Nauka
Polskie centra handlowe dołączają do akcji szczepień
Notowana na JSE EPP włączyła się w ogólnopolską kampanię promującą szczepienia przeciwko Covid-19, wprowadzając punkty szczepień i aktywnie promując szczepienia w centrach handlowych w całym kraju.
Do tej pory w pięciu centrach handlowych EPP zaszczepiono prawie 12 000 osób.
Ponadto firma przekazała 160 bezpłatnych reklam w mediach w swoich budynkach na rządową kampanię promującą szczepienia.
Do 10 sierpnia w Polsce podano już ponad 35 milionów dawek szczepionki Covid-19.
Aby jeszcze bardziej zintensyfikować program szczepień, kraj uruchomił akcję „Ostatnia prosta” z ikonami polskiego sportu i kultury, aby zwiększyć liczbę szczepionek.
Kampania podkreśla, że szczepienia są jedynym skutecznym sposobem zapobiegania kolejnej fali infekcji i ograniczeń ekonomicznych.
Program jest częścią wspólnej inicjatywy Polskiej Rady Centrów Handlowych, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i całej branży centrów handlowych.
Jako firma odpowiedzialna społecznie, zaangażowana w społeczność lokalną i cały sektor handlu detalicznego, EPP nadała wagę programowi promocji szczepień, podała firma w oświadczeniu.
Jako punkt wyjścia, EPP oferuje możliwość bezpiecznego i wygodnego szczepienia w dedykowanych punktach zorganizowanych w wolnej powierzchni najmu, przychodniach medycznych i aptekach, które już działają w pięciu swoich centrach handlowych: Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, Galaxy w Szczecinie, Galeria Szczecin Młociny w Warszawie, Wzorcownia we Włocławku i King Cross Marcelin w Poznaniu.
Przewiduje się, że w najbliższych miesiącach liczba punktów PPE posiadających punkty szczepień wzrośnie.
Punkty szczepień zlokalizowane w centrach EPP są otwarte w preferowanych przez klientów dniach i godzinach.
Ostatecznie wszystkie zaoferują opcję niezarejestrowanych szczepień, aby zachęcić jeszcze więcej osób do zaszczepienia się. Proces przebiega zgodnie z wytycznymi opracowanymi wspólnie przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów i Polską Radę Centrów Handlowych.
Swój udział w kampanii „Ostatnia prosta” zadeklarowało już ponad 100 centrów handlowych w Polsce.
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”