Zabawa
Premiera filmu Stephena Schnetzera – Soap Opera Digest
Sprawa niebieskiego, film fabularny ze Stephenem Schnetzerem (ex-Cass, ANOTHER WORLD et al.), jest już dostępny do wypożyczenia i kupienia na większości platform streamingowych, w tym Amazon, iTunes, Apple TV, Google Play, Xbox, VUDU, iN Deman Movies, Vubiquity i Dish, chodź z więcej. Film został napisany i wyreżyserowany przez zdobywczyni Oscara, Danę H. Glazer. Jest produkowany przez Scotta jako producenta wykonawczego. Koproducentami są Suzanne Ordas Curry i Dotti Fucito. Jest dystrybuowany przez 1091 Media. Sprawa niebieskiego zdobył nagrody na Festiwalu Filmowym w Chelsea (NYC) i Imagine This! Międzynarodowy Festiwal Filmów Kobiecych w Nowym Jorku. Aktor rozmawiał z strawić o tym w numerze w 2019 roku. Oto wywiad.
Skrót z opery mydlanej: Witaj Stephanie! Porozmawiajmy o Twoim nowym filmie Sprawa niebieskiego. Jak się wtrącałeś?
Stephan Schnetzer: Pewnego dnia dostałem telefon na przesłuchanie do niezależnego filmu. Wszedłem, reżyser Dana Glazer nie był zbyt doświadczony, ale go polubiłem. Miał prawdziwą pasję do filmu. Dużo wie o filmach. Przeczytałem scenariusz i pomyślałem, że jest coś, w co mógłbym się wgryźć. Trzeba było opowiedzieć historię. Ale najważniejsze jest to, że ludzie, z którymi przesłuchałem, byli bardzo dobrzy. Byli ludzie, z którymi chciałem pracować i myślałem, że to da nam większą szansę na dostarczenie nam dobrego produktu.
Strawić: W kogo grasz?
Schnetzer: Gram człowieka o imieniu Richard. On i jego najlepszy przyjaciel są księgowymi i trochę wcześnie przechodzi na emeryturę. Jako młody człowiek chciał zostać artystą, ale wybrał drogę praktyczną. Zaczyna się film i on pakuje swoje biuro, a potem w miarę rozwoju filmu widać, że ma problemy. To rodzaj wewnętrznego filmu o tym, co dzieje się w jego głowie, co jest prawdziwe, a co nie, co manifestuje, o czym się oszukuje i czego unika. Proces filmu staje się dla niego katharsis i może kontynuować swoje życie do końca filmu, jest intencją. Zjadłem obiad z Lindą [Dano, ex-Felicia, AW et al] w zeszłym tygodniu i zapytała o to, a ja opowiedziałem jej cały film. Zajęło to 15 minut, a ona kontynuowała: „Och! Och, masz nagą scenę? Kiedy mogę to zobaczyć? „Powiedziałem: „Nie, nie, nie. Myślę, że masz w głowie 40 lat temu, a nie teraźniejszość!”
Strawić: Czy kręciłeś nagie sceny, gdy byłeś młody?
Schnetzer: Kiedyś grałem sztukę, w której musiałem wyjść na scenę nago.
Digest: czy jesteś fajny w ich robieniu?
Schnetzer: Teraz było mi z tym fajnie. Naprawdę się teraz nie poddaję. Czuję, że nic nie jest zagrożone. Jest tak w świadomości społecznej, że nie ma już takiego znaczenia, jak kiedyś, ale może mieć znaczenie historyczne. To było naprawdę ważne w kontekście tego filmu. I naprawdę tego nie widzisz [everything]: Widzisz mój tyłek czy coś. Ale byłem zupełnie nagi!
Strawić: Gdzie kręcono film? Jak długie to było
Schnetzer: Kręciliśmy w Ridgewood w New Jersey. Odwiedziliśmy wiele miejsc: dworzec kolejowy, instytut sztuki zastępujący instytuty sztuki w Nowym Jorku, kręciliśmy u sąsiadów, przyjaciel podał nam jedzenie. To był prawdziwy wspólny wysiłek. Załoga była świetna. Mieliśmy naprawdę dobrego kamerzystę [Joshua Echevarria]. Była to miła, profesjonalna załoga. Zdjęliśmy go w trzy tygodnie. Po prostu fajnie było mieć kawałek, w którym musiałem go nosić ponownie, tak jak kiedyś z mydłem. Ci główni bohaterowie mają swoją historię i zawsze podobało mi się wyzwanie związane z tą odpowiedzialnością. I wiele z tego, co teraz robię, to gościnne spoty w serialach telewizyjnych, w których po prostu zatrzymuję się i staram się nadać fabule trochę charakteru. Jestem wdzięczna za pracę, ale lubię robić więcej. Fajnie było wrócić na to stanowisko i codziennie pojawiać się i starać się być inspiracją dla wszystkich, ponieważ to ciężka praca.
Strawić: Co cię zafascynowało w postaci Richarda?
Schnetzer: Cóż, boryka się z wieloma problemami, które masz, gdy przechodzisz na emeryturę lub w tym wieku. Czujesz, że nie masz takiej władzy, jak przedtem. To była naprawdę silna, emocjonalna podróż. Miał fajny łuk, który wymagał głębi emocji, którą, miejmy nadzieję, mógłbym zbadać. Po prostu miał wiele wymiarów.
Strawić: Z kim stoisz po swoich mydlanych dniach?
Schnetzer: Widziałem Lindę w zeszły wtorek. Poszedłem do jej mieszkania i zrobiła mi obiad. Mieliśmy niezły wyścig do nadrobienia. Lubię ją widzieć, kiedy przyjeżdża do miasta. Amy Carlson [ex-Josie], Linda, Maggie Delgado, nasza wspaniała projektantka kostiumów, Scott Collishaw, nasza producentka, Janet Iacobuzio, jedna z naszych pisarek, Casey Childs, jedna z naszych reżyserek, Alice Barrett Mitchell [ex-Frankie], Anna Holbrook [ex-Sharlene], Anna Stuart [ex-Donna] i niedawno spotkałem się na lunchu, aby podnieść kieliszek dla Carmen Duncan [ex-Iris]który zmarł na raka po kilku bitwach. Staramy się spotykać kilka razy w roku. To właściwie ta grupa.
Strawić: O czym myślisz, gdy spoglądasz wstecz na swoje doświadczenie z KOLEJNYM SŁOWEM?
Schnetzer: Kocham to. Po prostu to uwielbiałem. Na naszym występie mieliśmy dużo doskonałości. Doceniam powstałą więź. Patrzę na tych ludzi podczas tego lunchu i jestem po prostu pełen miłości. To prawie jak towarzysze wojenni. Byliśmy razem w okopach. Nic nie zastąpi tego rodzaju głębokiego braterstwa czy braterstwa, siostrzeństwa czy czegokolwiek. W ciągu dnia zapewnił mi stałą pracę na 22 lata. Siedemnaście na ANOTHER WORLD, a pozostałe pięć na czterech innych koncertach. Zdecydowałem się pójść, zamiast nie wiedzieć, skąd przyjdzie kolejna praca i być może pójść w innym kierunku, w kierunku filmów, seriali nocnych lub czegokolwiek. To był prawdziwy poligon. Naprawdę dorastasz z pokazem na ramionach. To twoja historia. To poczucie osiągnięcia. Było to dla mnie bardzo tego warte.
Strawić: Jak wspominasz swoją pierwszą mydlaną rolę Steve’a w DAYS?
Schnetzer: O mój Boże, byłem taki okropny! Byłem w teatrze od ośmiu lat. Tutaj rzutuję na tylną ścianę studia filmowego, a boom jest tuż nad tobą. Zajęło mi więcej czasu, aby poczuć się komfortowo przed kamerą niż ktokolwiek w ciągu 22 lat, które widziałem w ciągu dnia. Byłeś bardzo cierpliwy. Susan i Bill Hayes [Julie and Doug] były ładne. To się powtórzyło. Byłem tam półtora roku. To był miły, łagodny początek. A potem miałem [Franco] Zeffirelli zatrudnia mnie do przedstawienia na Broadwayu. Ponieważ wracałem i ponieważ nie związali mnie kontraktem, mogłem się pożegnać i wrócić na wschód. I wtedy [Casting Director] Mary Jo Slater zatrudniła mnie do wykonania ONE LIFE TO LIVE i zajęło to kolejne półtora dnia, ale to był kontrakt. Kiedy chcieli się odnowić, spotkałem się z [Executive Producer] Joe Stuart i ja powiedzieliśmy: „Dzięki za ofertę, ale chciałbym trochę więcej odpowiedzialności za występ. Chcę tylko móc pracować. „A on powiedział, że byłbym kłamcą, gdybym tu siedział i obiecał ci to. Nie wiem, jak ta historia się skończy”. A ja powiedziałem: „W każdym razie dzięki. Myślę, że mogę zrobić lepiej ”I miesiąc później, [Executive Producer] Paul Rauch przetestował mnie pod kątem INNEGO ŚWIATA. Tak to poszło.
Strawić: Czy myślisz, że zostałbyś w LA?
Schnetzer: Bardzo łatwo mogłem mieć. Byłem epizodyczny podczas robienia DNI NASZYCH ŻYCIA. Ale mówię wam, kochałem Kalifornię, byłem w San Francisco z zespołem teatralnym przez cztery lata, a potem w LA przez dwa lata i kochałem stan, ale z jakiegoś powodu nie lubiłem być poza pracuje tam. To złudzenie, ale czuję, że w Nowym Jorku mogę zrobić dla siebie więcej niż w LA. Nie gram w pokera, bo przegrywam, i nie gram w golfa, bo zrezygnowałem, gdy miałem 16 lat, bo to była taka frustrująca, głupia gra. W LA jest twój networking. W ten sposób poznajesz ludzi castingowych. Tu jest po prostu więcej życia i jest życie piesze. Teraz chodzę na siłownię, chodzę ulicą i spotykam innych ludzi. Tam wspinasz się do swojej celi na czterech kołach i jeździsz przez półtorej godziny, aby dostać się do anonimowego miejsca. Czułem się bardzo odizolowany. Prawdopodobnie wylądowałbym w Nowym Jorku.
Strawić: Czy nadal robisz podkłady głosowe?
Schnetzer: Spróbuję tego. Nie kupujesz mojego produktu, ale i tak się tym zajmę. Właśnie zdecydowałem się na głos Poland Spring. Nie byłem tylko jej rzecznikiem, byłem wodą. „Moje elektrolity są naturalne. Rodzi się wolny. Dziesięciotysięczna warstwa wodonośna w Maine. Jestem polską wiosną „Trzeba to pokochać! Oliverze Platt, przez jakiś czas mieliśmy tego samego głośnika. Jestem w biurze i rozmawiam z Billym [our agent] i Oliver wchodzi i mówi: „Cześć. Oliver Platt, głos Bank of America.” Odwróciłem się do niego, wyciągnąłem rękę i powiedziałem: „Halo. Stephen Schnetzer, głos Tidy Cats: „Właśnie zarezerwowałem reklamę Tidy Cats.
Strawić: Wiem, że wszystkie cztery koncerty odbywają się na zachodnim wybrzeżu, ale jeśli ten dzień wróci, czy rozważysz powrót?
Schnetzer: Tak, zrobiłbym. Po prostu staram się być w ruchu, staram się być zajęty.
TYLKO FAKTY
Data urodzenia: 11 czerwca
Pochodzi z: Canton, MA, znany również jako: Steve Olson, DAYS, 1978-79; Marcello Salta, ŻYCIE DO ŻYCIA, 1980-82; Cass Winthrop, INNY ŚWIAT, 1982-99, z występami w AS THE WORLD TURNS i GUIDING LIGHT
Moi chłopcy: Aktor ma dwóch synów, Bena i Maxa, ze swoją byłą żoną Nancy Snyder (ex-Katrina, OLTL). Święty Juday z Michelle Monaghan. Widziałem to w weekend. Płakałam przez cały czas. Jest w tym bardzo zabawny. Jest wspaniały.” Jeśli chodzi o Maxa:„ Max jest w porządku. Jest kierownikiem działu owoców morza w Whole Foods. Mówi o robieniu interesów z przyjacielem, który hoduje ryby hodowlane. Ma gen farmy ze strony rodziny Nancy.
Gwiazda filmowa: Schnetzer gra w niezależnym filmie Sprawa niebieskiego. Opis filmu brzmi: „Podczas zajęć z rysowania życia świat niedawno emerytowanego księgowego Richarda Flickera zostaje wywrócony do góry nogami, gdy spotyka wolną duchem Amelię, obraz dawno utraconej miłości sprzed kilkudziesięciu lat”. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz acaseofblue.com.
Scena i ekran: W ostatnich latach aktor wystąpił w kilku produkcjach teatralnych, a także w ELEMENTARY, BILLIONS, BLACKLIST i BLUE BLOODS.
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.