technologia
PS5 DualSense Teardown szacuje żywotność 417 godzin i pokazuje przyczyny znoszenia
Cierpiałeś z tego powodu? Obsługa kontrolera PlayStation 5 DualSense? Nowy zarys mógł pokazać, dlaczego tak się dzieje.
Pojawia się nowy film od iFixit – doświadczonego kanału, który rozbiera technologię i sprawdza, jak działała przez lata PlayStation 5 DualSense Rozbiórka, która ujawnia, dlaczego nowa podkładka może być skazana na rozwiązanie problemów.
iFixit twierdzi, że kontrolery PlayStation, Nintendo i Xbox mają „długą historię przewidywalnych, możliwych do uniknięcia problemów” dzięki dostępnemu na półce joystickowi w swoich padach.
Jak pokazano na poniższym filmie, kontrolery DualShock 4, Xbox One i Xbox One Elite mogą „z łatwością przekroczyć swoją żywotność w nieco ponad 400 godzin odtwarzania”.
Jak powie Ci każdy oddany gracz, to niewiele czasu dla pada, który zwraca Ci 69,99 USD / 59,99 GBP.
załączam to zagłębia się w arkusz informacyjny od producenta części do joysticka – firmy o nazwie ALPS – który stwierdza, że oczekiwana żywotność joysticka będzie wynosić około 2 000 000 cykli, przy czym kliknięcie joysticka zajmie tylko 500 000 cykli.
Dzieje się tak, ponieważ potencjometr (trójbiegunowy rezystor ze stykiem przesuwnym lub obrotowym, który umożliwia swobodny ruch joysticka) zużywa się przy wielokrotnym użyciu, a mechanizm sprężynowy, który centruje joystick, napina się przy konsekwentnym używaniu, zaczyna się rozciągać i odkształcać .
Na podstawie analizy iFixit standardowej gry Call of Duty: Warzone można uzyskać około 417 godzin rozgrywki, zanim wydajność spadnie.
W jaki sposób VGC „Gdyby gracz PS5 korzystał ze swojej konsoli przez dwie godziny dziennie, technicznie rzecz biorąc, przekroczyłby oczekiwaną żywotność kontrolera w ciągu 7 miesięcy”.
Więc co możesz zrobić, jeśli twój pad wykazuje ostrzegawcze oznaki dryfu? Obejrzyj wideo osadzone powyżej – zawiera jasne i szczegółowe instrukcje, jak naprawić pad i utrzymać go w pracy.
„Po przeprowadzeniu tych badań stwierdziliśmy, że to dziwne, że producenci konsol nie traktują joysticków jako części eksploatacyjnej i projektują je tak, aby można je było łatwo wymienić” – podsumowuje iFixit. „Żadne urządzenie zaprojektowane do wykonywania ograniczonej liczby czynności, zwłaszcza takie, które żyje w pobliżu tak dużego zanieczyszczenia i cierpi z powodu tak wielu nadużyć, nie może zachować doskonałej wydajności na zawsze”
Pozwy zbiorowe są w toku w różnych krajach na całym świecie przeciwko Sony i Nintendo za „ważne, poważne i ukryte usterki” leżące u podstaw problemów związanych z dryfowaniem kontrolerów.
Nasz własny Alex Donaldson też to zauważa Żywotność baterii padu również nie spełnia oczekiwań nowoczesnego zestawu – chociaż kontroler jest jednym z najlepszych, jakich kiedykolwiek używał.
'); jQuery (yt_video_wrapper) .remove (); }); }); }}
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”