technologia
Newsweek zalicza obuwie KURU do najszybciej rozwijających się sklepów internetowych
Murray – KURU Footwear zostało docenione w raporcie Newsweeka o najszybciej rozwijających się sklepach internetowych. Lista została opublikowana i sklasyfikowana w zeszłym tygodniu kuruobuwie.com jako firma o „ekstremalnie wysokim wzroście” w kategorii akcesoria modowe – obuwie, ze znanymi markami obuwniczymi, takimi jak New Balance i Vans.
Założona w 2009 roku przez dyrektora generalnego Breta Rasmussena, KURU Footwear jest w 100% firmą skierowaną bezpośrednio do konsumenta, której misją jest eliminowanie bólu stóp. Niszą KURU są „stylowe buty na ból stóp”, które produkuje i sprzedaje buty ortopedyczne, które nie wyglądają na ortopedyczne. Sekretny sos to nasz patent KURUPODESZWA, która zapewnia doskonałe podparcie łuku stopy i poprawia naturalną amortyzację pięty użytkownika.
Aby stworzyć coroczny ranking, Newsweek współpracuje z szanowaną globalną firmą statystyczną zajmującą się danymi, aby określić, które 1000 sklepów w 37 kategoriach to najszybciej rozwijające się sklepy internetowe. Firmy, które znajdują się na liście, muszą mieć ponad milion odwiedzin witryn internetowych rocznie w Stanach Zjednoczonych; 1 milion dolarów ze sprzedaży w USA; i mają co najmniej 50 procent ruchu i sprzedaży na rynku amerykańskim. KURU została uznana za firmę o „ekstremalnie wysokim wzroście” w oparciu o łączne przychody, ruch i ocenę zapewnienia jakości strony internetowej.
Bret Rasmussen, dyrektor generalny KURU Footwear, powiedział: „To wielki zaszczyt być wyróżnionym wraz z innymi liderami w naszej branży za doskonałe wrażenia klientów naszego zespołu. Nasz rozwój zawdzięczamy stworzeniu naprawdę wyjątkowego produktu, który pomógł milionom ludzi złagodzić ból stóp”. Dodatkowo, mówi: „Nasi KURU GURU wyróżniają się w zachwycaniu naszych klientów, podczas gdy nasz zespół e-commerce stale optymalizuje nasz sklep internetowy, aby proces zakupu tak płynny, jak to tylko możliwe.”
O butach KURU
KURU Footwear to firma obuwnicza skierowana bezpośrednio do konsumentów, której misją jest eliminacja bólu stóp. Od momentu powstania firmy w 2009 roku miliony ludzi doświadczyło unikalnego stylu KURU, doskonałego wsparcia i niewyobrażalnego komfortu. Dzięki nieustannemu naciskowi na innowacyjność i zaangażowanie w nieskończony komfort, KURU kontynuuje określanie przyszłości tego, jak powinno się czuć obuwie. po więcej informacji odwiedź www.kuruobuwie.pl.
O Newsweeku
Newsweek to wiodący magazyn informacyjny i strona internetowa dostarczająca wysokiej jakości dziennikarstwo czytelnikom na całym świecie od ponad 80 lat. Newsweek oferuje najnowsze wiadomości, dogłębną analizę i pomysły dotyczące problemów globalnych, technologii, biznesu, kultury i polityki. Oprócz obecności w Internecie i na urządzeniach mobilnych, Newsweek publikuje cotygodniowe wydania drukowane w języku angielskim w Stanach Zjednoczonych, Europie/Bliskim Wschodzie/Afryce i Azji, a także wydania w języku japońskim, koreańskim, polskim, serbskim i hiszpańskim.
Newsweek został wydzielony z IBT Media we wrześniu 2018 r. i jest współwłasnością po 50% prezesa i dyrektora generalnego Dev Pragada oraz Johnathana Davisa, który nie pełni żadnej roli operacyjnej w Newsweeku.
O Statista
W ciągu zaledwie kilku lat Statista zdołał zdobyć pozycję wiodącego dostawcy danych rynkowych i konsumenckich. Ponad 1100 wizjonerów, ekspertów i działaczy nieustannie odkrywa na nowo Statistę, a tym samym nieustannie opracowuje nowe, udane produkty i modele biznesowe.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”