Sport
OPPO gratuluje sukcesu Wimbledonu 2021
Rok 2020 będzie pierwszym, kiedy Wimbledon odkąd II wojna światowa została odwołana, OPPO upamiętnia swój szczególny powrót w tym roku kampanią „Graj sercem”. Zachęcanie graczy i kibiców na boisku przy jednoczesnym promowaniu ducha sportu i przybliżaniu go do szerszej publiczności.
Jako młoda marka i innowator technologiczny, OPPO wspiera mistrzostwa i ich długą historię oraz dąży do wykorzystania ducha sportu do osiągania kolejnych przełomów na rynkach międzynarodowych. W trzecim roku współpracy z WimbledonKampania „Graj sercem” jest częścią misji OPPO, której celem jest łączenie się z kolejnym pokoleniem fanów na całym świecie – poprzez podsycanie ich pasji do gry potężnymi momentami na korcie tenisowym.
W ramach wsparcia kampanii OPPO uruchomiło serię globalnych aktywacji, które na nowo rozbudziły pasje graczy i fanów zarówno na boisku, jak i poza nim, w tym:
Courting the Color – Szacunek dla historii tenisa dzięki nowo pokolorowanym kultowym zdjęciom
Wykorzystując zalety wizualne i dążenie do koloru, OPPO współpracowało z Getty Images, aby odtworzyć kolor kultowych fotografii z historii tenisa, opowiedzieć na nowo historie za nimi i ożywić najpiękniejsze i najbardziej przejmujące chwile w bezprecedensowy sposób. Zainspirowana przekonaniem, że współczująca technologia może pomóc wywołać żywe emocje, kolekcja przedstawia potężne historie tenisowe, które wciąż rozbrzmiewają w naszych czasach.
Kolekcja obrazów zostanie wkrótce udostępniona publiczności w Muzeum Wimbledonu. Można obejrzeć całą kolekcję Tutaj
Ściana serca – R.odnowione ściany do kortówcourt dla miłośników tenisa
Aby zachęcić fanów do gry w tenisa, OPPO umieściło Ścianę Serca i szereg aktywacji. Utworzony Europa podczas mistrzostw, w tym malowanie ścian, aby przekształcić je w miejsca z dziećmi z ubogich dzielnic oraz darowizny na inicjatywy ulicznego tenisa, mające na celu zjednoczenie społeczności i zainspirowanie nowego pokolenia tenisistów i fanów.
Baw się sercem Zaręczyny w magazynie
Kiedy promujesz Wimbledon i sportowe, OPPO stworzyło szereg obiektów handlowych, w tym specjalnych Wimbledon Pakiety. Fanom, którzy w tym roku nie mogli wejść na korty, OPPO umożliwiło początkującym tenisistom i graczom grę w wirtualny tenis w sklepach na całym świecie, w tym w Wielkiej Brytanii. Paryż, Hiszpania, Polska, Indonezja, Singapur, Tajlandia, Chiny i więcej.
Poza wydajnością – Jeden smak z zabawa w Wimbledon
OPPO nakręciło # shotonWywiady OPPO za kulisami, aby jeszcze bardziej przybliżyć fanom know-how i specjalizację, które wchodzą w skład planowania Wimbledon, zwłaszcza w tym roku, dzięki spektakularnym wysiłkom, jakie podjęto w celu zorganizowania turnieju w warunkach COVID. Ostatecznie oferuje fanom i widzom bardziej zróżnicowaną perspektywę niż tylko oglądanie gry.
Można obejrzeć pełne filmy zza kulis Tutaj.
Inne aktywacje obejmują specjalne Wimbledon Tematy na telefonach OPPO i kampanie użytkowników zachęcające fanów na platformach społecznościowych do oddania hołdu ulubionemu sportowi i dzielenia się pasją do tenisa poprzez udostępnianie unikalnych ujęć i treści w #PlayWithHeart
Grzegorz Almassy, Overseas CMO dla OPPO skomentował: „Jako partner Wimbledon Przez ostatnie trzy lata OPPO od dawna było poruszone duchem sportu, zdając sobie sprawę, że turnieje, gracze i kibice zostali mocno dotknięci przez pandemię. Skupiając się ponownie na istocie tenisa, mamy nadzieję dać fanom głębszy związek z tym sportem, a tym samym zachęcić fanów na całym świecie do grania sercem. Gdzie lepiej to zrobić niż filary sportu Wimbledon”.
OPPO będzie kontynuować współpracę poza mistrzostwami Wimbledon oraz związek między technologią a sportem, aby zachęcić ludzi na całym świecie do zabawy sercem.
Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt: [email protected]
O OPPO
OPPO to wiodąca globalna marka inteligentnych urządzeń. Od czasu wprowadzenia swojego pierwszego smartfona – „Smiley Face” – w 2008 roku, OPPO niestrudzenie poszukuje idealnej synergii estetycznej satysfakcji i innowacyjnej technologii. Dziś OPPO oferuje szeroką gamę inteligentnych urządzeń, na czele z serią Find i Reno. Oprócz urządzeń OPPO oferuje swoim użytkownikom ColorOS i usługi internetowe, takie jak HeyTap i OPPO+. OPPO działa w ponad 40 krajach i regionach, z 6 instytutami badawczymi i 4 centrami badawczo-rozwojowymi na całym świecie, a także Międzynarodowym Centrum Projektowania w Londyn. Niedawno otwarte pierwsze centrum badawczo-rozwojowe poza Chiny, w Hajdarabad, odgrywa kluczową rolę w rozwoju technologii 5G. Zgodnie z zobowiązaniem OPPO do osiągnięcia in IndieProdukcja w zakładzie Greater Noida wzrosła do 50 mln smartfonów rocznie. Według IDC, OPPO zajmuje 4. miejsce wśród 5 najlepszych marek smartfonów w brands Indie ze wzrostem o 88,4% rok do roku w czwartym kwartale 2019 roku.
Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1572885/Althea_Gibson_Darlene_Hard.jpg
Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1572886/Althea_Gibson_Darlene_Hard.jpg
Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1572887/All_England_Croquet_Lawn_Tennis_Club.jpg
Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1572888/All_England_Croquet_Lawn_Tennis_Club.jpg
Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1572889/woh_in_Paris.jpg
Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1572890/woh_in_Paris.jpg
Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1572891/woh_in_London.jpg
Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1572892/retail_store_engagement.jpg
Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1572893/retail_store_refreshed.jpg
Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1572894/retail_assets_in_Singapur.jpg
ŹRÓDŁO OPPO
„Idol nastolatek przyszłości. Specjalista od totalnej popkultury. Miłośnik internetu. Wannabe odkrywca.”