Connect with us

Zabawa

Nowe utwory DLC do Mario Kart 8 Deluxe są mniej (lub więcej) dobre

Published

on

Nowe utwory DLC do Mario Kart 8 Deluxe są mniej (lub więcej) dobre

Nintendo jest teraz jedną trzecią swoich ambitnych planów DLC dla Mario Kart 8 deluxe, niezwykle popularna wyścigówka gokartowa wydana ponad pięć lat temu na ówczesną nową konsolę Nintendo Switch. W marcu ogłoszono, że wyda łącznie 48 nowych utworów do gry w ciągu sześciu „fal” po osiem utworów każda.

Ale pierwsza fala, wydana w marcu, wydawała się nieco prosta w porównaniu z poziomem gry podstawowej i często było zbyt oczywiste, które kursy były oparte na treściach z konsol przenośnych lub gier na smartfony. W oryginale tak nie było Mario Kart 8 deluxektórych kursy zostały tak przerobione w porównaniu z materiałami źródłowymi, że trudno jest odróżnić utwory Game Boy Advance od tych, które pierwotnie pojawiły się na domowej konsoli, takiej jak Wii.

Druga fala zawartości została wydana w zeszłym tygodniu i po spędzeniu weekendu na graniu w osiem nowych dodatków, myślę, że stanowią one solidny krok naprzód Mario Kart 8 deluxeDLC. Nie, nadal nie sądzę, aby jakakolwiek nowa zawartość osiągnęła szczyt tego, co było dostępne w oryginale Mario Kart 8 deluxe, ale za jedyne 25 USD za wszystkie 48 tytułów (lub jako pakiet z subskrypcją Nintendo Switch Online + Expansion Pack), tak naprawdę nie musi tak być. Otrzymujesz taką samą liczbę pól jak nowa gra za mniej niż połowę ceny nowej gry. Nic dziwnego, że stopień połysku nie jest aż tak wysoki.

Pięć z ośmiu kursów bazuje na Mainline Mario kart Tytuły, dwa oparte są na wpisie ze smartfona, a jeden to zupełnie nowy utwór. Jest Mario Circuit 3, który po raz pierwszy pojawił się w oryginale Super Mario Kart na SNES, Kalimari Desert z tytułu Nintendo 64, Snow Land z Game Boy Advance, Waluigi Pinball z Nintendo DS i Mushroom Gorge z Wii. Dołączają do nich New York Minute i Sydney Sprint, dwa debiutujące kursy Mario kartmniej popularny tytuł na smartfony, Wycieczka Mario Kart. Wreszcie, Sky-High Sundae jest nowy, chociaż zostanie również dodany wycieczka w nadchodzącej aktualizacji.

Kto by pomyślał, że wnętrze automatu do pinballa stworzy tak niesamowity tor wyścigowy?
Obraz: Nintendo

Ten pociąg cię wkurza.
Obraz: Nintendo

Fala 2 wydaje się oferować niewielką, ale znaczącą poprawę w stosunku do ośmiu kursów w pierwszej fali. Trudno powiedzieć, czy to dlatego, że tym razem Nintendo wybrało lepszy wybór do remasteru, czy też dlatego, że zespół miał trochę więcej czasu na pracę. Ale tak czy inaczej, tym razem zauważalny jest wzrost jakości. Jasne, mogą nie osiągnąć czystej, przeczącej grawitacji pionowości widocznej wewnątrz Mario Kart 8’s Originals – niekończące się przejścia od lotniarstwa i jazdy pod wodą do jazdy po ścianach antygrawitacyjnych. Ale jest tu o wiele więcej szczegółów, więcej różnorodności i więcej energii. Wystarczy, że widzę, jak stają się integralną częścią przyszłości Mario kart sesje.

Waluigi Pinball jest oczywistym faworytem tej ostatniej fali. Umieszczony w pinballu nazwanym na cześć ulubionego drania wszystkich, tor wystrzeliwuje cię na szczyt planszy, po czym zleca ci przepłynięcie obok zderzaków i płetw, jednocześnie starając się nie spaść z ogromnych metalowych kul maszyny, w którą można trafić. Słowa „Waluigi nr. 1″ bez końca dzięki wyświetlaczowi LED. Nie mogę pomóc, ale się zgadzam.

Jako zupełnie nowy utwór można odnieść wrażenie, że twórcy Wave 2 byli w stanie wypchnąć łódź nieco dalej dzięki „Sky-High Sundae”. Obecnie jest jedyny Mario Kart 8 deluxe Dodatek DLC, który wykorzystuje podkładki antygrawitacyjne w grze, co skutkuje ciężkim skokiem, na którym popijasz i dryfujesz gokartem nad niekończącymi się gigantycznymi cukierkami. Jasne, szkoda, że ​​ogólny kształt to prosta owalna pętla, a całość wydaje się nieco pochodna Mario Kart 8to osobny Sweet Sweet Canyon, ale mam nadzieję, że nie będzie to ostatnia zupełnie nowa zawartość, która zostanie wydana w ramach tych fal DLC.

Mushroom Gorge i Kalimari Desert to dwa inne solidne dodatki. Zagraj w swoje karty bezpośrednio na pierwszym i wydaje się, że spędzasz więcej czasu na skakaniu wśród grzybów niż z kołami twojego gokarta utkniętymi na jego drodze. Ma najlepszą muzykę ze wszystkich miejsc w tej drugiej fali treści, zachwycającą mieszankę techno i… panpipe? (Myślę.) Pustynia Kalimari ma mniej pionowości, ale zawiera wędrujący pociąg parowy, który często grozi wyrzuceniem z wyścigu, miażdżąc cię lub blokując ci drogę, a rzeczy stają się bardziej intensywne w późniejszych rundach, gdy masz do czynienia z tym mieć za zadanie ścigać się w jego ślady. To sprawia dużo frajdy.

Mario Circuit 3 jest tak płaski, jak wygląda.
Obraz: Nintendo

Zupełnie nowe lody Sky-High.
Obraz: Nintendo

To nie znaczy, że obok zabójcy drugiej fali nie ma wypełniacza. Mario Circuit 3 to tor, który jest tak nudny, jak może sugerować jego nazwa, prawie całkowicie płaski tor wyścigowy, który wydaje się zbyt wierny materiałowi źródłowemu SNES. Snow Land jest nieco bardziej interesujący, z pingwinami zaprzęgowymi, których należy unikać wokół zamarzniętego jeziora. Ale w porównaniu do Sherbet Land, w oryginale znajdziesz ośnieżone pole golfowe Mario Kart 8 Roster, Snow Land wydaje się nieco płaska. Jest za krótki, aby oferować coś zbyt pokaźnego i nie ma żadnych zabawnych podwodnych odcinków, które sprawiły, że Sherbet Land jest tak różnorodny. Ogólnie nie można zapomnieć.

Wreszcie są dwa tory, które są bezpośrednio podnoszone Wycieczka Mario Kart, przeciętny mobilny wpis do serii. Pomimo skromnych początków Sydney Sprint to zaskakująca gratka, wijąca się przez słynny port miasta i pływająca do iz opery. Pociągi toczą się w tle toru, który różni się na tyle od okrążenia do okrążenia, że ​​naprawdę można oglądać otoczenie pod każdym kątem podczas jednego wyścigu.

Natomiast New York Minute to drzemka – płaska, pozbawiona życia imitacja miasta, w której niewiele można przełamać monotonii jego ulicznego krajobrazu. Żaden z pojazdów na ulicach nie porusza się, a wyścigi tutaj mają wrażenie, jakby odbywały się na planie filmowym, a nie w żywym mieście. Nintendo zabrało się do pracy nad tym Łatanie Coconut Mall w zeszłym tygodniu Aby uruchomić jego statyczne samochody, mam nadzieję, że może się to zmienić w przyszłej aktualizacji, ale nie wstrzymuję oddechu. To nie jest New Donk City, ludzie.

Kiedy na początku tego roku pojawiły się doniesienia, że ​​nowa linia główna Mario kart był w fazie rozwoju, ten „nowy zwrotw serialu trudno było nie zobaczyć zapowiedzi 48 nowych utworów DLC, ponieważ: „nowy zwrot” w tradycyjnym Mario kart Konsekwencja. (Nadal nie jest jasne, czy te raporty dotyczyły tego DLC, czy osobnej gry głównej).

dany luksusowy był w zasadzie portem Wii U Mario Kart 8 Od 2014 roku przeszliśmy przez osiem lat i prawie całą generację konsol bez żadnej znaczącej nowej zawartości głównej dla serii – co jest szczególnie dziwne, biorąc pod uwagę ciągłą wysoką sprzedaż gry. Teraz jest siódma najlepiej sprzedająca się gra wideo wszech czasów.

To DLC jest jeszcze daleko od tego Mario kart sequel, na który niektórzy liczyli, ale z drugą falą utworów wyłaniającą się jako realna alternatywa. Może nie ma blichtru lub oczywistej ekstrawagancji zupełnie nowej gry, ale z przystępną ceną, nie wspominając o utworach tak kreatywnych jak Waluigi Pinball i Kalimari Desert, niekoniecznie jej potrzebuje.

READ  Spojrzenie wstecz na niesamowity rozwój Matthew Sauvé w przemyśle rozrywkowym
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *