Connect with us

technologia

Oprogramowanie Guidewire: trzy strategie innowacji w Europie

Published

on

Oprogramowanie Guidewire: trzy strategie innowacji w Europie

Kiedy restauracja przygotowuje nagradzany posiłek, ważne są składniki. Mogą się różnić w zależności od przepisu, ale wybór najświeższej mieszanki składników żywności zwykle zadowoli paletę i osąd klienta. Błędy w doborze składników lub w gotowaniu mogą spowodować lub zepsuć restaurację.

To samo dotyczy technologii ubezpieczeniowej, w której odpowiednie nowoczesne składniki i procesy mogą zapewnić sukces na rosnącym i konkurencyjnym rynku europejskim.

Miałem przyjemność rozmawiać z trzema liderami innowacyjnej myśli ubezpieczeniowej z różnych krajów europejskich podczas wydarzenia Connections Reimagined Guidewire na początku tego roku. Podczas naszej rozmowy dowiedziałem się, że wszyscy stosują różne strategie podejścia do innowacji ubezpieczeniowych, które odpowiadają różnym warunkom i wymaganiom rynkowym. Łączy ich wspólny cel: wykorzystanie nowoczesnych, sprawdzonych technologii i procesów, aby przewyższyć oczekiwania swoich klientów i skutecznie przetrwać na tle konkurencji.

Rafał Mosionek, dyrektor generalny BeeSafe w Polsce, przyznał, że polski rynek ubezpieczeniowy jest nadal słabo rozwinięty, ale to nie przeszkadza polskiej spółce zależnej Vienna Insurance Group (VIG) w większym zorientowaniu na klienta w zakresie sztucznej inteligencji, robotyki, automatyzacji i technologii obsługuje. BeeSafe pracuje obecnie z w pełni chmurowymi rozwiązaniami ubezpieczeniowymi firmy Guidewire, zapewniając wysoką jakość i unikalną obsługę klientów oraz wyznaczając nowe, innowacyjne standardy na polskim rynku. Mając na celu uczynienie ubezpieczenia wygodnym dla swoich klientów, Mosionek twierdzi, że to nowoczesne podejście technologiczne jest stosowane do onboardingu, likwidacji szkód, procesów i obsługi klienta.

W Skandynawii, znanej jako jeden z najbardziej rozwiniętych cyfrowo regionów na świecie, trendy w zakresie innowacji kształtowane są przez rosnącą konkurencję ze strony tradycyjnych firm ubezpieczeniowych, a także przełomów, takich jak producenci samochodów. Oznacza to, że wiodący ubezpieczyciele, tacy jak generalny ubezpieczyciel Tryg, będą stale wprowadzać innowacje zarówno w produktach, jak i usługach. Steen Wung-Sung, dyrektor ds. finansów i rozwoju — Claim DK, Tryg, Dania, powiedział mi, że zrównoważony rozwój to kolejny duży trend, podobnie jak mniejsza liczba silosów technologicznych i silniejsza koncentracja na kliencie. Razem z ClaimCenter firmy Guidewire, Tryg wykorzystuje dane analityczne głosu, na przykład, aby pomóc pracownikom, menedżerom i trenerom poprawić dialog z klientami. W zeszłym roku Tryg wprowadził na rynek prototyp swojego wirtualnego trenera „Anna”. Dziesięć miesięcy i później intensywny program onboardingowy „Anna” zapewnia proaktywną i indywidualną informację zwrotną dla osób zajmujących się likwidacją szkód. Bazując na danych z analizy mowy, wykorzystanie przez Tryg testów A/B i informacji zwrotnych udowadnia, że ​​nowoczesne strategie cyfrowe pozwalają na ciągłe doskonalenie.

READ  Intel proponuje usunąć wszystko poza 64-bitami z X86 w swojej propozycji X86-S

Włoski rynek, tradycyjnie zależny od brokerów, został mocno dotknięty przez koronawirusa. Dlatego firmy takie jak ubezpieczyciel samochodowy ConTe.it polegają na strategiach opartych na danych, takich jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i analizy predykcyjne, aby oferować spersonalizowaną obsługę klienta za pośrednictwem chatbotów i wirtualnych asystentów. Andrea Cova, Technology Domain Manager, ConTe.it informuje, że część strategii innowacji jego firmy jest związana z przejściem na strategię architektury API opartej na mikrousługach, która ułatwia integrację z nowymi partnerami komercyjnymi i skuteczną konkurencję. Największym osiągnięciem ubezpieczyciela może być nowy cyfrowy kanał agenta, który został uruchomiony w ciągu zaledwie sześciu miesięcy. Dziś kanał obejmuje 500 pośredników i tym samym zaspokaja potrzeby klientów, do których ConTe.it nie mógł wcześniej dotrzeć.

Na tych trzech wyjątkowych, wysoce konkurencyjnych rynkach oczywiste jest, że stosowanie odpowiednich nowoczesnych składników technologicznych w celu usprawnienia podróży klienta i skutecznego rozwoju firmy ma kluczowe znaczenie dla tych wiodących graczy i będzie stanowić długą drogę do ich przyszłego sukcesu.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *