Najważniejsze wiadomości
Polski kanał Sportowy inwestuje w usługę OTT
Polski kanał Sportowy na YouTube, który zadebiutował w marcu 2020 roku i ma obecnie ponad 592 000 subskrybentów, postanowił zainwestować we własną usługę D2C OTT.
Wspiera ją Redge Media, a strategię produktową i wdrożenie usługi OTT wspiera agencja specjalizująca się w marketingu sportowym na polskim rynku Arskom Sport Brokers.
Komentując rozwój, Przemysław Frasunek, członek zarządu Redge Technologies, powiedział: „W miarę rozwoju kanału YouTube ważne jest, aby być w pełni zarządzalnym pod względem publikowania treści i odpowiedniego doboru reklam. Kanał Sportowy, obecnie największy nadawca sportowy w telewizji internetowej, doświadczył ostatnio kilku ograniczeń, na które Redge Media doskonale zareagowała. Dzięki naszej natywnej technologii nie będzie tłumienia ani przerwy w działalności, pozostaje tylko energia i kreatywność zespołu hostingowego, która wydaje się rosnąć z każdym tygodniem.”
Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego, dodał: „To był dla nas kolejny logiczny krok. Z niecierpliwością czekamy na dalsze dostarczanie wartościowych i angażujących treści sportowych, a ponieważ sport jako całość jest nieprzewidywalny, kto wie, co dalej z naszym kanałem. Na razie cieszymy się, że możemy rozpocząć pracę nad treścią, która rozszerzy naszą działalność w YouTube i doda dodatkowe funkcje, które nie byłyby możliwe przy poprzedniej infrastrukturze. Redge Media przyspieszyło i dostarczyło nam narzędzia niezbędne do dalszego grania w tę grę sportową na naszych warunkach”.
Redge Media będzie obecna na IBC w Amsterdamie od 3 do 6 grudnia 2021 r. na stoisku 5.F21. Zaprezentuje swój UX dla lifestylowych serwisów wideo, które zasilą Kanał Sportowy.
Związane z
„Zapalony odkrywca. Miłośnik piwa. Miłośnik bekonu. Fanatyk sieci. Przedsiębiorca. Pisarz”.