Connect with us

Najważniejsze wiadomości

Polskie Linie Lotnicze LOT współpracują z FLYR Labs w zakresie komercyjnej platformy opartej na sztucznej inteligencji

Published

on

Polskie Linie Lotnicze LOT współpracują z FLYR Labs w zakresie komercyjnej platformy opartej na sztucznej inteligencji

LONDYN – Flagowe Polskie Linie Lotnicze LOT (LOT) nawiązują współpracę z firmą zarządzającą przychodami FLYR Labs w celu wdrożenia platformy do zarządzania komercyjnego opartej na sztucznej inteligencji.

To połączenie będzie wspierać wysiłki linii lotniczej w zakresie optymalizacji komercyjnej poprzez dostęp i wykorzystanie wartości jej danych oraz pomoc w przezwyciężeniu wielu dzisiejszych ograniczeń branży.

W ramach partnerstwa LOT i FLYR wdrożą platformę FLYR opartą na sztucznej inteligencji w komercyjnych operacjach technologicznych LOT-u. Firmy wspólnie zidentyfikują kluczowe korzyści płynące z rozwiązania w ramach działalności biznesowej LOT-u, czy to poprzez istniejące możliwości platformy, czy poprzez wspólne opracowywanie nowych funkcji i aplikacji.

Nowa platforma oparta na sztucznej inteligencji umożliwia połączenie w sieć kilku elementów biznesowych. W szczególności obie firmy mają na celu umożliwienie współpracy działów, nawiązywania kontaktów i optymalizacji w obszarach dodatkowego zarządzania przychodami, marketingu cyfrowego, zarządzania ofertą i e-commerce, wspieranych przez platformę FLYR.

Wraz z przejęciem firmy Pribas w celu umożliwienia rozszerzonej dystrybucji i realizacji zamówień oraz rozwiązania Newshore do sprzedaży bezpośredniej i sprzedaży detalicznej w krótkim odstępie czasu, FLYR zapewnia liniom lotniczym zmodernizowany, kompleksowy pakiet technologiczny, który umożliwia dynamiczne i autonomiczne ustalanie cen w połączeniu ze spersonalizowanymi i płynnymi zakupami, co umożliwia doznania .

To partnerstwo jest następstwem kilku ostatnich zapowiedzi FLYR dotyczących współpracy z innymi światowej klasy liniami lotniczymi i wprowadzenia zmodernizowanego, kompleksowego pakietu technologicznego, aby sprostać wymaganiom stale zmieniającego się środowiska biznesowego.

Ponadto rozbudowana obecność biurowa FLYR w Krakowie i Amsterdamie zapewnia lokalne wsparcie dla LOT-u oraz innych klientów z regionu EMEA i przyspiesza postęp w kierunku innowacji.

Oświadczenie Polskich Linii Lotniczych LOT


Tomasz Penczek, Dyrektor Zarządzający Pionu Przychodów LOT mówi: „Zawsze szukamy najlepszych rozwiązań, aby wyposażyć nasze zespoły, a także nasze zaangażowanie na rzecz klientów i utrzymanie zrównoważonych praktyk”.

READ  Puchar Świata w skokach narciarskich w Polsce | Sporty

„Doceniamy podejście FLYR do zrozumienia naszych potrzeb i wierzymy, że wykorzystując moc sztucznej inteligencji w FLYR, nasze zespoły mogą pozostać na krawędzi zmian w branży i dostosować się do zmienności rynku”.

„Współpraca nie tylko wzmacnia naszą pozycję rynkową jako lidera technologii, ale także odzwierciedla nasze zaangażowanie w nowe pomysły”.

O Polskich Liniach Lotniczych LOT


LOT pozostaje jedną z najstarszych działających linii lotniczych na świecie, uzupełnioną jedną z najmłodszych i najbardziej zaawansowanych technologicznie flot na świecie. LOT jest także jednym z największych operatorów w Europie, obsługującym ponad 9 milionów pasażerów rocznie do ponad 120 destynacji w Europie, Azji i Ameryce Północnej.

Oświadczenie zarządu FLYR


Matt Brown, wiceprezes ds. wzrostu w FLYR, mówi: „FLYR nie może się doczekać bliskiej współpracy z LOT-em. Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku będziemy pełnić rolę partnera zespołów handlowych i decydentów w LOT, z dodatkowym wsparciem naszej krakowskiej załogi.”

„Dzięki kontekstualizacji każdego elementu danych w łatwym w obsłudze interfejsie system operacyjny Revenue będzie przewidywał ścieżkę do optymalnych wyników komercyjnych i napędzał znaczny wzrost”.

O systemie FLYR Labs


Natywna chmurowa platforma analizy decyzji FLYR, The Revenue Operating System, wykorzystuje technologię głębokiego uczenia, aby zapewnić zautomatyzowane, oparte na sztucznej inteligencji funkcje zarządzania przychodami, które maksymalizują rentowność i wydajność operacyjną w całym przedsiębiorstwie.

Uwalniając pełny potencjał istniejących danych LOT-u, System Operacyjny Revenue umożliwi analitykom linii lotniczych maksymalizację wyników w zakresie decyzji cenowych i handlowych.

FLYR Labs jest w Polsce od dawna. Zakładowe biuro inżynierskie w Krakowie zatrudnia około 150 osób. Alex Mans, dyrektor generalny FLYR Labs, wyjaśnił nam więcej o oprogramowaniu dla linii lotniczych. Linie lotnicze mogą kupować tylko określone oprogramowanie od trzech firm: Sabre, Amadeus i PROS. To smutne lub dotyczy tylko każdej linii lotniczej na świecie.

READ  Nowa dostawa amerykańskiego sprzętu wojskowego do Polski – EURACTIV.com

Ponieważ firmy są duże, proces innowacji jest wolniejszy. Tym, co FLYR robi w LOT-ie, jest wdrażanie z nimi zupełnie nowej i unikalnej technologii. Wdrożenie platformy danych dla LOT, firmy programistycznej, która integruje wszystkie dane w jednym miejscu.

Integrują również platformę prognostyczną, aby lepiej przewidywać przychody i popyt. Zintegrowanie firmy zajmującej się platformą taryfową pomaga liniom lotniczym uzyskać lepsze taryfy. To zarówno zwiększa sprzedaż, jak i daje klientom więcej możliwości.

Ułatwi życie i pracę w LOT-ie, zamiast wszędzie używać prześcieradeł. Każdy, kto zajmuje się zarządzaniem przychodami, marketingiem, planowaniem, może uzyskać dostęp do tych samych danych w tym samym miejscu.

„To, co robimy w LOT, jest wyjątkowe, ponieważ nawiązaliśmy współpracę. Oznacza to, że np. zespół LOT informuje nas, że ma problem, a nasz zespół zastanawia się, jak rozwiązać problem na platformie”.

„Dlatego pracujemy razem nad tworzeniem lepszych możliwości, których nie mamy dzisiaj, w połączeniu z podstawową technologią. Łączymy technologię i partnerstwo, aby rozwiązać niektóre problemy” – powiedział Alex Mans, dyrektor generalny FLYR Labs LotnictwoŹródło Pisarz Piotr Bozyck w tym tygodniu.

analiza


Ponieważ branża lotnicza boryka się z pewnymi powszechnymi problemami w fazie powrotu do świadczenia usług po pandemii, elementy obsługi i satysfakcji klienta oraz skuteczna kontrola przychodów i wydatków mają kluczowe znaczenie.

Wraz z równoległym rozwojem platform opartych na sztucznej inteligencji i integracji prawdopodobnie zobaczymy więcej par i współpracy podobnych do partnerstwa LOT Polish i FLYR Labs, ponieważ te dwie branże znajdą synergię.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *