Najważniejsze wiadomości
Nowa usługa OTT dla Polski
Nowy serwis OTT o nazwie CDA TV zadebiutuje w Polsce 9 sierpnia.
Oferuje trzy pakiety tematyczne i jest dostępna tylko dla abonentów usługi SVOD CDA Premium.
Pierwszy pakiet „Uniwersalny” składa się z must-carry, musi oferować kanały i jest dostępny bez dodatkowych opłat, natomiast drugi pakiet „Start” składa się z prawie 40 kanałów i kosztuje 4 zł (0,88 €) miesięcznie z jednym bezpłatnym 14 dniowy okres próbny. Trzeci pakiet „Basic” składa się z prawie 90 kanałów i kosztuje 30 zł miesięcznie bez bezpłatnego okresu próbnego.
CDA TV, podobnie jak CDA Premium, charakteryzuje się łatwym dostępem i prostym modelem rozliczeń: miesięczny abonament, który można aktywować lub dezaktywować w dowolnym momencie, brak długoterminowych umów i zobowiązań. Telewizor CDA będzie dostępny na każdym urządzeniu: na komputerze pod adresem www.cda.pl/tv, na urządzeniach mobilnych (dedykowana aplikacja CDA na Androida i iOS) oraz na Smart TV (LG, Philips, Sony, Panasonic, Hisense, Toshiba, TCL, Hitachi, JVC, systemy Android, Android TV, Chromecast i inne).
Telewizor CDA będzie dostępny także podczas wizyt w krajach Unii Europejskiej, a większość kanałów będzie emitowana w jakości Full HD, cztery wkrótce w jakości 4K.
Związane z
„Zapalony odkrywca. Miłośnik piwa. Miłośnik bekonu. Fanatyk sieci. Przedsiębiorca. Pisarz”.