Sport
Pomysł na pętlę rowerową powraca do Canfield | Wiadomości, sport, praca
CANFIELD – Pętla rowerowa jest nieczynna od trzech lat. Wraz z ukończeniem nowego toru pompowego w Fair Park pętla i połączenia z sąsiednimi gminami znów stały się tematem rozmów.
Na środowym posiedzeniu Rady Miejskiej członek zarządu parku i zwolennik rowerów Lex Calder omówili plan budowy korytarza dla rowerzystów. Powiedział, że korytarz mógłby biec na wschód od Canfield przez Poland Township i obejmować wszystkie społeczności pomiędzy.
„Próbuję zbudować konsorcjum społeczności” – powiedział Calder.
Powiedział, że pomysł polega na stworzeniu szeregu ścieżek rowerowych i torów pompowych, które umożliwiłyby rowerzystom poruszanie się po różnych miejscach przez cały dzień. Niedawno otwarty Pumptrack Fair Park cieszy się coraz większą popularnością. Calder powiedział, że inne społeczności mogłyby zbudować podobne trasy lub ścieżki dla rowerzystów.
Dla rowerzystów nie ma specjalnego połączenia z Fair Park. Calder powiedział, że plan zakłada połączenie parku miejskiego ze ścieżką rowerową Mill Creek MetroParks. Dostęp ten mógłby przebiegać wzdłuż służebności Ohio Edison przez Fair Park. Calder powiedział, że odbyły się dyskusje z przedstawicielem Ohio Edison na temat tego pomysłu.
Chuck Colucci, szef policji w Canfield i pełniący obowiązki zarządcy miasta, powiedział: „To koncepcja i jest całkiem fajna”.
Powiedział, że miasto nadal posiada studium dotyczące ścieżki rowerowej w Canfield. Niniejsze badanie zostało zaprezentowane 24 stycznia 2020 r. i zostało przygotowane przez firmę MS Consultants Inc. i sfinansowane przez Radę Rządów Regionalnych Eastgate. Pokazuje ścieżkę rowerową, która łączy szkoły i parki w mieście, a także niektóre dzielnice.
Pętla biegłaby od istniejącej ścieżki rowerowej wzdłuż Main Street do North Hillside Drive. Biegnie wzdłuż North Hillside przez Neff Drive do Montgomery Drive i łączy się z Hilltop Boulevard w pobliżu szkoły podstawowej. Biegnie dalej na zachód Hilltop do North Broad Street, a następnie płynie na południe przez Village Green do Fair Street. Od tego miejsca kierujesz się dalej na południe do wejścia do terenów targowych Canfield.
Odcinek Fair Street miałby biegać od South Broad Street do parku. Jeśli uda się osiągnąć porozumienie, szlak będzie mógł kontynuować bieg przez pierwszeństwo przejazdu przez Ohio Edison do ścieżki rowerowej Mill Creek Park, tworząc pętlę.
W badaniu uwzględnione zostaną różne rodzaje ścieżek rowerowych. Sharrows brano pod uwagę w przypadku Hilltop, Neff, Montgomery, Hillside i Fair Street.
Sharows są powszechnym środowiskiem oznaczonym znakami drogowymi. W zasadzie wykorzystuje istniejące ulice i umożliwia jazdę rowerem przy regularnym ruchu osiedlowym. Oznaczenia i oznakowania mają na celu informowanie kierowców, że dzielą drogę z rowerami. Sharrows najlepiej sprawdzają się na ulicach o małym natężeniu ruchu.
Wokół placu wiejskiego mogłaby powstać chroniona ścieżka rowerowa. Tego typu ścieżka polegałaby na budowie pasa dla rowerzystów, oddzielonego od ruchu samochodowego barierą w postaci donic, słupków lub miejsc parkingowych. Chroniona ścieżka rowerowa umożliwiłaby rowerzystom okrążenie placu wiejskiego bez konieczności współdzielenia drogi z pojazdami.
Trzecim typem ścieżki zastosowanym w planie jest ścieżka wielopasmowa, nieprzejezdna. Miałaby być oddzielona od normalnych ulic i umożliwiać ruch rowerowy i pieszy w obu kierunkach. Ten typ trasy zaproponowano dla pętli wzdłuż US 224 (Main Street) i wzdłuż State Route 46 (Broad Street), gdzie panuje duży ruch.
Szacunkowy koszt budowy proponowanego obwodu wyniósł 2 613 000 dolarów w styczniu 2020 r., kiedy zakończono badanie.
Z badaniem nie wykonano jeszcze żadnych prac, ale proponowany korytarz dla entuzjastów jazdy na rowerze mógłby uwzględnić części tego badania.
„Proponowana ścieżka rowerowa nigdy nie wyszła poza pierwotną fazę planowania” – powiedział Colucci.
Calder powiedział, że chce w przyszłym roku kontynuować prace nad połączeniem ze ścieżką rowerową Mill Creek. Dodał, że chciałby także wyznaczyć trasy Fair Park do użytku kolarstwa górskiego. Powiedział, że jedyne, co trzeba zrobić, to skosić ścieżki. Z biegiem czasu rowery pozostawią ślad na szlaku.
Dzisiejsze najświeższe informacje i nie tylko w Twojej skrzynce odbiorczej
„Idol nastolatek przyszłości. Specjalista od totalnej popkultury. Miłośnik internetu. Wannabe odkrywca.”