Connect with us

technologia

Polska Żabka obsługuje aplikację do dostaw do domu „Jush”

Published

on

Polska Żabka obsługuje aplikację do dostaw do domu „Jush”

Żabka ma weszła rynek zakupów online z nową aplikacją Jush w ramach niedawno uruchomionego startupu e-commerce.

Żabka Jush to aplikacja z dostawą do domu, która jest pilotowana w stolicy Polski, Warszawie.

Żabka Jusz

Za wdrażanie i rozwój rozwiązań e-commerce odpowiada start-up Lite e-Commerce, działający w ramach Grupy Żabka.

Aplikacja Jush zadebiutuje w Warszawie na iOS, a klienci początkowo będą mogli zamawiać w częściach Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa.

Usługa rozszerza się na kolejne dzielnice stolicy, a Żabka ma nadzieję w przyszłości rozszerzyć ją na inne miasta w kraju.

Docelowo cały proces od złożenia zamówienia do przybycia kuriera powinien zająć do 15 minut.

Konsumenci mogą wybierać spośród 1300 produktów sieci handlowej Żabka.

Tomasz Suchański, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Grupy Żabka, skomentował: „Prognozy zakładają, że rynek e-commerce będzie w najbliższych latach rósł w tempie dwucyfrowym. Decydują o tym klienci, którzy oczekują szybkich, nowoczesnych i wygodnych rozwiązań online, dostosowanych do ich codziennych potrzeb.

„W związku z tymi oczekiwaniami skutecznie poszerzamy portfolio Grupy Żabka o nowe, unikalne firmy takie jak Maczfit, Dietly.pl, a teraz start-up Lite e-Commerce.”

Rozwiązania e-commerce

Wprowadzenie aplikacji Jush to kolejny krok w poszerzaniu potencjału rynkowego grupy Żabka – dodał detalista.

Grupa dąży do rozszerzenia swojej obecności na rynku e-commerce, który nabiera rozpędu w Polsce i na świecie.

W ostatnich miesiącach detalista poszerzył swoje horyzonty o firmy z branży cateringu dietetycznego, takie jak Maczfit czy Dietly.pl.

Lite e-Commerce powstało niedawno wraz z zespołem zewnętrznych menedżerów w ramach Żabka Future.

Żabka Future odpowiada za znajdowanie, zakładanie i rozwijanie spółek, które umożliwiają grupie budowanie ekosystemu nowoczesnych rozwiązań komfortowych.

Tomasz Blicharski, wiceprezes i dyrektor zarządzający Żabka Future, dodaje: „Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewał się, że produkt będzie można zamówić i dostarczyć w jeden dzień, a nawet zrobić zakupy w domu w kwadrans.

READ  Dwie polskie firmy zwracają się do regulatora o opinię w sprawie oceny technologii SMR

„W ramach start-upu Lite e-commerce koncentrujemy się na rozwoju nowej usługi Żabka Jush, aby zagwarantować najwyższe standardy obsługi i maksymalną wygodę. Zależy nam na jak najszybszym dotarciu do klientów, aby mogli odbierać zakupy „teraz”.

© 2021 Europejski magazyn supermarketów. Artykuł autorstwa Conora Farrelly’ego. Aby uzyskać więcej informacji o technologii, kliknij tutaj. Kliknij Subskrybuj zalogować się ESM: europejski magazyn supermarketów.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *