technologia
Przecieki Cyberpunka 2077 wskazują na odwołane misje na Księżyc
Pliki Cyberpunka 2077 rzekomo skradzione deweloperowi CD Projekt Red w 2021 roku pojawiły się w Internecie, najwyraźniej ujawniając porzucone misje rozgrywające się na Księżycu.
Jak donosi Gra poufnaObrazy grafik koncepcyjnych, planów, repozytoriów plików i danych map, które pojawiły się w Internecie, wydają się wskazywać na możliwe anulowanie rozszerzenia Cyberpunk 2077, które wyniosłoby graczy daleko poza Night City. CD Projekt Red odmówił komentarza w sprawie rzekomych wycieków, gdy skontaktował się z nim IGN.
Księżyc jest integralnym centralnym punktem fabuły Cyberpunka 2077 i osoby posiadające wystarczającą ilość pieniędzy mogą go stosunkowo łatwo odwiedzić. Jest to główny punkt fabuły serialu animowanego Cyberpunk Edgerunners, ale w grze wspomina się o nim tylko na krótko, chociaż w niektórych misjach pojawiają się sugestie dotyczące lokalizacji poza planetą.
Wycieki rzekomo pochodzą ze strumienia skradzionych danych, które hakerzy uzyskali od CD Projekt Red w 2021 roku. W tym czasie pojawiła się inna zawartość, w tym wycofana wersja gry z perspektywy trzeciej osoby, ale te wskazówki dotyczące misji księżycowych, jeśli są prawdziwe, są pierwszymi od dłuższego czasu.
Nie jest tajemnicą, że CD Projekt Red porzucił mnóstwo zawartości popremierowej dla Cyberpunka 2077 po jego premierze w 2020 roku z powodu niezliczonych problemów, w tym trybu wieloosobowego, który nigdy nie ujrzy światła dziennego (ale być może w kontynuacji Cyberpunka 2077).
Dlatego CD Projekt Red skupił się na naprawieniu Cyberpunka 2077, ale ostatecznie wypuścił Phantom Liberty jako jedyne rozszerzenie. Nastąpiło to po przełomowej aktualizacji 2.0, która całkowicie przebudowała Cyberpunk 2077, dodając takie funkcje, jak nowy system bonusów i ulepszona sztuczna inteligencja, a następnie kolejna duża aktualizacja w wersji 2.1, która później wprowadziła jedynie niewielkie zmiany.
W naszej recenzji 9/10 IGN stwierdził: „Cyberpunk 2077 rzuca cię w piękny, gęsty pejzaż miejski i oferuje niesamowity poziom elastyczności w wyborze sposobu działania”.
Ryan Dinsdale jest niezależnym reporterem w IGN. Całymi dniami opowiada o Wiedźminie.