technologia
Problemy z Apple iCloud następują po okresie świątecznej aktywacji
Jeśli właśnie otrzymałeś nowego iPhone’a 12, Apple Watch lub iPada, możesz nie być od razu zadowolony – Apple miał kilka Problemy z iCloud. Jest to prawdopodobnie wynikiem dużej liczby osób próbujących skonfigurować lub zaktualizować konta iCloud po prezentach świątecznych.
Problem zaczął się wcześnie w Boże Narodzenie, zgodnie z kontem iCloud i wpisem logowania Strona stanu systemu Apple. Ponad dzień później, zaczynając późno w sobotę rano, strona stanu systemu Apple wskazywała, że problem dotyczy Usługa przechowywania pozostał „uruchomiony”. Jednak w sobotę o godzinie 14:00 problem iCloud został oznaczony jako „naprawiony”. Nie podano szczegółów, jak powszechny mógł być ten problem, tylko że „dotyczyło to niektórych użytkowników”.
Firma napotkała również problemy z logowaniem do Apple ID. W odpowiedzi na Twitterze później w Boże Narodzenie na prośbę użytkownika Apple próbującego skonfigurować iPada i HomePod Mini, Wsparcie Apple zidentyfikowało problemyFirma ma „obecnie dużą pojemność, co wpływa na możliwość skonfigurowania usługi iCloud”. Tweet Wsparcia Apple powiedział: „Spróbuj ponownie za kilka godzin”.
Święta to zwykle czas na aktywacje urządzeń, ponieważ ludzie rozpakowują prezenty z telefonów, tabletów, smartwatchów, inteligentnych głośników i innej elektroniki i próbują je natychmiast skonfigurować.
Apple nie odpowiedział na prośbę o komentarz.
Zobacz też: Pakiet subskrypcji Apple One: All Inclusive i jak zarejestrować się teraz
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”