Connect with us

Zabawa

Plan serwisu Netflix z reklamami otrzymuje datę rozpoczęcia i cenę

Published

on

Plan serwisu Netflix z reklamami otrzymuje datę rozpoczęcia i cenę

Platforma do strumieniowego przesyłania wideo Netflix ogłosiła w czwartek datę premiery i ceny swojej nadchodzącej opcji subskrypcji z reklamami.

Plan z reklamami o nazwie Podstawowy z reklamami będzie dostępny w Stanach Zjednoczonych i 11 innych krajach od 3 listopada. odpowiedni komunikat prasowy firmy. Koszt w USA to 6,99 USD miesięcznie.

Oto inne kraje, w których będzie dostępny:

  • Australia
  • Brazylia
  • Kanada
  • Francja
  • Niemcy
  • Włochy
  • Japonia
  • Korea
  • Meksyk
  • Hiszpania
  • Zjednoczone Królestwo

NETFLIX ZATRUDNIA DWÓCH NAJLEPSZYCH KIEROWNIKÓW REKLAMOWYCH, OD SNAP, DO PROWADZENIA OPCJI TRANSMISJI STRUMIENIOWEJ OBSŁUGIWANEJ REKLAMAMI

W ramach planu Basic with Ads użytkownicy widzą średnio od czterech do pięciu minut reklam na godzinę, przy czym reklamy trwają po 15 lub 30 sekund, powiedział Netflix. Są one odtwarzane przed tytułem oglądanym przez użytkownika oraz w jego trakcie.

Na tym zdjęciu datowanym na 19 kwietnia 2022 r. smartfon z logo Netflix jest umieszczony na klawiaturze. (Zdjęcia REUTERS / Dado Ruvic / Reuters)

Osoby z subskrypcją Basic with Ads nie mogą oglądać „ograniczonej liczby” programów telewizyjnych i filmów „z powodu ograniczeń licencyjnych”, o których Netflix mówi, że „pracuje”. Według publikacji użytkownicy nie mogą również pobrać rozrywki do oglądania offline.

Serwisy streamingowe otwarte w TV

Serwisy streamingowe Amazon Prime Video, Netflix i Spotify są otwarte na telewizorze w mieszkaniu. (Silas Stein / Picture Alliance przez Getty Images / Getty Images)

Firma podała, że ​​trzy istniejące plany Netflix bez reklam – Basic, Standard i Premium – nie zostaną naruszone, poza podniesieniem jakości wideo z Basic do 720p/HD.

USŁUGI STRUMIENIOWE, KTÓRE DOTYCZĄ TELEWIZJI KABLOWEJ, JEST „ZRÓWNOWAŻONY”: DAN IVES

Platforma streamingowa po raz pierwszy ogłosiła, że ​​planuje zaoferować tańszą wersję z reklamami na początku tego roku po zgłoszeniu spowolnienia wzrostu. Netflix w lipcu powiedział zdecydowała się na współpracę z firmą Microsoft w zakresie technologii reklamowych i dystrybucji.

serce bezpieczeństwo Ostatni zmiana zmiana %
NFLX NETFLIX INC. 232,51 +11,64 +5,27%
MSFT Microsoft Corp 234,24 +8,49 +3,76%

Według publikacji Netflix reklamodawcy mają dostęp do „szerokich możliwości kierowania” według kraju i gatunku i mogą uniemożliwić wyświetlanie ich reklam z treściami „które mogą nie być zgodne z ich marką”.

Według Netflix plan Basic with Ads „z czasem” zostanie wprowadzony do większej liczby krajów.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY PRZECZYTAĆ WIĘCEJ O FOX BUSINESS

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *