technologia
Opublikowano tabelę rozdzielczości i liczby klatek na sekundę Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1
Legendarna seria Metal Gear Solid autorstwa Hideo Kojimy zostanie wydana w październiku jako wydanie zbiorcze na wszystkich platformach, w tym na Nintendo Switch. W związku z tym Konami opublikowało na oficjalnej stronie gier tabelę zawierającą szczegółowe informacje na temat rozdzielczości i liczby klatek na sekundę na platformę.
Chociaż poznaliśmy już podsumowanie wydajności Switcha w Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1, jest to najjaśniejszy jak dotąd przegląd porównania z konkurencją. Metal Gear Solid działa na wszystkich platformach 30 klatek na sekundę z rozdzielczością wyjściową 1920x1080p (Wyjątkiem jest Tryb ręczny co się dzieje 1280x720p).
W przypadku gier Metal Gear Solid 2 i Metal Gear Solid 3 wersja na Switcha w trybie zadokowanym odpowiada rozdzielczości innych platform (1920x1080p), ale jest zmniejszona z 60 klatek na sekundę do 30 klatek na sekundę w obu trybach. I te gry w środku Ręczny ograniczają się do uchwały 1280x720p. Oto pełny przegląd z oficjalnej strony Metal Gear Solid:
A więc zaczynamy – dokładnie tego możesz się spodziewać po Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1, jeśli trafi na Nintendo Switch 24 października 2023 r. W powiązanych wiadomościach oficjalna strona Konami wspomniała również, że nawet fizyczne kopie wymagają pobrania. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w naszej poprzedniej relacji na Nintendo Life:
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”