technologia
Pierwsza łatka Hades 2 sprawi, że będziesz szybszy
Roguelike od Supergiant Games Hades 2 był na zewnątrz Wczesny dostęp przez nieco ponad półtora tygodnia i było całkiem cudownie (i obrzydliwie gorąco) czas do tej pory. Jednak niektórzy gracze mieli trudności z przystosowaniem się do siły uderzenia bohaterki Melinoë, a także jej zdolności do sprintu. Na szczęście dla tych ludzi Supergiant Games już tam jest i Hades 2Pierwsza łatka dotyczy przede wszystkim szybkości.
W dzisiejszej aktualizacji sprint Melinoë (który wydawał się nieco za wolny) został przyspieszony, aby była „naturalnie szybsza”. Jej doskok jest również znacznie bardziej responsywny, ponieważ niektórym graczom trudno było skręcać podczas biegu, co staje się uciążliwe w niektórych obszarach w późnych fazach gry, gdzie dosłownie roi się od rzeczy próbujących cię zabić.
Sprint Melinoë również został nieco zmodyfikowany, aby umożliwić graczom szybsze opuszczanie animacji regeneracji. Nie chodzi o to, że obrażenia koniecznie ją ogłuszyły, ale odkryłem, że była trochę za wolna, by uciekać przed wrogami po uderzeniu. Teraz powinna mieć taką samą pilność jak ja, kiedy naciskam przycisk uniku, aby uniknąć przegrania jednego z moich wyzwań śmierci w skądinąd fenomenalnej grze.
Melinoë wpada do środka Hades 2 był mało kontrowersyjny ponieważ jest znacznie wolniejszy niż Zagreus pierwszy mecz. Jej sprint pozostawia ślad, który musi odzyskać, zanim będzie mogła ponownie biec. To dość drastyczna zmiana w porównaniu z Zagreusem, który niemal natychmiast był w stanie ponownie biec sprintem. Mógł nawet zbierać błogosławieństwa, które dawały mu kilka dodatkowych skoków, zanim się zmęczył. Chociaż nie miałbym nic przeciwko, gdyby Supergiant ulepszył sprzęt Melinoë, myślę, że właśnie ta różnica czyni je wyjątkowymi postaciami, które zachęcają do różnych stylów gry. Nie chciałbym, aby ślad Melinoë zniknął z gry, ponieważ studio tak szybko reaguje na opinie.
Mówiąc o szybszym Hades 2Pierwszy patch też nabiera tempa Gromadzenie zasobów. Kontynuacja wprowadza rzemiosło i różne narzędzia do zbierania, które należy odblokować, aby uzyskać zasoby do wytworzenia tego, co nazywa gra Zaklęcia, które często zwiększają umiejętności Melinoë oraz dodają mechanikę i funkcje, takie jak rolnictwo. Jednakże w danym momencie możesz używać tylko jednego narzędzia do gromadzenia zasobów, co oznacza, że podczas każdego uruchomienia będziesz musiał wybrać, czy priorytetem będą rośliny, ryby, rudy lub inne materiały. Z mojego doświadczenia wynika, że dobra passa kończy się jedną diaboliczne starcie z Chronosem Na sam koniec może to zająć od 40 do 50 minut, co oznacza znaczną ilość czasu, aby nie zbierać innych materiałów.
Teraz, Hades 2 Gracze mogą odebrać każdy Punkt zasobów znaleziony podczas biegu, o ile powiązane narzędzie do zbierania jest odblokowane. Jeśli więc odblokowałeś łopatę lub kilof, nie musisz ich wyposażyć, aby kopać nasiona lub wydobywać rudę. Przełączenie określonego narzędzia do zbierania pozwoli wam zyskać tyle samo punktów zasobów, ile przed tą łatką, podczas gdy „zasoby dla narzędzi, dla których nie jesteście priorytetem, będą pojawiać się znacznie rzadziej” – czytamy w notatkach o łatce.
W innych miejscach Supergiant wprowadził drobne (ale doniosłe) poprawki, takie jak pokazywanie waluty, gdy jesteś w Studni Charona lub powtarzanie samouczka dotyczącego ulepszania chwytu w Ołtarzu Popiołu. Anegdotycznie, mój znajomy dotarł do trzeciego obszaru gry bez poprawy swojego chwytu, aby uzyskać więcej pasywnych wzmocnień, ponieważ po prostu nie wiedział, jak to zrobić. Jeśli kiedykolwiek tam byłeś, wiesz, że ten region jest naprawdę trudny jak cholera z aktualizacji, a gracze zgłaszali, że gra słabo radzi sobie z wyjaśnianiem systemu. Mamy nadzieję, że począwszy od tej aktualizacji więcej graczy będzie wiedziało, jak poprawić swój chwyt i przygotować się do bitwy z Chronosem.
Całość informacji o łatce, która obejmuje przede wszystkim opinie, jakie zespół otrzymał od czasu premiery, można znaleźć tutaj Tutaj. Supergiant wspomina, że po ukończeniu pierwszego patcha w następnej kolejności będą pracować nad zmianami balansu, co mówi mi, że lepiej będzie, jeśli wkrótce wygram, zanim zespół osłabi moje ulubione atuty/konstrukcje.