Connect with us

Sport

Pozostało tylko 20 minut wideo z wykolejenia | Wiadomości, sport, praca

Published

on

Pozostało tylko 20 minut wideo z wykolejenia |  Wiadomości, sport, praca

Lokomotywa Norfolk-Southern, która uległa masowemu wykolejeniu we wschodniej Palestynie, została „natychmiast przywrócona do eksploatacji”, a wszystkie z wyjątkiem 20 minut nagrania wideo tuż przed i po zniknięciu incydentu, powiedział przewodniczący Narodowej Rady Bezpieczeństwa Transportu na przesłuchaniu z Komisji Senackiej.

Przewodnicząca NTSB, Jennifer Homendy, powiedziała, że ​​nagranie wykolejonego pociągu z Norfolk Southern, które miało kamerę skierowaną do wewnątrz, „zostało nadpisane. Oznacza to, że dane zostały dostarczone dopiero około 15 minut przed wykolejeniem i pięć minut po wykolejeniu”.

Zeznawała podczas środowego przesłuchania przed Senacką Komisją Handlu, Nauki i Transportu USA.

NTSB prowadzi dochodzenie w sprawie wykolejenia 3 lutego we wschodniej Palestynie po przegrzaniu łożyska koła.

Homendy wezwał do zmiany polityki wideo, aby dostosować ją do wymagań Amtrak i kolei podmiejskich, które są zobowiązane do utrzymywania 12 godzin nieprzerwanego wideo, ponieważ ma to kluczowe znaczenie dla dochodzeń.

Amerykański senator Ted Cruz z R-Texas i republikański członek komisji powiedzieli, że był zszokowany, słysząc, co powiedział Homendy.

„Za każdym razem, gdy lokomotywa jest zaangażowana w poważne wykolejenie, to szaleństwo, że wideo nie przetrwało, a lokomotywa jest zastępowana” – powiedział. „Jestem przekonany, że możemy uzyskać jednomyślność tej komisji w tej sprawie”.

Zapytany o minimalny film przedstawiający wykolejenie, dyrektor generalny Norfolk Southern, Alan Shaw, powiedział, że jego firma „przestrzegała protokołów”.

Homendy wezwał również do rozszerzenia definicji wysoce niebezpiecznych łatwopalnych pociągów o „szerszy zakres” materiałów niebezpiecznych. Pociąg Norfolk-Southern, który 3 lutego wykoleił się we wschodniej Palestynie, uwalniając toksyczne materiały do ​​środowiska, nie należy do tej kategorii.

Dwa dni po wykolejeniu we wschodniej Palestynie Norfolk Southern zdecydowało się zdetonować pięć samochodów chlorkiem winylu, toksyczną substancją chemiczną, obawiając się, że prawdopodobnie eksploduje i stworzy zagrożenie życia, wyrzucając odłamki w powietrze i podróżując prawie milę dalej.

READ  Struthers ufa wzrostowi w ostatnim sprincie | Wiadomości, sport, praca

Homendy poprosił Kongres o rozważenie wymagania od przedsiębiorstw kolejowych dostarczania informacji o chemikaliach w pociągach przejeżdżających przez społeczności oraz o obecnym progu cystern przewożących materiały niebezpieczne do 20 w rzędzie lub 35 w jednym Wyeliminuj rozprzestrzenianie się pociągów.

Środowe przesłuchanie komisji, zatytułowane „Poprawa bezpieczeństwa kolei w odpowiedzi na wykolejenie we wschodniej Palestynie”, trwało trzy i pół godziny.

INNI ŚWIADKOWIE

Obok Homendy’ego i Shawa byli gubernator Mike DeWine; Misti Allison, mieszkanka wschodniej Palestyny; Ian Jefferies, dyrektor generalny Stowarzyszenia Kolei Amerykańskich; David „Chip” Comstock, szef Połączonego Okręgu Ogniowego Rezerwy Zachodniej w Polsce; Clyde Whitaker, dyrektor legislacyjny SMART-TD stanu Ohio (dział transportu dla pracowników zajmujących się blachą, lotnictwem, koleją i transportem); oraz senator USA JD Vance i Sherrod Brown. Dwóch senatorów z Ohio sponsoruje ponadpartyjną ustawę o bezpieczeństwie kolei z 2023 r., która wprowadziłaby zabezpieczenia poprawiające bezpieczeństwo kolei.

Senacka Komisja ds. Środowiska i Robót Publicznych odbyła 9 marca przesłuchanie w sprawie wykolejenia we Wschodniej Palestynie.

Vance, R-Cincinnati i członek Komitetu ds. Handlu, Nauki i Transportu, zapytali o przeciętnego inspektora kolejowego w Norfolk Southern, który spędza 30 sekund na inspekcji jednej strony wagonu, zanim ruszy.

Whitaker powiedział, że kontrola wzrokowa jest „jednym z najważniejszych aspektów” kontroli pojazdu szynowego pod kątem bezpieczeństwa i powinna zająć co najmniej trzy minuty z każdej strony.

Jefferies powiedział, że „nie może ci powiedzieć, jaki jest właściwy czas”, ale zapytany przez Vance’a zgodził się, że „30 sekund nie wydaje się długim czasem na dokładną kontrolę”.

Projekt ustawy zaproponowany przez Vance’a i Browna poprawi procedury bezpieczeństwa dla pociągów przewożących materiały niebezpieczne, zobowiąże koleje do przygotowania planów awaryjnych, poinformuje komisje ratunkowe, jakie materiały niebezpieczne przejeżdżają przez ich stany, ustanowi wymagania dotyczące przytorowych detektorów usterek i stworzy stały wymóg dla kolei działać z co najmniej dwiema osobami i zwiększyć kary za wykroczenia nakładane przez przedsiębiorstwa kolejowe.

DeWine powiedział, że popiera ustawę Senatu, a także ustawę Izby Reprezentantów Stanów Zjednoczonych przedstawioną w zeszłym tygodniu, która ma kilka podobieństw.

„Żadna inna społeczność nie powinna nigdy przechodzić przez coś takiego, dlatego musi istnieć pilna potrzeba uczynienia naszych kolei bezpieczniejszymi” – powiedział gubernator.

Chociaż wielokrotnie odmawiał odpowiedzi na bezpośrednie pytania dotyczące zastrzeżeń Shawa do ustawy, powiedział, że popiera szereg przepisów.

Obejmują one „środki, które mogą przynieść znaczące ulepszenia, takie jak finansowanie dodatkowych szkoleń, lepsze powiadamianie z wyprzedzeniem, przyspieszenie wycofywania starszych cystern i wiele innych” – powiedział.

Shaw powiedział, że Norfolk Southern zainstalowało już 200 dodatkowych detektorów przytorowych od czasu wykolejenia.

Jefferies powiedział, że jego organizacja, główna grupa lobbystów branży kolejowej, nie skomentowała ustawy Vance-Browna.

„Szczerze mówiąc, dla prawie każdego przepisu w ustawie istnieje realna trasa. Twoja definicja wykonalności i moja mogą nie być takie same” – śmieje się Jefferies.

Zapytany przez amerykańskiego senatora Eda Markeya z D-Mass. o minimalną dwuosobową załogę, Shaw powiedział: „Nie znamy żadnych danych łączących wielkość załogi z bezpieczeństwem”.

Whitaker powiedział: „Gdyby koleje miały swoją drogę – aż do jednoosobowej załogi – i zredukowały pozycję konduktora do naziemnej, co oznacza, że ​​​​jedna osoba podróżuje na miejsce w furgonetce, to zabiera inżynierów w Danger. Decyduje też o czasie reakcji i ocenie sytuacji niebezpiecznej.”

Pociąg, który wykoleił się we wschodniej Palestynie, miał trzyosobową załogę, a rachunek za dom nie przewiduje minimalnej załogi dwuosobowej.

Shaw powiedział, że Norfolk Southern przeznaczyło 24 miliony dolarów na rzecz Wschodniej Palestyny ​​i okolicznych społeczności i planuje wydać więcej.

Powiedział również, że Norfolk Southern „jest na etapie planowania opracowania długoterminowego funduszu odszkodowań medycznych, programu doceniania domu i długoterminowego programu testowania wody”.

Shaw powiedział: „Norfolk Southern jest tutaj na dłuższą metę i nie skończymy, dopóki nie zrobimy tego dobrze”.

READ  Polska-LaBrae zawieszona po 4 rundach na Eastwood Field | Wiadomości, sport, praca

Ale Shaw nie chciał wchodzić w szczegóły.

Brown, D-Cleveland, powiedział: „Słyszeliśmy, jak pan Shaw mówił, że Norfolk Southern naprawi sytuację we wschodniej Palestynie iw społeczności. Senator Vance i ja upewnimy się, że Wschodnia Palestyna nie zostanie zapomniana, nie w przyszłym tygodniu, nie za dwa lata, nigdy. Właściwe postępowanie na rzecz społeczności musi również zapewnić, że więcej wypadków się nie wydarzy, a stanie się tak tylko wtedy, gdy podejmiemy jasne, rozsądne kroki, aby nasze koleje były bezpieczniejsze”.

Vance powiedział: „Najbardziej skandaliczną i niedorzeczną rzeczą, jaką słyszałem od grup branżowych i innych aktywistów w odpowiedzi na tę ustawę, jest to, że wymaganie od kolei udziału w odpowiednich normach bezpieczeństwa jest w pewnym sensie rodzajem bolszewizmu, że ustawa jest głównym rządowe rozwiązanie problemu bezpieczeństwa kolei. To zabawne, że ta skarga pochodzi od grupy, która przyszła do tego biura trzy miesiące temu, prosząc o ratunek przed sporem przemysłowym”.

Allison, mieszkanka wschodniej Palestyny, powiedziała, że ​​była tam „aby nadać oblicze tej katastrofie. To nie jest tylko problem polityczny, to jest problem ludzi”.

Wykolejenie „położyło szkarłatną literę w naszym mieście”, a po tym, jak Norfolk Southern zdecydowało o kontrolowanej eksplozji pięciu wagonów kolejowych z chlorkiem winylu, było to „jak bomba”, która „uwalnia niebezpieczne chemikalia”. Po spaleniu te chemikalia nigdy nie znikają”.

Allison powiedziała, że ​​rządy stanowe i federalne mówią społeczności, że środowisko jest bezpieczne, ale ona to kwestionuje.

„Komu ufamy?” – powiedziała.

Dzisiejsze najświeższe wiadomości i nie tylko w Twojej skrzynce odbiorczej



Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *