Gospodarka
Pepco otwiera 500 dyskontów w Europie
dyskonty Pepco otworzy 550 nowych sklepów, ponieważ zmęczeni inflacją konsumenci poszukują tańszych produktów.
Polska firma poinformowała we wtorek (13 grudnia), że tak właśnie jest otwarto 516 oddziałów za rok zakończony we wrześniu, powyżej celu 450 sklepów, ponieważ przychody wzrosły o 17% rok do roku. Planuje również zwiększyć liczbę sklepów o 550 w bieżącym roku obrotowym, zwiększając liczbę lokalizacji Pepco do około 4500.
„Przy utrzymującej się presji inflacyjnej na szerszym rynku, dyskontowy rynek detaliczny w Europie rośnie corocznie, co pozwala nam znacznie poszerzyć naszą bazę klientów” – powiedział detalista w swoim raporcie o zarobkach.
„Ciągła ekspansja Grupy Pepco sprawiła, że cała Europa jest w naszym zasięgu, a dzięki zróżnicowanej ofercie produktowej i wiodącej na rynku ofercie cenowej jesteśmy dobrze przygotowani do dalszego rozszerzania i zwiększania naszego udziału w rynku i obecności marki”.
Pepco z siedzibą w polskim mieście Poznań prowadzi trzy marki: swoje flagowe sklepy, które można znaleźć w całej Europie; Poundland z siedzibą w Irlandii i Wielkiej Brytanii; i Dealz w Irlandii, Polsce i Hiszpanii. Docelowo firma ma nadzieję mieć 20 000 oddziałów w całej Europie.
Wiadomości pojawiają się tydzień po doniesieniu, że sprzedaż detaliczna w Europie spadła w październiku, ponieważ tamtejsi konsumenci zmagali się z rosnącymi kosztami życia. Dane Eurostatu, urzędu statystycznego Unii Europejskiej, pokazały, że wolumen sprzedaży detalicznej w strefie euro spadł o 1,8 proc. największy spadek w tym roku.
Znaczna część tego spadku była spowodowana spadkiem sprzedaży artykułów spożywczych i wyrobów tytoniowych (spadek o 1,5%) oraz artykułów nieżywnościowych (spadek o 2,1%).
Dyrektor Finansowy Pepco Mat Ankers zasugerował plany ekspansji firmy na początku tego roku, zauważył PYMNTS w październikowym raporcie na temat detalistów próbujących zaspokoić popyt zmęczonych inflacją konsumentów.
„Będziemy Przyspieszenie otwarć naszych sklepów”, powiedział. „Cena i wartość zawsze były ważne dla klientów, ale teraz są ważniejsze niż kiedykolwiek”.
Jak niedawno zauważył PYMNTS, poszukiwaczy wartości można obecnie znaleźć po obu stronach Atlantyku Konsumenci polujący na okazje Zwróć się do marek takich jak Ross i TJX.
Nasze badanie”Nastroje konsumentów związane z inflacją: konsumenci zaciskają pasa” zauważa, że ograniczanie zakupów „miło mieć” to najczęstszy sposób, w jaki konsumenci próbują ograniczyć wydatki, ale nie jest to jedyny sposób. Coraz więcej konsumentów zwraca się również do tańszych sprzedawców detalicznych i kupuje produkty niższej jakości, aby obniżyć koszty zakupów spożywczych i detalicznych.
Aby uzyskać pełny zasięg sprzedaży detalicznej PYMNTS, zaprenumeruj gazetę codzienną Biuletyn detaliczny.
Jak konsumenci płacą online za pomocą zapisanych danych uwierzytelniających
Wygoda skłania niektórych konsumentów do przechowywania informacji o płatnościach u sprzedawców, podczas gdy obawy dotyczące bezpieczeństwa powodują, że inni klienci wstrzymują się. W ramach How We Pay Digitally: Stored Credentials Edition, we współpracy z Amazon Web Services, PYMNTS przeprowadził ankietę wśród 2102 amerykańskich konsumentów, aby przeanalizować dylematy konsumenckie i sposoby przezwyciężenia oporu przez sprzedawców.
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”