Zabawa
Polska: Vectra dodaje FilmBox+ | Zaawansowany telewizor
Usługa przesyłania strumieniowego FilmBox+ firmy SPI International rozszerza swoją obecność w Europie poprzez integrację z Vectra, operatorem kablowym w Polsce. Klienci Vectry mogą teraz uzyskać dostęp do FilmBox+ na różnych urządzeniach, w tym na najnowszych dekoderach telewizyjnych Vectry TV Smart 4K BOX Android TV. Nowa usługa jest dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych Vectry zarówno w pakiecie, jak iw abonamencie à la carte.
FilmBox+ oferuje seriale, filmy, programy tematyczne i kanały telewizyjne na żywo z portfolio SPI International oraz Grupy Kino Polska. FilmBox+ pokazuje oryginalne polskie produkcje Grupy Kino Polska. Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do treści transmitowanych na żywo między innymi z rodziny kanałów FilmBox, Kino Polska, Stopklatka i Zoom TV.
Abonenci Grupy Vectra mogą oglądać usługę FilmBox+ na dekoderach TV Smart 4K BOX i TV Smart 4K BOX PVR, komputerach PC lub każdym innym urządzeniu obsługującym aplikację FilmBox+.
„Wprowadzenie FilmBox+ do oferty Vectry to kamień milowy w ewolucji naszego serwisu streamingowego. Mamy przyjemność przedstawić ten innowacyjny model biznesowy i rozpocząć współpracę z największym operatorem kablowym w Polsce. FilmBox+ płynnie uzupełnia istniejący pakiet kanałów telewizyjnych FilmBox i stanowi jego naturalne rozszerzenie. Dodatkowo stanowi kuszącą propozycję dla klientów poszukujących wyjątkowej rozrywki, zwłaszcza tych, którzy do konsumpcji treści polegają wyłącznie na Internecie. Jako dostawca kompleksowych usług z przyjemnością oferujemy abonentom wygodny dostęp do atrakcyjnych treści, które są płynnie zintegrowane z jednym rachunkiem od dostawcy telewizji” – skomentował Jacek Koskowski, Dyrektor Generalny ds. Sprzedaży i Dystrybucji Grupy Kino Polska.
Z przyjemnością poszerzamy ofertę Vectry o najnowocześniejszą usługę FilmBox+, dostępną u wielu operatorów w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki FilmBox+ oferujemy bezproblemowe opcje integracji, dzięki którym nasi partnerzy-operatorzy mogą bez wysiłku oferować swoim klientom dodatkowe okna z wyselekcjonowanymi treściami” – dodał Haymi Behar, CMO & CDO w SPI International.
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.