Nauka
Nowojorskie festiwale 2023 Health Awards ogłaszają krótką listę
New York Festivals Health Awards ogłosiło krótką listę 2023.
International New York Festivals Health Awards honorują najlepszą reklamę zdrowia na świecie i świętują twórcze osiągnięcia w dziedzinie reklamy, marketingu i komunikacji zdrowotnej, ponad barierami językowymi i kulturowymi.
„NYF Health z dumą przedstawia tegoroczną imponującą pracę twórczą w dziedzinie zdrowia, dobrego samopoczucia i środków farmaceutycznych pochodzącą od najlepszych światowych agencji” — powiedział Scott Rose, prezes New York Festivals Advertising Competitions. „Kaliber pracy w tym roku był wyjątkowo innowacyjny i wpływowy. Najlepsze zgłoszenia z całego świata wykazały się innowacyjnością i zrobiły duże wrażenie na wielkim jury konkursu NYF Health Awards”.
Tegoroczna ostateczna krótka lista została starannie ustalona przez Wielkie Jury NYF Health Awards na podstawie zgłoszeń z branży Health, Wellness i Pharmaceuticals nadesłanych z 29 krajów z całego świata.
Panel Wielkiego Jury 2023 wybrał 264 zgłoszenia, które przeszły do rundy pucharowej. Wszystkie wstępnie wybrane zgłoszenia przechodzą do rund oceniających na żywo, aby określić ranking nagród określony przez jury wykonawcze NYF Health Awards 2023, w skład którego wchodzą wielokrotnie nagradzani eksperci branżowi i liderzy myśli. Jury wykonawcze konkursu New York Festivals Health Awards jest kierowane przez przewodniczącego jury wykonawczego 2023 Adama Hessela, dyrektora ds. finansowych firmy Ogilvy Health.
Uczestnicy, którzy przeszli do następnej rundy, wykorzystali szerokie spektrum strategii, aby wzbudzić zaangażowanie i zapewnić twórczą pracę zorientowaną na wyniki dla znanych marek. Agencje wykorzystały aktywacje, doświadczenia i wydarzenia, influencerów, social video, out of home, marketing cyfrowy, zaangażowanie oparte na technologii, markową rozrywkę, zintegrowane kampanie, zmienioną rzeczywistość, animacje i efekty wizualne, aby pozycjonować marki, angażować konsumentów i dbać o środowisko. zdrowie zawodowe i osiągnąć wzrost rynku.
W 2023 roku agencje amerykańskie znalazły się na szczycie tegorocznej krótkiej listy ze 164 zgłoszeniami, które przeszły do następnej rundy, agencje brytyjskie odnotowały 25 zgłoszeń, które przeszły do następnej rundy. Ponadto Niemcy awansowały z 15 zgłoszeniami, a Kanada z 14 zgłoszeniami.
Przegląd zgłoszeń, które uzyskały status krótkiej listy, obejmuje Hiszpanię z siedmioma zgłoszeniami, Hongkong z sześcioma zgłoszeniami, Brazylię z pięcioma zgłoszeniami oraz Australię i Kolumbię z trzema zgłoszeniami na krótkiej liście. Agencje w Indiach, Holandii i Polsce odnotowały dwa zgłoszenia, które przeszły do następnej rundy. Argentyna, Dania, Honduras, Japonia, Pakistan, Singapur i Tajlandia miały jedno wejście.
NYF Health Awards będzie uhonorowaniem pracy twórczej następującą nową nagrodą. Nagroda New York City Award uhonoruje reklamę, która oddaje najnowocześniejszy klimat Nowego Jorku.
Więcej informacji o konkursie NYF Health 2023 odwiedź tutaj. zobacz Krótka lista NYF Health Awards 2023 tutaj.
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”