technologia
Polskie rozwiązanie na plagę przejęć kont online, wsparte 6,7 miliona dolarów Serii A
Atmos Ventures i ARIA wraz z Innovation Nest, Plug and Play Ventures, Firlejem Kastory i kilkoma inwestorami będącymi aniołami biznesu prowadzą ostatni zbiórkę funduszy Nethone. Seria A pozwoli firmie Nethone na przyspieszenie działań zmierzających do wejścia na rynek i dalsze wzmocnienie zastrzeżonego rozwiązania Know Your User (KYU).TM) Technologia profilowania, aby wyposażyć wiodące firmy na świecie w odpowiednie narzędzia przeciwko oszustom.
COVID-19 zwiększył znaczenie cyberbezpieczeństwa w obliczu wywołanego pandemią wzrostu popytu na handel online bezpośrednio do konsumentów (zarówno przez Internet, jak i urządzenia mobilne) oraz powiązane usługi finansowe nowej generacji. Ostatnie 12 miesięcy dały firmie Nethone wystarczającą dynamikę, aby ponad dwukrotnie zwiększyć swoją bazę klientów, ale także cieszyć się rosnącą liczbą kont pokładowych w handlu elektronicznym, cyfrowych towarach i usługach oraz usługach finansowych.
Walka z oszustwami w czasach COVID
W ciągu ostatniego roku nastąpił bezprecedensowy wzrost nieuczciwej działalności. COVID-19 podsycił tendencję do „profesjonalizacji oszustw”, którą Nethone systematycznie obserwuje od momentu założenia firmy w 2016 r., Każdy, kto ma środki finansowe. Dziś są to zaawansowane rozwiązania techniczne opracowane przez dobrze zorganizowane, bardzo doświadczone grupy nieuczciwych specjalistów IT. Opakowane w przyjazny dla użytkownika interfejs i doskonałą obsługę klienta, umożliwiają złożone funkcje anonimizacji i automatyzacji, takie jak podszywanie się pod historycznie wiarygodne tożsamości cyfrowe, których większość znanych rozwiązań do wykrywania oszustw nie jest w stanie wykryć” – mówi Hubert Rachwalski von Rejchwald, dyrektor generalny Nethone.
„Odpowiedzią wyznaczającą trendy dla każdego, kto chce skutecznie handlować online, jest jasne zrozumienie każdego użytkownika przeglądającego stronę internetową lub korzystającego z aplikacji mobilnej. Nasza technologia profilowania KYU zapewnia dostęp do informacji z pierwszej ręki w czasie rzeczywistym. Co tak naprawdę stało się z urządzeniem, jak to urządzenie współdziała z serwerami platformy i wreszcie, jakie jest surowe zachowanie – naciśnięcia klawiszy, ruchy myszy, odczyty żyroskopu lub akcelerometru, dotknięcia telefonu komórkowego) To obecnie ponad 5000 atrybutów które biernie wyodrębniamy w tle o każdym pojedynczym użytkowniku dzięki latom ukierunkowanych badań i rozwoju.Naszym celem nigdy nie jest zakłócanie podróży klienta poprzez pozostawanie niewidocznym w tle lub naruszanie prywatności użytkowników końcowych dzięki niskim poziomowy charakter zebranych przez nas atrybutów” – dodaje Aleksander Kijek, CPO w Holandii.
Oprócz zwiększenia wysiłków zmierzających do wejścia na rynek, plan zakłada wykorzystanie kapitału na przyspieszenie rozwoju planu działania z konstruktywną obsesją na punkcie funkcji, które maksymalizują postrzegane korzyści dla docelowych segmentów firmy.
Seria A, prowadzona przez międzynarodowych inwestorów
Dziś sukces Netthone na rynku opiera się na: (i) doświadczeniu z pierwszej ręki, jak działają oszuści, które automatycznie zamienia się w technologię; (ii) unikalne możliwości profilowania na urządzeniach mobilnych; (iii) najnowocześniejsza pasywna biometria behawioralna do cyklicznego uwierzytelniania użytkownika; oraz (iv) możliwość wyjaśnienia uczenia maszynowego, które napędza adopcję klientów.
Nowi inwestorzy Nethone są znani na arenie międzynarodowej z inwestycji w zaawansowane technologicznie transformacyjne przedsięwzięcia typu scale-up, koncentrujące się na badaniach, rozwoju i komercjalizacji najnowocześniejszych technologii.
„Biorąc pod uwagę krytyczne znaczenie zapobiegania oszustwom po COVID i ostrej konkurencji w tworzeniu płynnego doświadczenia użytkownika, Nethone ma nowatorskie podejście do profilowania opartego na uczeniu maszynowym. A ponieważ Atmos koncentruje się na opracowywaniu zaawansowanych technologii w komercyjnych rozwiązaniach opartych na ML”. „Nethone Profiler w połączeniu z możliwością wyjaśnienia modeli uczenia maszynowego był dla nas oczywistym wyborem” — powiedział Hadi Solha, Partner Zarządzający w atmosfera. „Cieszymy się, że możemy dołączyć do zespołu, aby wyposażyć sprzedawców internetowych w zaawansowane technologicznie narzędzia przeciwko oszustom”.
„Przyspieszony rozwój eCommerce w erze pandemii – wzrost wartości o 30% do 2020 roku, w naturalny sposób zwiększa zakres oszustw w przestrzeni cyfrowej. Nethone rozwiązuje problem oszustw związanych z płatnościami online i tożsamością, przynosząc roczne straty rzędu 50 miliardów dolarów. Ich technologia zapewnia maksymalną ochronę bez uszczerbku dla wygody użytkownika końcowego. Widzę duży potencjał wykorzystania tej technologii w innych spółkach z naszego portfolio – wszędzie tam, gdzie w grę wchodzą płatności. Jestem pod wrażeniem zmotywowanego zespołu Nethone i dojrzałości organizacyjnej młodej firmy. Nethone udowodnił swoją wartość w onboardingu klientów od tradycyjnych banków do szybko rozwijających się startupów na całym świecie „Highlights” Dariusz Lewandowski, Prezes Zarządu ARIA.
Diego Montes, inwestor venture capital Firma typu „podłącz i używaj” Podkreśla, że innowacyjne profilowanie użytkowników Nethone, obejmujące ponad 5000 atrybutów, w połączeniu z ML i wyspecjalizowanym zespołem analityków danych, potwierdziło siłę produktów Nethone. Te unikalne elementy umożliwiły firmie Nethone zdobycie klientów nad konkurencją i udowodnienie natychmiastowego zwrotu z inwestycji.
Możesz przeczytać więcej o Nethone https://nethone.com/ .
ŹRÓDŁO Nethone