Connect with us

technologia

Reggie wyjaśnia, dlaczego Nintendo Wii U nie korzystało z obsługi dwóch gamepadów

Published

on

Reggie wyjaśnia, dlaczego Nintendo Wii U nie korzystało z obsługi dwóch gamepadów
Gamepad Wii U
Obraz: Życie Nintendo

Pokolenie Wii U miało duży potencjał, ale jego żywotność została ostatecznie skrócona ze względu na słabą sprzedaż systemu. Jedną z rzeczy, które nigdy się nie rozszerzyły, była możliwość grania nie tylko jednym, ale dwoma GamePadami naraz – pozwalając graczom spotykać się na akcji na dwóch ekranach.

Chociaż Nintendo przyznało, że to możliwe, wielu zastanawiało się, dlaczego nic nigdy nie wyszło z tej funkcji. W niedawnym wywiadzie dla kanału YouTube MinnMax, rozwinął były prezes Nintendo of America Reggie Fils-Aimé. TAk, technicznie Wiele GamePadów mogło komunikować się z Wii U, ale inne czynniki, takie jak baza instalacji systemu, długowieczność i żadne unikalne gry lub pomysły na taką funkcję nie weszły w grę. Oto pełna wymiana:

Min.Maks.: Kiedy po raz pierwszy zaprezentowaliście Wii U, wszyscy pytaliście: czy możemy używać wielu gamepadów Wii U? I w końcu było ciekawie, bo właśnie wyszły wiadomości, a ty [Nintendo] wszyscy mówili „tak, tak, absolutnie możesz, chodźmy”… i nigdy więcej o to nie pytano, i o ile wiem, to nigdy nie zostało zaimplementowane… jak to było z twojego punktu widzenia?

Reggie: Cóż, ciekawe było to, że w przypadku Wii U istniał pełny plan rozwoju wszystkich interesujących interakcji i wszystkich interesujących możliwości, które system mógł zrobić, a więc w tym przypadku technicznie wiele GamePadów może komunikować się z jednym Wii, prawda? Odpowiedź brzmiała tak, ale baza instalacji nigdy nie rozrosła się na tyle, aby tego typu implementacja miała sens. A co najważniejsze, firma nie stworzyła gry, w której potrzebny był kolejny GamePad, aby mieć świetne wrażenia, rozwój po prostu nie postępował, a żywotność Wii U była tak krótka, że ​​po prostu nigdy się nie zmaterializował. .. aby te inicjatywy ożyły (przynajmniej z punktu widzenia Nintendo), musi istnieć gra napędzająca tę implementację, aby gracz mógł zobaczyć, po co na przykład drugi GamePad, a proces tworzenia gry to tylko tak krytyczne.

A więc – proszę bardzo, sprowadza się to do niskiej bazy instalacyjnej, długowieczności, a także zwykłego przypadku, gdy gra, która prawidłowo korzysta z tej funkcji, jest obsługiwana. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o generacji Wii U firmy Nintendo, nowa książka Reggie oferuje jeszcze więcej informacji:

READ  KGHM współpracuje na SMR z obszarem przemysłowym: Nowy Jądrowy

Czy chciałbyś, aby ta funkcja została uruchomiona? Czy sam wspierałeś Nintendo podczas generacji Wii U? Zostaw komentarz poniżej.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *