Zarejestruj się teraz, aby uzyskać BEZPŁATNY nieograniczony dostęp do Reuters.com
GDAŃSK, 2 sierpnia (Reuters) – Polska firma odzieżowa LPP (LPPP.WA) utworzyła od sierpnia nową spółkę, która ma zarządzać siecią logistyczną detalisty, poinformowała we wtorek firma.
LPP Logistics będzie odpowiedzialne za obsługę sieci siedmiu lokalizacji w Polsce i za granicą.
Będzie obsługiwał „dziesiątki tysięcy” kontenerów i dystrybuował około 400 mln sztuk rocznie – powiedział Jacek Kujawa, prezes nowo powstałego podmiotu.
LPP Logistics spodziewa się otwierać dwa nowe magazyny rocznie i bada technologie, takie jak autonomiczne roboty mobilne, ponieważ e-commerce ma coraz większy udział w swoich operacjach.
Choć największymi klientami operatora są marki z grupy LPP, nie wyklucza to świadczenia usług firmom zewnętrznym.
Reportaż Mateusza Rabiegi Montaż David Goodman, Kirsten Donovan
Nasze standardy: Zasady zaufania Thomson Reuters.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”