Connect with us

Nauka

Philip Flejsierowicz odkrywa miłość do nauczania – CALS News

Published

on

Philip Flejsierowicz odkrywa miłość do nauczania – CALS News
Zdjęcie dzięki uprzejmości Philipa Flejsierowicza.

Philip Flejsierowicz, pochodzący z Milwaukee w stanie Wisconsin, będzie specjalizował się w mikrobiologii. W tej sesji pytań i odpowiedzi Flejsierowicz opowiada o swoim pochodzeniu, doświadczeniach jako pracownik naukowy i asystent dydaktyczny oraz o planach zawodowych.

P: Gdzie dorastałeś?
JAKIŚ:
Urodziłem się w Milwaukee w stanie Wisconsin, gdzie wychowywali mnie moja polska matka i ojciec. W domu dorastałem rozmawiając po polsku z rodziną, ucząc się angielskiego w szkole. Od najmłodszych lat miałem okazję spędzać lato w Poznaniu, gdzie spędzałem czas z rodziną i przyjaciółmi. Moje polsko-amerykańskie wychowanie dało mi wyjątkowe spojrzenie na świat i sprawiło, że doceniłem wszystkie wspaniałe możliwości w Stanach Zjednoczonych. Jako obywatel amerykański pierwszego pokolenia jestem dumny z mojego polskiego dziedzictwa i amerykańskich korzeni i nie mogę się doczekać dzielenia się tym kulturowym entuzjazmem z innymi.

P: Jak zdecydowałeś się na swoją specjalizację?
JAKIŚ:
Od początku studiów wiedziałem, że chcę prowadzić badania naukowe oparte na STEM. Naturalnie doprowadziło mnie to do zgłębienia dyscyplin biologii, chemii, fizyki i genetyki. Jednak przede wszystkim pociągała mnie biologia, ponieważ wiedziałem, że po studiach chcę studiować medycynę, więc chciałem nauczyć się odpowiadać na pytania biologiczne. Kiedy deklarowałem swój kurs, nic nie wiedziałem o mikrobiologii. W rzeczywistości nigdy wcześniej nie słyszałem o tej dziedzinie. Jednak po tym, jak mój doradca akademicki powiedział mi o słynnej reputacji mikrobiologii na UW-Madison, wiedziałem, że muszę spróbować. Wierzyłem też, że jeśli istnieje piękny budynek, taki jak Budynek Nauk o Mikroorganizmach, zaangażowany w jeden kurs, warto go studiować. Nie myliłem się!

P: Jakie były najbardziej znaczące doświadczenia w college’u, jakie miałeś?
JAKIŚ:
Niezaprzeczalnie, moje role jako asystenta naukowo-dydaktycznego były najważniejszymi doświadczeniami w college’u. Na drugim roku wszedłem do mojego pierwszego laboratorium badawczego, gdzie w końcu mogłem zastosować moją wiedzę z kursu w środowisku naukowym. Chociaż na początku była stroma krzywa uczenia się, mój główny badacz i mentor zmotywował mnie do stania się lepszym uczniem i myślicielem. Byłem podekscytowany możliwością uczenia się nowych rzeczy w klasie, dzięki czemu mogłem bezpośrednio zastosować te koncepcje w środowisku laboratoryjnym (i vice versa). Po roku w laboratorium zostałem Asystentem Nauczania Biochemii 501, gdzie mogłem wzmocnić swoje naukowe zrozumienie i rozwijać swoją pasję do nauczania. Właściwie tak bardzo podobało mi się nauczanie, że w ostatnim semestrze zostałam asystentką w zakresie Mikrobiologii 304 i Mikrobiologii 527. Jako asystentka miałam przyjemność pracować z wyjątkowymi nauczycielami i znakomitymi uczniami. Z radością dzielę się swoim entuzjazmem do nauki z moimi profesorami, rówieśnikami i studentami UW – Madison.

READ  Światowi giganci technologiczni na tle wielkości gospodarek

P: Kiedy myślisz o swoim czasie spędzonym tutaj jako student, z czego jesteś dumny?
JAKIŚ:
Jestem dumny z mojego rozwoju osobistego jako studenta i jako osoba. Kiedy zacząłem studia, byłem bardziej ostrożny, jeśli chodzi o moje zaangażowanie w kampusie. Od tego czasu staram się wyjść poza swoją strefę komfortu. Zdałem sobie sprawę, że aby dorosnąć jako osoba, muszę czuć się komfortowo z dyskomfortem. Ta świadomość sprawiła, że ​​każdego roku próbowałem nowych rzeczy. Tej jesieni byłam współautorem mojego pierwszego podstawowego artykułu badawczego, który był dla mnie dumnym momentem i wisienką na torcie przed ukończeniem studiów.

P: Jakie są twoje przyszłe plany akademickie/karierowe?
JAKIŚ:
Moim celem zawsze było zostać lekarzem. Moim krótkoterminowym celem akademickim jest przyjęcie do szkoły medycznej, a moim długoterminowym celem zawodowym jest zostanie praktykującym lekarzem. Idealnie, mam nadzieję, że pewnego dnia zintegruję badania i nauczanie z moją praktyką. Jest wiele dziedzin medycyny, które mnie ekscytują, ale szczególnie interesuję się onkologią medyczną.

P: Czy masz jakieś rady, którymi chciałbyś się podzielić ze studentami CALS?
JAKIŚ:
Moja rada dla uczniów CALS to jak najlepiej poznać swoich nauczycieli. Zaprzyjaźnij się z nimi, wypytaj o ich pracę, chodź do godzin pracy i bądź ciekawym studentem. Nie ma mowy, aby nauczyciele zapamiętali cię podczas dużego wykładu, więc powinieneś rozpocząć z nimi dialog. Przekonasz się, że uwielbiają pomagać uczniom w nauce i są bardzo pasjonatami swojej pracy. Większość z nas uczęszcza na studia tylko raz, więc skorzystaj z okazji, aby porozmawiać z ekspertami w swojej dziedzinie. Pomogą ci poruszać się po stresującym doświadczeniu w college’u i sprawią, że będzie ono bardziej osobiste w tak dużej szkole.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *