Zabawa
Polski Play wprowadza telewizję w nowe pokolenie
Polski operator Play, należący do grupy iliad, uruchomił nową usługę telewizyjną, dostępną w dwóch wariantach.
Telewizja Nowej Generacji łączy pakiety kanałów z usługami streamingowymi, natomiast TV Max oferuje szerokie portfolio kanałów. Obydwa kosztują 45 zł (9,9 euro), z rabatem dla obecnych klientów Play.
Telewizja Nowej Generacji oferuje 75 kanałów, dostęp do Viaplay oraz pulę punktów, które można swobodnie wymieniać na usługi streamingowe, pakiety premium oraz pakiety z dodatkowymi kanałami. Dzięki temu widzowie co miesiąc mogą tworzyć od podstaw własną ofertę.
W ramach oferty klienci, którzy wybiorą Telewizję Nowej Generacji, otrzymają co miesiąc premię w wysokości 100 punktów przez pierwsze sześć miesięcy. Dzięki temu mogą bez przeszkód przetestować usługę i pakiety dodatkowe oraz wybrać najciekawsze treści.
Za punkty możesz uzyskać dostęp do Netflix, HBO Max, Polsat Sport Premium, Canal+ online, Eleven Sports, Cinemax lub pakietów z kanałami tematycznymi: Dzieci, Sport, Filmy i Seriale, Info, Dokumenty, Lifestyle i Polsat.
Drugi wariant, skierowany do osób poszukujących rozrywki głównie w kanałach telewizyjnych, oferuje klientom 157 kanałów z pakietu Max, dostęp do Viaplay w cenie abonamentu oraz dostęp do Netflixa na dwa miesiące w prezencie, a także możliwość zakupu Usługi i pakiety premium dostępne przez cały czas.
Play oferuje także superszybkie łącze szerokopasmowe do 5 Gb/s i wprowadził do oferty dwa nowe urządzenia odbiorcze: dekoder Play Box TV i router Play Box Net.
Partnerem technologicznym nowej usługi telewizyjnej Play jest firma Redge Technologies, która również jest częścią Grupy Play.
Powiązany
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.