Ubisoft skutecznie zaprzestał remake’u Prince of Persia: The Sands of Time i teraz wydaje się, że zaczyna od nowa wielokąt.
Prawdopodobnie najbardziej kultowy tytuł w serii, remake został po raz pierwszy ujawniony w zwiastunie podczas imprezy Ubisoft Forward we wrześniu 2020 roku. W tamtym czasie została szybko skrytykowana przez graczy za kiepską grafikę.
Doprowadziło to do kilku opóźnień, a następnie projekt został skutecznie zdjęty ze stołu i ponownie skierowany do rozwoju. Gra została pierwotnie opracowana przez Ubisoft Pune w Indiach, ale po opóźnieniach rok temu ponownie trafiła w ręce Ubisoft Montreal – twórcy oryginalnej gry.
Według nowego Pytania i odpowiedzi programistów Jak Ubisoft opublikował w środę, projekt został faktycznie wznowiony i jest „obecnie w fazie koncepcyjnej”.
Na ŚwiergotKonto gry potwierdziło, że tytuł nie będzie częścią prezentacji Ubisoft Forward w czerwcu, ale dodaje, że jest „bardzo żywy”, mimo że wciąż znajduje się na „wczesnej fazie” rozwoju.
Producent Jean-Francois Naud mówi, że po przejęciu projektu przez Montreal, przyjrzeli się opiniom społeczności i znaleźli własny sposób na urzeczywistnienie gry. Dodaje, że gracze nie powinni spodziewać się, że dowiedzą się więcej o grze w tym roku.
W przeszłości Ubisoft promował różne tytuły, w szczególności Skull & Bones, który został po raz pierwszy ujawniony na targach E3 2017 i przez lata przeszedł całkowitą metamorfozę. Oczekuje się, że The Showcase w końcu poda nam datę premiery w czerwcu.