Podczas gdy sztuczna inteligencja (AI) jest od jakiegoś czasu częścią technologii marketingowej, uruchomienie ChatGPT rozgrzało ten temat. W rezultacie każdego dnia ogłaszanych jest coraz więcej rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji.
Ankieta tygodnia związana z AI: Połowa (50%) dyrektorów generalnych już włącza generatywną sztuczną inteligencję do cyfrowych produktów i usług, podczas gdy 57% obawia się o bezpieczeństwo danych, a 48% o stronniczość lub dokładność danych. według nowej ankiety IBM.
Kop głębiej: Za nimi podążają eksperci ds. sztucznej inteligencji MarTech
Oto zestawienie produktów, platform i funkcji martech opartych na sztucznej inteligencji, które zostały ogłoszone w tym tygodniu.
- XFactor.io MIKEY to pierwsza tego rodzaju platforma sztucznej inteligencji, która umożliwia podejmowanie decyzji dotyczących wzrostu w oparciu o przychody na dużą skalę. Zbudowana i wyszkolona w oparciu o dane rynkowe XFactor.io, firma analizuje dane statyczne i dynamiczne na poziomie mikro i makro w celu oceny trendów i wahań rynkowych oraz generowania propozycji dla kadry kierowniczej.
- lutownie Braze’s Sage AI to zaktualizowana wersja istniejących możliwości sztucznej inteligencji platformy zaangażowania klientów. Wykorzystuje sztuczną inteligencję i funkcje uczenia maszynowego wbudowane w platformę, przepływy danych i stos wykonawczy, aby osiągać wyniki z zaangażowania na każdym etapie podróży użytkownika.
- Botco.ai GenAI Chat Cloud to zestaw generatywnych produktów AI opartych na zastrzeżonych, dopracowanych dużych modelach językowych firmy. Możesz sortować, analizować i kontekstualizować informacje z danych i aplikacji przedsiębiorstwa — w tym witryn internetowych, CRM, EMR, CMS i innych zastrzeżonych źródeł danych — w celu udzielania szybkich, dokładnych, konwersacyjnych odpowiedzi na pytania użytkowników.
- Vyonda Vyond Go to oparty na sztucznej inteligencji twórca skryptów i filmów. Posiada interfejs oparty na monitach, który pozwala użytkownikom tworzyć pierwszą wersję roboczą ich wideo, z własną wcześniej istniejącą treścią lub bez niej. Możesz wprowadzać zmiany w skrypcie, które są natychmiast odzwierciedlane w filmie. Filmy mogą być używane w niezmienionej postaci lub importowane do Vyond Studio w celu dopracowania i udoskonalenia.
- Springbig’s Dzięki AI Assistant sprzedawcy marihuany mogą wykorzystywać sztuczną inteligencję do pisania treści do swoich kampanii e-mailowych. Obecnie ta funkcja jest dostępna tylko dla e-maili, ale w przyszłości będzie dostępna dla innych typów kampanii, w tym SMS-ów.
Zdobądź MarTech! Codziennie. Bezpłatny. W Twojej skrzynce odbiorczej.