO ESE Entertainment Inc.
Aby uzyskać więcej informacji na temat ESE, prosimy o kontakt:
Daniel Mogil, Relacje Inwestorskie
[email protected]
647-492-1535

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *