Najważniejsze wiadomości
Polska: Lokalizacja nowego parku handlowego
Mitiska REIM, wiodący inwestor specjalistyczny na rynku europejskich nieruchomości typu instant, ogłosiła otwarcie nowego parku handlowego w Jastrzębiu Zdroju, 90-tysięcznym mieście na południu Polski.
Najnowsze otwarcie powstało we współpracy z Karuzela Holding i jest własnością spółki joint venture z funduszem FRI 2. Jest to trzeci park handlowy, który Mitiska REIM i Karuzela Holding otworzyły w Polsce w ciągu ostatnich dziewięciu miesięcy.
Dogodnie zlokalizowany blisko centrum miasta, blisko dzielnic mieszkaniowych i handlowych, nowy park handlowy obejmuje 16 lokali handlowych o łącznej powierzchni najmu (GLA) wynoszącej 11 500 metrów kwadratowych. W skład najemcy wchodzą nowe marki Karuzela, w tym główny dostawca artykułów spożywczych Carrefour, sprzedawca artykułów gospodarstwa domowego i ogrodu Jula, Xtreme Fitness oraz sieć dyskontów Woolworth. Pozostali najemcy to mieszanka wiodących marek krajowych i międzynarodowych, takich jak Sinsay, Martes Sport, RTV Euro AGD, Dealz, Pepco i Rossmann. Nowy park handlowy został zaprojektowany tak, aby uzyskać ocenę „Very Good” w skali BREEAM.
Grzegorz Pekalski, Członek Zarządu Karuzela Holding, komentuje: „Najnowsza inwestycja parku handlowego jest dobrym przykładem naszego podejścia do rozwoju charakteryzującego się niskim ryzykiem. Po raz pierwszy nabyliśmy działkę w ramach transakcji pozarynkowej w 2021 roku i przez ostatnie trzy lata z sukcesem przeprowadziliśmy proces konwersji, aby stworzyć nowy park handlowy, cieszący się dużym zainteresowaniem najemców i zapewniający nową infrastrukturę handlową klientom w Jastrzębiu Zdroju i okolicach. oferty w okolicy.”
„Zapalony odkrywca. Miłośnik piwa. Miłośnik bekonu. Fanatyk sieci. Przedsiębiorca. Pisarz”.