technologia
Recenzja BYD Atto 3 (2023 – ).
Kolejna nowa chińska nazwa wchodzi do gry elektrycznej, BYD Atto 3, która zapewnia wartość, jeśli nie dynamiczny blask
Werdykt eksperta Auto Tradera:
Prawdopodobnie nigdy nie słyszałeś o Build Your Dreams (BYD), ale jest to największa na świecie marka samochodów elektrycznych i sprzedała już 3,5 miliona samochodów, z czego połowę na rodzimym rynku chińskim. Teraz wprowadziła na rynek swój pierwszy SUV w Wielkiej Brytanii, Atto 3. Świetna cena, przestronność i kilka zabawnych funkcji, czy może dorównać MG?
Powody, dla których warto kupić:
- Tanie jak na elektrycznego SUV-a
- Ogromny obrotowy ekran dotykowy
- Wiele funkcji w standardzie
Koszty eksploatacji za
„Istnieją trzy poziomy wyposażenia z niewielkimi kosztami między nimi, a najniższy obejmuje wiele wyposażenia standardowego”
Ocena ekspertów: 5/5
niezawodność A
„Istnieje czteroletnia gwarancja / 70 000 mil, dwunastoletnia gwarancja na nadwozie i ośmioletnia gwarancja na akumulator”
Za wcześnie na opinię właściciela, ale istnieje ogólna gwarancja na cztery lata / 70 000 mil, 12-letnia gwarancja na nadwozie i ośmioletnia gwarancja na akumulator. Weź pod uwagę, że BYD zatrudnia oszałamiającą liczbę 49 000 inżynierów pracujących nad samochodami, technologią telefoniczną, oprogramowaniem, autobusami elektrycznymi i ciężarówkami oraz oszałamiającą liczbę 10 000 inżynierów pracujących nad samą technologią akumulatorów. Jesteśmy więc pewni, że cokolwiek może pójść nie tak z twoim Atto 3, nie będzie to bateria.
Ocena ekspertów: 3/5
zabezpieczenie dla A
„Dodatkowe pomoce bezpieczeństwa w wyższych trymach obejmują wykrywanie martwego pola”
Atto 3 jest wyposażony w zaawansowaną technologię „Blade Battery”, która sprawia, że ogniwa akumulatora stanowią integralną część konstrukcji pojazdu, co znacznie zmniejsza prawdopodobieństwo ich uszkodzenia, nagrzania i zapalenia się podczas wypadku. Więc bezpieczny akumulator. Wszystkie modele mają automatyczne hamowanie awaryjne, ostrzeganie przed kolizją z tyłu, ostrzeganie o ruchu poprzecznym z tyłu, przydatne podczas cofania na ruchliwych drogach, a także system dźwięków ostrzegawczych, grafikę i interwencję pojazdu w przypadku zjechania z pasa ruchu. Dodatkowe pomoce bezpieczeństwa w wyższych wersjach wyposażenia obejmują wykrywanie martwego pola (szkoda, że nie jest to standard), automatyczne zatrzymanie pojazdu, informacje o ograniczeniu prędkości i kontrolę zjazdu ze wzniesienia dla, hm, wszystkich tych trudnych wycieczek terenowych, które będziesz odbywać w tej podmiejskiej rodzinie Samochód. Podobnie jak większość tego samochodu, wygląda imponująco na papierze, ale nie wzbudza zbytniej pewności podczas jazdy – układ kierowniczy jest niejasny, a hamulce dają niewiele informacji zwrotnych na temat tego, co robią. Chociaż nie ma problemu z zatrzymaniem się, przez chwilę zastanawiasz się…
Ocena ekspertów: 4/5
Jakie to wygodne
„Część komfortu wynika z nieco gąbczastej jazdy, gąbczastego układu kierowniczego, a nawet bardziej sprężystych hamulców”
To bardzo przestronny SUV z głębokim bagażnikiem i dużą ilością światła i przestrzeni z tyłu dzięki ogromnemu panoramicznemu szyberdachowi. Część komfortu wynika z nieco gąbczastej jazdy, gąbczastego układu kierowniczego, a nawet bardziej sprężystych hamulców. Masz ochotę trochę pojeździć. Ale pasażerowie bez wątpienia docenią miejsce dostępne dla samochodu elektrycznego za stosunkowo niską cenę.
Ocena ekspertów: 4/5
Charakterystyka
„Otrzymujesz wnętrze z wegańskiej skóry, duży szklany szyberdach, lustrzane odbicie telefonu, bezprzewodową podstawkę ładującą i nastrojowe oświetlenie w różnych kolorach”
Jest mnóstwo zabawek, gadżetów i gadżetów, więc stosunek jakości do ceny jest mocny i sprawia, że Atto 3 jest zabawnym, choć nieco zwariowanym miejscem na zabicie czasu. Najpierw jest ten gigantyczny tablet w stylu Tesli, choć po dotknięciu grafiki odwraca się z poziomu do pionu iz powrotem w dosłownym obrocie. Nie wiemy dlaczego, ale TikTok wygląda dobrze. Ponadto, w przeciwieństwie do Tesli, niektóre funkcje są na szczęście zarezerwowane dla rzeczywistych przełączników. Otrzymujesz wegańskie skórzane wnętrze, duży szklany szyberdach, lustrzane odbicie telefonu, bezprzewodową podstawkę ładującą, nastrojowe oświetlenie w różnych kolorach oraz trzy przewody, które tworzą siatkę ładunkową dla przedziałów drzwiowych, które łączą się z głośnikami, naśladując gitarę. Po prostu do diabła. BYD mówi, że projekt jest muskularny, aby samochód wyglądał na „pasujący”. Uważamy, że linie na sztucznej skórze na desce rozdzielczej przypominają oskórowane mięśnie na pokazach Bodyworks, ale to tylko my. Zdecydowanie dziwnie się czuję, gdy się szturcham.
Ocena ekspertów: 5/5
moc dla jednego
„Jesteśmy trochę rozczarowani, że nie zbliża się do zasięgu 300 mil, którego klienci oczekują od SUV-ów średniej wielkości”
BYD określa maksymalny zasięg 260 mil. Nie pokonaliśmy tego dystansu na naszej trasie testowej, ale przewidywany zasięg wydawał się dokładnie odzwierciedlać przebytą odległość, na zewnątrz było mroźno, mieliśmy włączone ogrzewanie i nie zwlekaliśmy. Ponieważ jednak mówi się, że akumulator jest najnowocześniejszy, jesteśmy trochę rozczarowani, że nie zbliża się on do zasięgu 300 mil, którego oczekują klienci średniej wielkości SUV-ów. Jednak to charakter tego samochodu ostatecznie Cię odrzuca. Hamulcom i układowi kierowniczemu brakuje dynamicznej finezji samochodów zaprojektowanych dla europejskich kierowców, którzy mają tendencję do jazdy po krętych drogach i są w ciągłym pośpiechu, aby dostać się gdzie indziej. Nie jesteś pewien, ile czasu zajmie zatrzymanie samochodu lub jak dokładnie skręciłeś za róg. Jeśli jednak budżet przeważa nad takimi obawami, rzadko się spieszysz lub nie lubisz jeździć dla samej jazdy, kup tę raczej dziwną wizję przyszłości.
Ocena ekspertów: 3/5