Connect with us

technologia

Podręcznik wartości inżynieryjnych — poszerz swoją perspektywę > Co nowego

Published

on

Podręcznik wartości inżynieryjnych — poszerz swoją perspektywę > Co nowego
„Kształtując naszą kulturę, zaczynamy od tych podstawowych założeń Bungie:

  1. Każdy chce być dla siebie miły i widzieć się szczęśliwymi.
  2. Wszyscy chcą, aby Bungie rozwijało się i stawało się coraz lepszym miejscem pracy.
  3. Chcemy, aby ludzie czuli się komfortowo w pracy, będąc głupim, autentycznym i niestrzeżonym. Chcemy, aby ludzie czuli, że mogą poświęcić się całej pracy i swobodnie wyrażać siebie, jednocześnie czuli się psychicznie bezpieczni.

Domyślnie numer trzy otwiera niesamowicie szeroką przestrzeń dla akceptowalnego zachowania, podczas gdy kombinacja jednego i dwóch daje nam pewien bufor bezpieczeństwa, jeśli cokolwiek z trzech przypadkowo wywoła naruszenie (z różnych powodów, nie tylko w scenariuszach związanych z ID&E ).

Jednak nie polegamy na tym buforze bezpieczeństwa we wszystkim – nie budujemy kultury, w której możesz mówić, co chcesz i wszyscy muszą to tolerować. Jest to wyraźnie odmienne od szerszego systemu prawnego Stanów Zjednoczonych (gwarantowana wolność wypowiedzi w przestrzeni publicznej itp.). Wyraźnym zamiarem Bungie jest dążenie do wspólnych celów z dużą spójnością i zaufaniem, więc chcemy być bardziej połączoną i mniej wojowniczą grupą niż cały kraj, więc kształtujemy i rozwijamy naszą kulturę, aby wspierać ten cel. Wróćmy więc do tej szerokiej, otwartej przestrzeni osobistej ekspresji i dodajmy barierki ochronne, aby zmniejszyć ryzyko konfliktu i, miejmy nadzieję, zwiększyć ogólne bezpieczeństwo psychiczne. Na przykład:

  • W Bungie tak jest Nie W porządku jest być lekceważącym w sposób, który jest powszechnie uznawany w kulturze amerykańskiej.
    • Na przykład, oczekuje się od ciebie, że będziesz wiedział, że używanie rasistowskich obelg nie jest w porządku.
  • W Bungie tak jest Nie W porządku jest być niemile widzianym przez ludzi w sposób, o którym wiemy, że jest ważny do nichnawet w sposób, który wydaje się bardziej akceptowalny dla szerszej kultury amerykańskiej.
    • Kiedy ktoś z Bungie mówi nam: „Osobiście uważam to za niegrzeczne”, traktujemy to niezwykle poważnie.
    • Jest to ściśle związane z reguła platyny: traktujemy innych jak ty chciałby być traktowany zamiast jak my chcesz być leczony.
  • Nie chodzi tylko o tradycyjne ID&E i URG Scenariusze polegają również na podążaniu za wzorcami, które wspierają kulturę współpracy o wysokim poziomie bezpieczeństwa psychicznego – kulturę, która głęboko wita ludzi i ich talenty oraz gdzie czuje się bezpiecznie, gdy jest się wrażliwym i popełnia błędy. Oto kilka przykładów ograniczeń, jakie nakładamy na naiwną wolność słowa, aby osiągnąć ten cel:
    • Nie jest w porządku używać cynizmu do burzenia moralności i postaw ludzi wokół ciebie. Na granicy między cynizmem a jawną krytyką jest wiele subtelności, których pragniemy!
    • Zachęca się do otwartej krytyki, nawet w grupach, o ile jest ona bezpośrednia, pełna szacunku i konstruktywna oraz nie przypisuje innym złych motywów lub niekompetencji. Jeśli krytykowanie czyjejś pracy pomaga mu się poprawić, to wspaniale, ale pamiętaj, że chcesz, aby był szczęśliwy. Upewnij się, że Twój styl krytyki odzwierciedla tę intencję. Oczywiście, można w tym miejscu przesadzić z miękkością krytyki — nie chcemy być kulturą, w której wszyscy mówimy głębokimi eufemizmami o tym, jak Imperator może być nieco niedobrany na pogodę. Będziesz chciał dostosować swój pasek podczas pracy z ludźmi — typową pętlą jest wypróbowanie tego, co Twoim zdaniem jest przyjaznym stylem krytycznym dla sytuacji, a następnie poproszenie o informację zwrotną! Czasami osoba powie: „Tak, to trochę zraniło moje uczucia, chciałbym, żebyś zrobiła X”, a innym razem powie: „Spędziłeś znacznie więcej czasu na zastrzeżeniach niż to konieczne, możesz być bardziej bezpośredni! „
    • Jeśli uważasz, że decyzja przywódcy jest zła i szerzysz cynizm i FUD mówienie o tym wśród rówieśników zamiast eskalowania tego do lidera w profesjonalny sposób nie jest w porządku.
    • Jeśli przyłapiesz kogoś, kto popełnia błąd i wytkniesz go w bolesny sposób, to nie jest w porządku — nie chcemy, aby ludzie obawiali się, że negatywne doświadczenia emocjonalne są wynikiem błędów, ponieważ prowadzi to do (a) nadmiernej ostrożności i ( b) ukrywanie błędów zamiast uczenia się na nich.
    • Punktacja demagogiczna w grupach nie jest w porządku (atak retoryczny, który brzmi przekonująco, ale w rzeczywistości jest nadmiernie uproszczony lub mylący).
    • Praktycznie we wszystkich przypadkach uderzanie w tych obszarach jest gorsze niż uderzanie — ze względu na ich względną siłę i bezpieczeństwo przywódcy muszą konsekwentnie zapewniać bezpieczeństwo psychiczne. Jednak te wytyczne nadal dotyczą wszystkich w firmie – dla dyrektora generalnego byłoby o wiele gorzej, gdyby osobiście obrażał współpracownika inżyniera niż na odwrót, ale żadne z nich nie jest w porządku.
    • Takich przykładów w naszym Podręczniku Wartości jest znacznie więcej.
READ  Gracze Baldur's Gate 3 domagają się funkcji dużego obozu. Brakuje znaków Tav

Z takimi barierami ograniczającymi przestrzeń akceptowalnej osobistej ekspresji, nasza pierwotnie szeroka przestrzeń tolerancji ekspresji jest teraz nieco mniejsza, ale wierzymy, że to wzmacnia naszą kulturę, szczególnie w celu połączenia naszych mocnych stron w świetnych grach!”
Wyciąg z Wytycznych dotyczących dźwięku i integracji dla inżynierii i testów Bungie

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *