technologia
Oprogramowanie układowe Nintendo DS „Prototype” ujawnia unikalny efekt dźwiękowy podczas uruchamiania systemu
Witryna konserwacji Nintendo las iluzji udało się zdobyć kolejny rzadki kawałek historii gier. Był w stanie zarchiwizować japoński prototyp oprogramowania układowego Nintendo DS X4 – odzyskany z prototypowej jednostki X4.
Według źródła „prawie każdy aspekt tego wydania różni się od ostatecznej wersji detalicznej”. Jedną z najważniejszych atrakcji jest ekran główny. Zamiast pokazywać logo Nintendo DS, wydaje się, że jest to ekran zastępczy GBA i plik dźwiękowy dzieci krzyczących „Nintendo” (możesz go posłuchać poniżej).
Menu również bardzo różni się od ostatecznej wersji. Podłoga krojowni opisuje, w jaki sposób menu zastępcze zawiera opcje rozruchu DS i GBA, gry bezprzewodowe i ustawienia nitro – z informacjami o użytkowniku (nazwa konsoli, data urodzin i kolor), data i godzina, opcje językowe, ustawienia panelu dotykowego i inne.
Pracownik działu krojowni zauważa również, że „niektóre części” tego prototypu bardzo przypominają wczesną aplikację ustawień DSi:
@trashbandatcoot – „Należy zwrócić uwagę, że niektóre części tego prototypu bardzo przypominają te z wczesnej aplikacji ustawień DSi, głównie układ samych ustawień menu i menu kalibracji dotyku”.
Kilku entuzjastów DS również uruchomiło oprogramowanie do pracy na własnych urządzeniach dzięki staraniom Forest of Illusion:
Nintendo pokazało wcześniej prototypy DS, wtedy znanego wewnętrznie jako Nitro, na E3. Co myślisz o tym kawałku historii oprogramowania układowego? A co z efektem dźwiękowym rozruchu? Zostaw komentarz poniżej.