Zabawa
Ogólnoświatowa kasa fiskalna – data zamknięcia
AMC
Zaktualizuj do najnowszej wersji…: Taylor Swift: Trasa koncertowa Eras Być może przeoczył stulecie, jeśli chodzi o krajową premierę, ale 12-krotnemu zdobywcy nagrody Grammy zawsze gwarantowano tę liczbę na całym świecie, a dziś rano stacja AMC poinformowała, że w sieci pojawił się film z koncertu wyreżyserowany przez Sama Wrencha. 126-130 milionów dolarów. Międzynarodowa premiera kinowa szacowana jest na ok 31–33 mln dolarów. AMC donosi, że ma zasięg w Ameryce Północnej; To pierwszy raz, kiedy stacja nadzorowała globalną premierę kinową na taką skalę. Należy pamiętać, że nigdy nie widzieliśmy, aby ta wojna światowa osiągnęła 200 milionów dolarów; Rozwój za granicą zawsze był niski i obecnie nadal znajduje się w dolnej granicy oczekiwań.
AMC nazywa otwarcie krajowe pomiędzy 95–97 milionów dolarów Dziś jednak konkurencyjne studia uważają cenę za niższą i wynoszą 94,3 mln dolarów. Na tym drugim poziomie jest to drugie najlepsze otwarcie października w Stanach Zjednoczonych. Wszystko na północ żartowniśDebiut w USA za 96,2 miliona dolarów to październikowy rekord otwarcia na rynku krajowym.
Światowy rekord za październik jest znacznie wyższy niż w 2019 roku żartowniś z ceną otwarcia wynoszącą 248,4 mln dolarów (z wyłączeniem inflacji i wahań walutowych). W zeszłym roku z Dwayne’em Johnsonem Czarnego Adama zanotował ogólnoświatowe otwarcie o wartości 143 milionów dolarów; Atrakcyjność aktora za granicą jest ogromna. Wycieczka epokowa’S Globalne otwarcie również to zniweczyło „This Is It” Michaela Jacksona z 74,25 milionami dolarów, co stanowi poprzedni światowy rekord otwarcia filmu koncertowego, którego akcja rozgrywa się w 2009 roku (nieskorygowany).
Jednak tutaj wielka gra Miss Americana miała zawsze charakter domowy; i słyszeliśmy, że 80 milionów dolarów ze 100 milionów dolarów w globalnej przedsprzedaży pochodziło z biletów w USA. Kiedy po raz pierwszy ogłoszono tę wiadomość Wycieczka epokowa Film miał premierę za granicą i będzie wyświetlany w 8500 kinach w około 100 krajach. Nie oznaczało to jednak, że tak właśnie było w pierwszy weekend. Obiecujemy, że nigdy więcej nie znajdziesz takiego schematu dystrybucji.
mówi AMC Wycieczka epokowa grały na 94 terytoriach przybrzeżnych w 4527 obiektach.
Kraje podróżujące w ten weekend to Wielka Brytania/Irlandia, Francja, Niemcy, Włochy, Filipiny, Hiszpania, Japonia, Australia/Nowa Zelandia, Tajlandia, Polska, Holandia, Szwecja, Finlandia, Norwegia, Austria, Dania, Argentyna, Chile, Ekwador, Kolumbia , Peru, Szwajcaria, Belgia, Portugalia, Kenia, Republika Południowej Afryki, Grecja, Słowacja, Czechy, Chorwacja, Serbia, Estonia, Izrael, Kazachstan, Kirgistan, Ukraina, Azerbejdżan, Gruzja, Łotwa, Aruba, Angola, Bahamy i Pakistan.
Film zadebiutował na pierwszym miejscu w Wielkiej Brytanii i Irlandii po bezprecedensowej przedsprzedaży, a Vue Cinemas odniosło taki sam sukces w Niemczech, Włoszech i Holandii. Inaczej niż w USA, nie prowadzono sprzedaży biletów Wycieczka epokowa za granicą aż do kilku dni przed premierą kinową, co jest typowe w przypadku premier kinowych za granicą.
Inne otwarcia nr 1 to Meksyk, Australia, Niemcy i Filipiny.
Tak powiedział dzisiaj szef Vue Cinemas Tim Richards Wycieczka po Erach jest „na dobrej drodze do osiągnięcia najwyższej w historii sprzedaży kinowej w Wielkiej Brytanii i Irlandii.” Dodał: „Zaobserwowaliśmy niesamowitą reakcję Swifties w Wielkiej Brytanii i Irlandii, którzy przebierali się, śpiewali i przyłączali się do tańca z innymi fanami , a sesje wyprzedają się pomimo zaplanowanej bezprecedensowej liczby koncertów, więc nikt nie przegapił.”
Rezerwację do kin w USA przejął nowojorski dystrybutor Variance, a zagraniczną dystrybucją filmu zajął się Trafalgar w Wielkiej Brytanii, w czym pośredniczyła AMC.
Następna zagraniczna podróż Swift odbędzie się 3 listopada i odwiedzi Brazylię, Koreę Południową, Indie, Malezję, Indonezję, Turcję, Węgry, Wietnam, Hongkong, Rumunię, Singapur, Bułgarię, Tajwan i Makau. W przypadku Brazylii zdjęcie nie zostało usunięte przez cenzurę przed publikacją w ten weekend.
Światowe przychody IMAX wyniosły 13,1 miliona dolarów, ustanawiając rekord największego weekendu otwarcia filmu muzycznego (koncertu lub filmu dokumentalnego) w tym formacie. Na rynkach międzynarodowych zarobił 2,03 miliona dolarów na 236 ekranach. Dodatkowych 106 ekranów morskich zostanie otwartych 26 października i 3 listopada. Dyrektor generalny IMAX, Rich Gelfond, powiedział: „Imponujące liczby, które obserwujemy, są zwykle zarezerwowane dla hollywoodzkich hitów i pokazują, jak zapotrzebowanie na doświadczenia IMAX wzrosło poza naszą podstawową widownię… Dzięki temu filmowi Taylor Swift stworzył doświadczenie, które jest kinowy w najprawdziwszym znaczeniu tego słowa – oszałamiający, wciągający i niezaprzeczalnie radosny – a w brzmieniu i rozmachu IMAX jest to najbardziej zbliżone do samego koncertu.
Będziemy dostarczać dalsze aktualizacje, gdy tylko będą dostępne.
Nowością w tej ramce są animacje Universal/DreamWorks, wprowadzane stopniowo Trolle łączą siły zaczął szerzyć słońce na pięciu rynkach. Ta pierwsza fala otwarcia obejmuje Szwecję, Norwegię, Danię, Estonię i Litwę. Cena wywoławcza wynosiła 1,35 miliona dolarów, tuż obok Trolle I Szefie, skarbie, i powyżej Światowa wycieczka Trolle.
Szwecja był numerem 1 na starcie z kwotą 500 000 dolarów, najlepszą dla jednego Trolle Tytuł. Norwegia był także numerem 1, przed Taylor Swift, z 400 000 dolarów. Głośna instalacja marketingowa w centralnym porcie Oslo wywołała ogromny szum wokół filmu. Otwór znajduje się u góry Światowa wycieczka Trolle i w zgodzie z Dziecko szefa. Dania otwarto po cenie 300 000 dolarów, również powyżej wycieczka po epoce, ale 2 miejsce na weekend za lokalnym hitem Ziemia Obiecana. W przyszłym tygodniu od poniedziałku do piątku na rynku będą wakacje szkolne, co zapewni filmowi dobry pierwszy tydzień. Wynik weekendu był bliski Światowa wycieczka Trolle który w czasie pandemii radził sobie tam z sukcesem.
W międzyczasie zajmiemy się młodszym demo, Paramount/Nickelodeon/Spin Master’s Psi Patrol: Potężny film macha ogonem i w zaledwie 15 dni przekracza światowy próg 100 milionów dolarów. W ten weekend był mocny 24,5 miliona dolarów na 67 rynkach, w tym 11 otwarć nowych sklepów. Cume można obecnie znaleźć w 95% odcisków łap za granicą 76,5 miliona dolarów w międzynarodowej kasie i 126,4 mln dolarów światowy. Pozostałości spadły jedynie o 24%.
Te psy mają swój dzień i już przekroczyły ten z 2021 roku Psi patrol Film, który, pamiętajcie, był odtwarzany i odtwarzany. Mocny film przed nim jeszcze długa droga i oczekuje się, że na całym świecie przekroczy 200 milionów dolarów. Doprowadziło to już do znacznego wzrostu zaangażowania w kanały Nickelodeon Linear, Paramount+ i Consumer Products, gdzie nowe produkty mają w tym roku wygenerować ponad 1,5 miliarda dolarów w sprzedaży detalicznej. Oryginalny film, Psi Patrol: Filmto najczęściej oglądany oryginalny/ekskluzywny film w historii Paramount+ ze średnią 6,8 powtórek.
W nowych otwarciach tej sesji, Francja Miejsce nr 1 z kwotą 4,5 miliona dolarów w 638 lokalizacjach. Wakacje szkolne trwają od 23 października do 3 listopada Zjednoczone Królestwo zadebiutował na drugim miejscu z kwotą 4,2 miliona dolarów z 618 lokalizacji; Od poniedziałku do 3 listopada obowiązują rozłożone w czasie wakacje szkolne. Polska został otwarty za 2,4 miliona dolarów w 328 kinach i Hiszpania była także grą nr 1 z kwotą 1,9 miliona dolarów z 369.
Chiny jest wiodącym rynkiem ogółem z kwotą 14,9 mln dolarów (spadek o zaledwie 3% w porównaniu z ostatnim weekendem), a na drugim miejscu znajduje się Niemcy na poziomie 6,9 mln dolarów (z udziałem -11%), Meksyk zarobił 5,7 mln dolarów, a Australia 4,6 miliona dolarów
Rynki, które nie są jeszcze otwarte, to Szwecja 27 października i Japonia 15 grudnia.
Universal/Blumhouse/Morgan Creek’s Egzorcysta: wierzący dodał w ten weekend 26 rynków offshore, w tym Brazylię i Francję 15,9 miliona dolarów osiągnąć 40 milionów dolarów Jak dotąd międzynarodowy i z usługami wymienionymi powyżej Krzyk VI i w zgodzie z Powstanie Martwego Zła na tych samych rynkach. Francja zajął drugie miejsce z kwotą 1,7 miliona dolarów z 332 ekranów, tuż obok granicy Halloweenpowyżej Halloween się kończy, M3GAN, Krzyk I Powstanie Martwego Zła. Brazylia kosztował 1,5 miliona dolarów, łącznie z zapowiedziami w ponad 1000 lokalizacjach, 2II największe otwarcie w historii tytułu Blumhouse na rynku, drugie po nim M3GAN. Początek jest na górze Podstępny: Czerwone drzwi I Halloween. The Zjednoczone Emiraty Arabskie zaczynał od 500 000 dolarów – powyżej Annabelle, Halloween, Uśmiech, Powstanie Martwego Zła I M3GAN, – na wyraźnym nr 1. Globalna suma jest teraz 85 milionów dolarówz czego IMAX 4 miliony dolarów amerykańskich.
Najlepsze gry jak dotąd to Meksyk (6,8 mln dolarów), Zjednoczone Królestwo (4,2 miliona dolarów), Hiszpania (2,5 miliona dolarów), Włochy (2,4 miliona dolarów) i Niemcy (1,9 mln dolarów).
RÓŻNE ZAKTUALIZOWANE KOME/WAŻNE
Twórca (DIS): 5,9 miliona dolarów w weekend (50 rynków); 46,7 mln dolarów wewnętrznie i 79,1 mln dolarów na całym świecie
Wyrównywacz 3 (SNY): 5,7 miliona dolarów w weekend (57 rynków); 86,1 mln dolarów wewnętrznie i 176,7 mln dolarów na całym świecie
Zakonnica II (WB): 4 miliony dolarów łącznie. weekend (74 rynki); 173,5 miliona dolarów wewnętrznie i 257,2 miliona dolarów na całym świecie
Widziałem X (LG): 3,5 miliona dolarów w weekend (56 rynków); 29,9 mln dolarów wewnętrznie i 71,3 mln dolarów na całym świecie
Oppenheimera (UNI): 1,7 miliona dolarów w weekend (83 rynki); 618,3 mln dolarów wewnętrznie i 942 mln dolarów na całym świecie
Wojownicze Żółwie Ninja: Mutant Mayhem (PAR): 430 000 $ w weekend (32 rynki); 61,9 mln dolarów wewnętrznie i 124,6 mln dolarów na całym świecie
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.