Connect with us

Najważniejsze wiadomości

PPG kończy projekt COLORFUL COMMUNITIES w Polsce

Published

on

PPG kończy projekt COLORFUL COMMUNITIES w Polsce
Firma PPG ogłosiła zakończenie projektu KOLOROWE WSPÓLNOTY, który pomógł zrewitalizować siedzibę Instytutu Głuchych w Warszawie. W projekcie wzięło udział 20 wolontariuszy PPG, którzy ponad trzy tygodnie wyremontowali wszystkie pomieszczenia instytutu, dostosowując je do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich i m.in. dodając kolorową grafikę w języku migowym.

PPG przekazało na projekt prawie 29 000 dolarów (120 000 złotych), w tym prawie 32 galony (120 litrów) farby TIKKURILA™ firmy PPG, w tym Tikkurila Optiva Clean Air z technologią oczyszczania powietrza. Wolontariusze pomagali przy sprzątaniu, malowaniu ścian i drzwi oraz przygotowaniu dekoracji w postaci kolorowych doniczek.

„Naszym celem jest zjednoczenie społeczności osób niesłyszących i stworzenie bezpiecznej przestrzeni, w której będą mogli samodzielnie się rozwijać, zarówno prywatnie, jak i zawodowo” – powiedziała Małgorzata Talipska, prezes Instytutu Głuchoniemych. „Dzięki PPG i programowi Kolorowe Społeczności podniósł się standard naszych przestrzeni, przestrzenie stały się bardziej kolorowe, a my zyskaliśmy nowe możliwości.”

Remont objął wszystkie pomieszczenia Instytutu, w tym salę terapeutyczną, salę ćwiczeń, studio nagrań, jadalnię i łazienki.

„Instytut przeszedł gruntowny remont. Wnętrza są teraz bardziej kolorowe i funkcjonalne, dzięki czemu miejsce to jest jeszcze bardziej komfortowe i dostępne dla każdego. Jesteśmy dumni z zaangażowania naszych wolontariuszy, efektów ich pracy i cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć społeczność niesłyszących tym, co potrafimy najlepiej” – powiedziała Magdalena Salamucha, Dyrektor PPG na Polskę, Europę Środkową i Kraje Bałtyckie, Ukraina i Ukraina Mołdawia, lakierowanie samochodów.

„Remont instytutu jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ odzwierciedla nasze skupienie na różnorodności, równości i włączeniu, nie tylko w miejscu pracy, ale także w szerszym sensie społecznym” – powiedział Remigiusz Skąpski, dyrektor ds. rynku PPG w Polsce. Powłoki budowlane.

Program Colourful Communities zapewnia wolontariuszy, produkty i wkład finansowy firmy PPG, aby nadać kolor i witalność społecznościom, w których firma działa na całym świecie, na przykład w Polsce, gdzie PPG ma cztery zakłady produkcyjne. Od czasu uruchomienia programu w 2015 roku zrealizowano 500 projektów w blisko 50 krajach, w których wzięło udział blisko 25 000 wolontariuszy PPG i dotarło do ponad 8,2 mln osób. Od momentu powstania firma PPG zainwestowała w projekt łącznie 10 milionów dolarów. W tym roku firma ogłosiła, że ​​do 2030 roku przeznaczy dodatkowe 5 milionów dolarów na dalszy rozwój inicjatywy

READ  Kryzys koalicyjny. A co ze Zjednoczoną Prawicą? Podsumowanie dnia
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *