Connect with us

technologia

Recenzja BYD Atto 3 (2023 – ).

Published

on

Recenzja BYD Atto 3 (2023 – ).
ocena eksperta

Kolejna nowa chińska nazwa wchodzi do gry elektrycznej, BYD Atto 3, która zapewnia wartość, jeśli nie dynamiczny blask

Werdykt eksperta Auto Tradera:

Prawdopodobnie nigdy nie słyszałeś o Build Your Dreams (BYD), ale jest to największa na świecie marka samochodów elektrycznych i sprzedała już 3,5 miliona samochodów, z czego połowę na rodzimym rynku chińskim. Teraz wprowadziła na rynek swój pierwszy SUV w Wielkiej Brytanii, Atto 3. Świetna cena, przestronność i kilka zabawnych funkcji, czy może dorównać MG?

Powody, dla których warto kupić:

  • KleszczTanie jak na elektrycznego SUV-a
  • KleszczOgromny obrotowy ekran dotykowy
  • KleszczWiele funkcji w standardzie

Koszty eksploatacji za

Istnieją trzy poziomy wyposażenia z niewielkimi kosztami między nimi, a najniższy obejmuje wiele wyposażenia standardowego

To główny powód, dla którego warto kupić Atto 3. Po prostu oferuje bardzo dobry stosunek jakości do ceny, z ceną podobną do znacznie mniejszych samochodów elektrycznych i stosunkowo dobrymi miesięcznymi stopami finansowania. Istnieją trzy poziomy wyposażenia z niewielkimi kosztami między nimi, a najniższy obejmuje wiele wyposażenia standardowego. Jeśli masz parking poza ulicą i dwupoziomową taryfę za energię elektryczną, możesz ładować ją w domu poza godzinami szczytu za prawie nic. To nie wystarczy do pełnego naładowania, ale jeśli w to wierzysz, podłączenie go każdej nocy zawsze da ci co najmniej 100 z zasięgu 200 mil za bardzo niską cenę. Pamiętaj, że pierwszych 500 właścicieli może również bezpłatnie doładować 1000 mil na stacjach Shell Recharge. I ma to sens zarówno dla kierowców samochodów służbowych, którzy prawie nie płacą za nie podatku, jak i dla kierowców miejskich, którzy są zwolnieni z opłat za wjazd do miasta.

Ocena ekspertów: 5/5

READ  Programiści Electrum wprowadzają poprawkę po utworzeniu portfeli Bitcoin przez Apple Update Bricks

niezawodność A

Istnieje czteroletnia gwarancja / 70 000 mil, dwunastoletnia gwarancja na nadwozie i ośmioletnia gwarancja na akumulator

Za wcześnie na opinię właściciela, ale istnieje ogólna gwarancja na cztery lata / 70 000 mil, 12-letnia gwarancja na nadwozie i ośmioletnia gwarancja na akumulator. Weź pod uwagę, że BYD zatrudnia oszałamiającą liczbę 49 000 inżynierów pracujących nad samochodami, technologią telefoniczną, oprogramowaniem, autobusami elektrycznymi i ciężarówkami oraz oszałamiającą liczbę 10 000 inżynierów pracujących nad samą technologią akumulatorów. Jesteśmy więc pewni, że cokolwiek może pójść nie tak z twoim Atto 3, nie będzie to bateria.

Ocena ekspertów: 3/5

zabezpieczenie dla A

Dodatkowe pomoce bezpieczeństwa w wyższych trymach obejmują wykrywanie martwego pola

Atto 3 jest wyposażony w zaawansowaną technologię „Blade Battery”, która sprawia, że ​​ogniwa akumulatora stanowią integralną część konstrukcji pojazdu, co znacznie zmniejsza prawdopodobieństwo ich uszkodzenia, nagrzania i zapalenia się podczas wypadku. Więc bezpieczny akumulator. Wszystkie modele mają automatyczne hamowanie awaryjne, ostrzeganie przed kolizją z tyłu, ostrzeganie o ruchu poprzecznym z tyłu, przydatne podczas cofania na ruchliwych drogach, a także system dźwięków ostrzegawczych, grafikę i interwencję pojazdu w przypadku zjechania z pasa ruchu. Dodatkowe pomoce bezpieczeństwa w wyższych wersjach wyposażenia obejmują wykrywanie martwego pola (szkoda, że ​​nie jest to standard), automatyczne zatrzymanie pojazdu, informacje o ograniczeniu prędkości i kontrolę zjazdu ze wzniesienia dla, hm, wszystkich tych trudnych wycieczek terenowych, które będziesz odbywać w tej podmiejskiej rodzinie Samochód. Podobnie jak większość tego samochodu, wygląda imponująco na papierze, ale nie wzbudza zbytniej pewności podczas jazdy – układ kierowniczy jest niejasny, a hamulce dają niewiele informacji zwrotnych na temat tego, co robią. Chociaż nie ma problemu z zatrzymaniem się, przez chwilę zastanawiasz się…

READ  Phantom Liberty to jedyne rozszerzenie Cyberpunka za sprawą Unreal

Ocena ekspertów: 4/5

Jakie to wygodne

Część komfortu wynika z nieco gąbczastej jazdy, gąbczastego układu kierowniczego, a nawet bardziej sprężystych hamulców

To bardzo przestronny SUV z głębokim bagażnikiem i dużą ilością światła i przestrzeni z tyłu dzięki ogromnemu panoramicznemu szyberdachowi. Część komfortu wynika z nieco gąbczastej jazdy, gąbczastego układu kierowniczego, a nawet bardziej sprężystych hamulców. Masz ochotę trochę pojeździć. Ale pasażerowie bez wątpienia docenią miejsce dostępne dla samochodu elektrycznego za stosunkowo niską cenę.

Ocena ekspertów: 4/5

Charakterystyka

Otrzymujesz wnętrze z wegańskiej skóry, duży szklany szyberdach, lustrzane odbicie telefonu, bezprzewodową podstawkę ładującą i nastrojowe oświetlenie w różnych kolorach

Jest mnóstwo zabawek, gadżetów i gadżetów, więc stosunek jakości do ceny jest mocny i sprawia, że ​​Atto 3 jest zabawnym, choć nieco zwariowanym miejscem na zabicie czasu. Najpierw jest ten gigantyczny tablet w stylu Tesli, choć po dotknięciu grafiki odwraca się z poziomu do pionu iz powrotem w dosłownym obrocie. Nie wiemy dlaczego, ale TikTok wygląda dobrze. Ponadto, w przeciwieństwie do Tesli, niektóre funkcje są na szczęście zarezerwowane dla rzeczywistych przełączników. Otrzymujesz wegańskie skórzane wnętrze, duży szklany szyberdach, lustrzane odbicie telefonu, bezprzewodową podstawkę ładującą, nastrojowe oświetlenie w różnych kolorach oraz trzy przewody, które tworzą siatkę ładunkową dla przedziałów drzwiowych, które łączą się z głośnikami, naśladując gitarę. Po prostu do diabła. BYD mówi, że projekt jest muskularny, aby samochód wyglądał na „pasujący”. Uważamy, że linie na sztucznej skórze na desce rozdzielczej przypominają oskórowane mięśnie na pokazach Bodyworks, ale to tylko my. Zdecydowanie dziwnie się czuję, gdy się szturcham.

Ocena ekspertów: 5/5

moc dla jednego

Jesteśmy trochę rozczarowani, że nie zbliża się do zasięgu 300 mil, którego klienci oczekują od SUV-ów średniej wielkości

READ  Ścieżki i czynniki wzrostu produktywności w Polsce

BYD określa maksymalny zasięg 260 mil. Nie pokonaliśmy tego dystansu na naszej trasie testowej, ale przewidywany zasięg wydawał się dokładnie odzwierciedlać przebytą odległość, na zewnątrz było mroźno, mieliśmy włączone ogrzewanie i nie zwlekaliśmy. Ponieważ jednak mówi się, że akumulator jest najnowocześniejszy, jesteśmy trochę rozczarowani, że nie zbliża się on do zasięgu 300 mil, którego oczekują klienci średniej wielkości SUV-ów. Jednak to charakter tego samochodu ostatecznie Cię odrzuca. Hamulcom i układowi kierowniczemu brakuje dynamicznej finezji samochodów zaprojektowanych dla europejskich kierowców, którzy mają tendencję do jazdy po krętych drogach i są w ciągłym pośpiechu, aby dostać się gdzie indziej. Nie jesteś pewien, ile czasu zajmie zatrzymanie samochodu lub jak dokładnie skręciłeś za róg. Jeśli jednak budżet przeważa nad takimi obawami, rzadko się spieszysz lub nie lubisz jeździć dla samej jazdy, kup tę raczej dziwną wizję przyszłości.

Ocena ekspertów: 3/5

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *