Connect with us

Nauka

Publicis Groupe Central and Eastern Europe kandydaci do Cannes Lions Festival 2023

Published

on

Publicis Groupe Central and Eastern Europe kandydaci do Cannes Lions Festival 2023

W tym roku Festiwal Cannes Lions kończy 70 lat. To naprawdę fascynujące, biorąc pod uwagę jego ponad 70-letnią podróż oraz kreatywność i kreatywny rozwój biznesu, którego był świadkiem w tym okresie – jestem podekscytowany i nie mogę się doczekać dyskusji, które wkrótce usłyszymy i przeprowadzimy w Cannes.

Patrząc na region Europy Środkowo-Wschodniej (CEE), uważam, że praca w regionie CEE jest coraz lepsza. Mówiąc z perspektywy Publicis Groupe, jest to widoczne w solidnej pracy w Polsce, a zwłaszcza na Ukrainie, gdzie budujemy silne relacje z naszymi klientami.

W szczególności Publicis Groupe Poland znajduje się obecnie na czele naszej kreatywności. Projekty takie jak „Sprawdź wątrobę” dla Sanofi czy „Trzymaj się prawdy” dla Gazety Wyborczej pokazują mocne spostrzeżenia zakorzenione w głębokim zrozumieniu rzeczywistych zachowań i odczuć konsumentów, które zaowocowały potężnymi pomysłami i znakomitymi wynikami. Z drugiej strony eksperymentalne/technologiczne aktywacje, takie jak „The River Alert” dla BNP Paribas, są kolejnym kreatywnym dowodem naszego zaangażowania w dane i innowacje. Gratulacje dla Dyrektor Kreatywnej Publicis Groupe Polska Dagmary Witek-Kuśmider i zespołu!

Specjalne i płynące z serca wyróżnienie należy się również naszemu zespołowi na Ukrainie, który pomimo niewiarygodnie trudnych warunków zainspirował nas wszystkich Carrol for Charity, szeroko zakrojonym wykorzystaniem mediów w Shazam, z niesamowitymi wynikami. Kolejny dowód na nieograniczoną moc kreatywności. Chapeau Kosta Schneider i zespół.

A teraz trzymamy kciuki.

Publicis Groupe Central and Eastern Europe Kandydaci do Cannes

Test Wątroby – Sanofi/Essentiale

Agencje: Publicis Worldwide Poland/ MSL/ PHD Media/ Papaya Films

Polscy mężczyźni nie dbają o swoje zdrowie i nie chodzą do lekarza, tylko dbają o swoje samochody. Dlatego stworzyliśmy aktywację, która pozwoliła Polakom sprawdzić swoje wątrobę podczas sprawdzania swoich samochodów na stacjach kontroli pojazdów. Zainstalowaliśmy wyskakujące biura ze sprzętem do diagnostyki wątroby i zaskoczyliśmy mężczyzn prostą, ale przekonującą analogią. Wykorzystujemy siłę doświadczenia i kontekstu polskiego prawa samochodowego, które mówi, że każdy samochód wymaga corocznego przeglądu, aby raz na zawsze zmienić przyzwyczajenia i uprzedzenia mężczyzn.

READ  Polskie budynki obiecujące utopię - The Calvert Journal

Carol dos Sinos – Ministerstwo Spraw Zagranicznych Ukrainy

Agencja: Saatchi & Saatchi Ukraina / Kijów

Jest taka piosenka „Carol dos Sinos”, która od ponad 100 lat wprowadza w świąteczny nastrój i jest znana na całym świecie. Ale możesz nie wiedzieć, że ta piosenka pochodzi z Ukrainy. Słynna „Carol of the Bells” jest w rzeczywistości oparta na tradycyjnej ukraińskiej pieśni ludowej w aranżacji ukraińskiego kompozytora Mykoły Leontowicza z 1914 roku. Boże Narodzenie 2022 roku było zupełnie inne dla ukraińskich dzieci. Wojna zmieniła wszystko. Aby pomóc ukraińskim dzieciom, zamieniliśmy słynną kolędę w platformę darowizn. Przekształciliśmy „Carol dos Sinos” w „Carol de Caridade”. Zmieniliśmy tekst na coś związanego z wojną. I poprosił ludzi o shazam. Gdziekolwiek się znajdują, kiedy słyszą muzykę, ludzie mogą za pomocą shazam i natychmiast przekazać darowiznę dzieciom za pomocą zaledwie kilku kliknięć. W ten sposób znana na całym świecie ukraińska kolęda wspierała ukraińskie dzieci w ich najciemniejszych chwilach.

Gazeta Wyborcza – Trzymaj się prawdy

Agencja: Publicis Worldwide Polska

W Polsce rząd i Kościół jednoczą się, by przywrócić polską edukację do ortodoksji. Jednym z krytycznych zagadnień jest zapłodnienie in vitro (IVF). Ministerstwo Edukacji zarekomendowało nowy podręcznik, który zawierał kłamstwa i krzywdzące informacje o zapłodnieniu in vitro z cytatami o dzieciach urodzonych dzięki tej metodzie jako „rozmnażanie” i „produkcja ludzka” – w tym toksyczne pytanie: „Kto pokocha dzieci urodzone w ten sposób? ” W rezultacie dzieci urodzone przez zapłodnienie in vitro również będą się uczyć z tej książki. Gazeta Wyborcza, ogólnopolska gazeta, zainicjowała ogólnopolską debatę na temat zapłodnienia in vitro i polskiej edukacji. Wydrukowaliśmy recenzowaną, naukową stronę zawierającą dokładne i rzeczowe informacje na temat zapłodnienia in vitro. Strona została zaprojektowana jako alternatywa dla strony 226 w rządowym podręczniku i była łatwa do wycięcia i wklejenia do książki zamiast oryginału. Zrewidowana strona ukazała się w papierowym wydaniu Gazety Wyborczej oraz na stronie internetowej 1 września, w dniu rozpoczęcia roku szkolnego. Co ważniejsze, daliśmy widoczność zapłodnieniu in vitro i wywarliśmy presję społeczną na rząd oraz Ministerstwo Edukacji i Nauki.

READ  Forum Cyberbezpieczeństwa NASK w Karpaczu – pierwsze wiadomości

BNP Paribas – Rio Alerta

Agencje: Publicis Worldwide Poland/ MSL/ PHD Media/ Papaya Films

Katastrofa ekologiczna na Odrze spowodowana zanieczyszczeniem wód w Polsce w lipcu 2022 r. spowodowała śmierć ponad 360 ton ryb. Polscy rybacy jako pierwsi zauważyli i zaalarmowali władze, ale ich głosy zostały zignorowane. W Polsce nie ma stałego monitoringu wód. Polskie władze zignorowały głos tych – rybaków – którzy podnieśli alarm, jako pierwsi dotknięci zanieczyszczeniem. Teraz chcemy, aby jako pierwsi zajęli się tym problemem. Daliśmy wędkarzom narzędzie, którego potrzebują, aby upewnić się, że wody, na których łowią, są bezpieczne. The River Alert – pierwsza przynęta wędkarska, która szuka czystej wody i bada zanieczyszczenie wody podczas wędkowania. Stworzony we współpracy z hydrologami i ekspertami w dziedzinie rybołówstwa. Przyjazna dla środowiska technologia pomiaru przewodności – najważniejszego wskaźnika zanieczyszczenia wody. Wobbler przesyła dane do platformy River Alert. Aplikacja zbiera dane z przynęty i natychmiast je ładuje. Jest to baza danych i mapa pokazująca w czasie rzeczywistym sytuację całego kraju. A co najważniejsze – to system wczesnego ostrzegania organizacji pozarządowych odpowiedzialnych za ochronę wód.

The Little Headhunters – KIDS Foundations + LinkedIn

Agencja: Publicis Polska

Kampania rekrutacyjna Publicis Poland dla szpitali dziecięcych, w której dzieci ze szpitalnymi doświadczeniami jako młodzi rekruterzy przyciągnęła uśmiechniętych i obeznanych z technologią wolontariuszy. Fundacja KIDS zmienia polskie szpitale dziecięce w nowoczesne szpitale. Ale do tego potrzebuje najlepszych ekspertów technologicznych w Polsce jako wolontariuszy. Jak do nich dotrzeć i przekonać do pomocy we wdrażaniu najnowszych technologii w szpitalach dziecięcych? I jeszcze jedno: muszą to robić za darmo. W tej kampanii dzieci wzięły sprawiedliwość w swoje ręce. Dzieci, które mają doświadczenie w polskich szpitalach, pomogły w rekrutacji najlepszych ekspertów na LinkedIn, stając się najmłodszymi headhunterami na świecie.

READ  Joe Biden spiskuje w złowrogiej próbie przejęcia NATO przez UE
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *