technologia
Pole Kanał Sportowy korzysta z technologii Redge przy wdrażaniu OTT
Polski kanał YouTube Kanał Sportowy uruchomił własną ofertę OTT z wykorzystaniem kompleksowego rozwiązania do strumieniowego przesyłania wideo firmy technologicznej Redge Technologies.
Kanał Sportowy jest jednym z najczęściej subskrybowanych kanałów społecznościowych o tematyce sportowej w Polsce, z ponad 900 000 subskrybentami i prawie 600 milionami wyświetleń wideo.
Serwis łączy dziennikarstwo sportowe z treściami lifestylowymi, z programami Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego.
Firma skorzystała z Redge Media, aby dodać zaawansowane modele monetyzacji i funkcje społecznościowe na żywo do swojej oferty KanalSportowy.pl.
Według Redge Media wdrożenie jest obsługiwane przez Redge Media for Lifestyle, rozwiązanie do przesyłania strumieniowego wideo dostosowane do wpływowych osób, które szukają łatwego sposobu na zbudowanie w pełni konfigurowalnej, łatwej w zarządzaniu usługi wideo dla swojej społeczności.
Rozwiązanie obsługuje dostarczanie wideo, zabezpieczenia i funkcje biznesowe, pozwala na zarabianie jako transakcyjne, PPV lub AVOD, a także oferuje narzędzia społecznościowe i funkcje interaktywne.
KanalSportowy.pl działa na platformie Redge Media jako aplikacja wieloekranowa, z dystrybucją również za pośrednictwem telewizji podłączonych.
KanalSportowy.pl działa równolegle z kanałem YouTube. Wszystkie treści są również dostępne za pośrednictwem aplikacji mobilnej Kanał Sportowy, którą można pobrać z Google Play i App Store.
Przyszły rozwój obejmuje aplikację dla Smart TV. TVP, ogólnopolskiemu nadawcy, powierzono planowanie mediów, a agencja Arskom Sport Brokers, specjalizująca się w marketingu sportowym na polskim rynku, wspierała strategię i rozwój produktu.
„Nasza własna platforma jest odpowiedzią na oczekiwania naszych widzów. Oferujemy im najwyższej jakości produkt opracowany wspólnie z renomowanym partnerem technologicznym Redge Technologies. YouTube pozostaje naszym strategicznym kanałem dostarczania treści. Niemniej jednak nasza własna platforma będzie dostarczana z ekskluzywnymi treściami i formatami wideo, które nie są dostępne nigdzie indziej, a jeśli zdobędziemy pewne prawa, będzie ona również miejscem transmisji wydarzeń sportowych na żywo – powiedział Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego. .
„Nasze najnowsze wdrożenie pokazuje, że Redge Media for Lifestyle może z powodzeniem wspierać twórców treści, oferując platformę strumieniowania wideo pod marką własną. Dostawa odbywa się w oparciu o przejrzysty model podziału przychodów, który pozwala na efektywne kosztowo wdrożenie dowolnych treści wideo. Interaktywne funkcje społecznościowe odpowiadają na potrzeby współczesnego widza. Rozwijamy technologię, która budzi emocje – powiedziała Justyna Porzucek, Dyrektor Sprzedaży ds. Rynków Wertykalnych w Redge Technologies.