Zabawa
Qurate Retail Group wspiera społeczności LGBTQ+ i twórców dzięki inicjatywom Pride Month
- Oferowanie kolekcji Pride Month 2022 na QVC, HSN i Zulily, obejmujących produkty marek i sojuszników należących do LGBTQ+;
- Podkreślanie posiadanych marek i przedsiębiorców LGBTQ+ poprzez Qurate Retail Group Małe firmy w centrum uwagi Program;
- Prezentacja specjalnych programów Pride Month na platformach QVC i HSN, w tym wielu segmentów na antenie i oryginalnych treści na żywo przez cały miesiąc; oraz
- zrobić A 100 000 $ darowizna dla Projekt Trevor wspierając ich misję zakończenia samobójstw młodzieży LGBTQ.
„W Qurate Retail Group kierujemy się naszymi zasadami, które koncentrują się na szacunku, uczciwości i przynależności” – powiedział Wirginia Nguyen, wiceprezes, dyrektor ds. różnorodności w Qurate Retail Group. „Dążymy do stworzenia bezpiecznego, integracyjnego i przyjaznego środowiska, w którym członkowie zespołu mogą wnieść swoje autentyczne ja do miejsca pracy i poczuć się widzianym, słyszanym i celebrowanym. Podchodzimy do integracji przez 365 dni w roku i nieustannie szukamy sposobów, aby więcej się uczyć, więcej słuchać i robić więcej. Jesteśmy dumni, że wspieramy społeczność LGBTQ+”.
Jako największy gracz w handlu wideo („vCommerce”), który obejmuje zakupy z obsługą wideo za pośrednictwem telewizji linearnej, witryn e-commerce, cyfrowych transmisji strumieniowych i platform społecznościowych, Qurate Retail Group oferuje małym firmom solidną platformę wzrostu. W samych Stanach Zjednoczonych marki vCommerce firmy, QVC i HSN, docierają łącznie do ponad 90 milionów domów za pośrednictwem pięciu kanałów telewizyjnych i milionów innych w wielu usługach przesyłania strumieniowego, stronach społecznościowych, aplikacjach mobilnych i witrynach internetowych. QVC i HSN osiągają bezprecedensowe zaangażowanie klientów dzięki swoim programom telewizyjnym, z prawie 66 miliardami minut oglądanych w amerykańskich kanałach nadawczych i ponad 160 milionami wysłanych jednostek. Ponadto sklep internetowy Zulily obsługuje miliony mam na całym świecie, zapewniając zabawne, spersonalizowane zakupy dzięki codziennym ofertom, świeżym stylom i wyjątkowym znaleziskom dla siebie, ich rodziny i ich domów.
Oto bliższe spojrzenie na każdą inicjatywę Pride Month:
- Kolekcje QVC, HSN i Zulily Pride Month: Przez cały czerwiec klienci mogą robić zakupy w kolekcjach Pride Month w QVC, HSN i Zulily. QVC oraz HSNKolekcje Capsule firmy obejmują szereg firm należących i założonych przez osoby LGBTQ+ – w tym biżuterię, akcesoria, kosmetykę, odzież, wystrój domu i kulinaria – a także produkty zaprojektowane specjalnie na Miesiąc Dumy. Poza 1 maja do 15 czerwcaZulily oferuje wyselekcjonowana kolekcja od produktów, które pomogą każdemu pokazać swoją dumę LGBTQ+, od odzieży damskiej i dziecięcej, akcesoriów, butów i wystroju domu.
- W centrum uwagi dla małych firm: 15 firm LGBTQ+ spoza obecnej bazy dostawców Qurate Retail Group podzieli się historiami swoich marek na żywo w QVC i HSN lub w QVC2, a niektóre z nich zostaną zaprezentowane na specjalnym, trwającym miesiąc wydarzeniu Zulilipoprzez Małe firmy wyróżnione przez Qurate Retail Group. Teraz, w trzecim roku, inicjatywa ta wspiera przedsiębiorców z niedostatecznie reprezentowanych grup, którzy uczestniczą w krajowych programach telewizyjnych i cyfrowych, a także przekazują różne inne bezpłatne dary rzeczowe. W tym roku po raz pierwszy zakwalifikowane firmy mają możliwość sprzedaży na Zulily. QVC2 poprowadzi specjalny program na żywo z uczestniczącymi firmami należącymi do osób LGBTQ+ 15 czerwca w 15:00 ET. Dowiedz się więcej o firmach uczestniczących w tym miesiącu pod adresem QVC.com oraz HSN.com. Do tej pory w programie Small Business Spotlight wzięło udział ponad 200 małych firm, a wiele z nich zgłasza dwucyfrowy lub nawet wyższy wzrost przychodów, nowych klientów i/lub potencjalnych klientów.
- Programowanie specjalne: Przez cały miesiąc klienci mogą oglądać specjalne treści i programy Pride Month prezentujące unikalne i ekscytujące marki należące do LGBTQ+ i założone na platformach cyfrowych, nadawczych i strumieniowych QVC i HSN:
- Obchody Miesiąca Dumy QVC i HSN: Na 17 czerwcaQVC prezentuje dwie godziny programów na antenie 13:00 ET oraz 20:00 ET świętowanie Miesiąca Dumy z firmami posiadanymi i założonymi przez osoby LGBTQ+. HSN będzie również emitować przedmioty z kolekcji kapsuł Pride Month przez cały czerwiec.
- Cyfrowa transmisja na żywo: QVC rozpoczęło Pride Month specjalną transmisją na żywo z udziałem amerykańskich projektantów mody i sprzedawców QVC Izaak Mizrachi na 1 czerwca w 21:00 ET. Klienci mogą oglądać tę transmisję na żywo w QVC centrum transmisji na żywo oraz stronę QVC na Facebooku. Na 3 czerwcaGospodarz QVC, Steve Doss, zaprezentuje specjalną edycję serii QVC Total Look w ramach interaktywnej usługi strumieniowej zakupów QVC i HSN. Odcinek pokazuje, w jaki sposób zszywka może być stylizowana na trzy różne sposoby. startowy 12 czerwca, usługa przesyłania strumieniowego rozpoczyna przesyłanie strumieniowe filmów prezentujących produkty z kolekcji kapsułowych QVC i HSN. Inne treści będą publikowane w kolekcji wideo Pride w aplikacji przez cały miesiąc.
- darowizna dla Projekt Trevor: QVC i HSN przekazują razem 100 000 $ do The Trevor Project, największej na świecie organizacji zajmującej się zapobieganiem samobójstwom i zdrowia psychicznego dla lesbijek, gejów, osób biseksualnych, transpłciowych, queer i ciekawskich (LGBTQ). QVC i HSN przekażą darowiznę w 2022 r. „Złoty Partner Korporacyjny” dla projektu Trevor. Wspierając zagrożoną młodzież LGBTQ, The Trevor Project zapewnia bezpłatne i poufne usługi kryzysowe, wspiera walkę z prawami anty-LGBTQ, zapewnia materiały edukacyjne i szkolenia koalicyjne oraz prowadzi oryginalne badania, które poszerzają wiedzę i implikacje kliniczne w dziedzinie badań nad samobójstwami . QVC i HSN również zapraszają klientów do zwiększenia tego prezentu poprzez dodawanie własnych darowizn przy zakupie kolekcji QVC i HSN Pride Month. Aby dowiedzieć się więcej, przekazać darowizny i zrobić zakupy, klienci mogą odwiedzić QVC.com lub HSN.com i wyszukać „duma”.
Qurate Retail Group uzyskała wynik 100 punktów od Human Rights Campaign Foundation Wskaźnik Równości Płci dla Biznesu 2022, wiodące w kraju badanie porównawcze i raport mierzący politykę korporacyjną i praktyki związane z równością osób LGBTQ+ w miejscu pracy. Ten doskonały wynik zapewnił Qurate Retail Group uznanie jako jedno z najlepszych miejsc do pracy dla równości LGBTQ+.
Więcej informacji na temat zaangażowania Qurate Retail Group na rzecz różnorodności, równości i integracji można znaleźć na stronie https://www.qurateretailgroup.com/lp/diversity-equity-inclusion/.
Stan wszystkich danych Rok obrotowy 2021, o ile nie zaznaczono inaczej.
O Qurate Retail Group
Grupa detaliczna QurateSM obejmuje siedem wiodących marek detalicznych – QVC®HSN®Zulili®Projekty Ballarda®Brama wejściowa®, kopiec granatu® i Grandin Road® – wszystko zaprojektowane, aby zapewnić bardziej ludzki sposób robienia zakupów. Qurate Retail Group jest największym graczem w handlu wideo („vCommerce”), który obejmuje zakupy z obsługą wideo w telewizji linearnej, witrynach e-commerce, strumieniowaniu cyfrowym i platformach społecznościowych. Sprzedawca dociera do ponad 200 milionów domów na całym świecie za pośrednictwem 14 kanałów telewizyjnych i milionów innych w wielu usługach streamingowych, serwisach społecznościowych, aplikacjach mobilnych, witrynach internetowych, katalogach drukowanych i miejscach docelowych w sklepach. Qurate Retail Group łączy zakupy i rozrywkę, aby dostarczać produkty, doświadczenia, rozrywkę i społeczności dla milionów wymagających kupujących. siedziba w West Chester, Pa.Qurate Retail Group ma członków zespołu w USA, Wielkiej Brytanii, Niemcy, Japonia, Włochy, Polska oraz Chiny. po więcej informacji odwiedź www.quarteretailgroup.comśledź @QurateRetailGrp na Facebook, Instagram lub Świergotlub śledź Qurate Retail Group youtube lub LinkedIn.
Qurate Retail, Inc. (NASDAQ: QRTEAQRTEB, QRTEP) obejmuje portfolio marek Qurate Retail Group, a także inne udziały mniejszościowe i inwestycje w zieloną energię.
Grupa detaliczna QURATE
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.