Zabawa
Paweł Mykietyn przyznaje, że uwielbiał „szalony” sposób komponowania muzyki dla chodzącego osła w polskim EO Oscara – Sound & Screen
Jak piszesz muzykę dla wędrownego osła? EO? kompozytor Paweł Mykietyn nie lekceważyła odpowiedzialności.
„Przede wszystkim ten osioł przetrwał” – powiedział polski kompozytor przez tłumacza w Deadline’s. Dźwięk i ekran Wydarzenie sezonu nagród. „Mam nadzieję, że nie będę przerywał filmu muzyką. …Czasami trudno jest określić, jak czuje się osioł”.
Więcej z Terminu
EO, przez polskiego weterana Jerzego Skolimowskiego i zgłoszone przez Polska dla tegorocznego Międzynarodowego Wyścigu Fabularnego Oscara, to wizja nowoczesnej Europy widziana oczami cennego muła. „W filmie osioł jest w wielu różnych miejscach, osioł spotyka różnych ludzi” – powiedział Mykietyn. „Są różne sytuacje, czasem tragiczne, czasem śmieszne. Próbowałem śledzić sytuację, podążać za emocjami… dodać trochę koloru.”
ZWIĄZANE RAZEM: Ostateczny dźwięk i ekran: pełne pokrycie
„To szaleństwo” – dodał Mykietyn, którego inne osiągnięcia obejmują rok 2010 Istotność zabijania i 2015 11 minut. „Ale uwielbiam ten rodzaj opowiadania historii, ten rodzaj sztuki”.
EO Prezentowany przez Skopia Film i Jeremy’ego Thomasa, z udziałem Sandry Drzymalskiej, Isabelle Huppert, Lorenzo Zurzolo i Mateusza Kosciukiewicza. Jeremy Thomas jest producentem wykonawczym. Scenariusz napisali Ewa Piaskowska i Jerzy Skolimowski.
ZWIĄZANE RAZEM: Portrety i spektakle dźwiękowe i ekranowe przed terminem – Galeria zdjęć
Zajrzyj do poniedziałku, aby obejrzeć film z panelu.
Najlepsze z terminu
Zapisać się do Ostateczny termin biuletynu. Aby otrzymywać najnowsze wiadomości, śledź nas Facebook, Świergotoraz Instagram.
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.