Zabawa
Netflix rozwija strategię gier wraz ze spadkiem liczby subskrybentów
Netflix starał się uprzedzić złe wieści w tym tygodniu, ogłaszając ogłoszenie o grach, część strategii firmy mającej na celu rozweselenie inwestorów zaniepokojonych przyszłością giganta streamingu.
Dlaczego jest to ważne: Netflix to zgłosił pierwsza strata kwartalna subskrybentów wczoraj, co zapoczątkowało cały sezon napadowego czytania.
- Kierownicy oferują tańsze poziomy z reklamami i rozprawiają się z udostępnianiem haseł.
- Dużo mówią też o grach.
Szczegóły: Netflix ogłosił w poniedziałek grę mobilną i serial animowany oparte na grze karcianej Exploding Kittens, oferujące „wczesne spojrzenie” na swoją strategię gier, powiedział wczoraj inwestorom Gregory Peters, dyrektor operacyjny firmy.
- Gra mobilna ma zostać uruchomiona w przyszłym miesiącu za pośrednictwem aplikacji Netflix na telefon, a serial animowany ma się pojawić w przyszłym roku.
- Przyszłe wersje gry będą zawierać elementy z serii, a „cała grafika i projekt będą inspirowane serialem” – powiedział Axios przedstawiciel Netflix.
- Ten rodzaj „współpracy”, jak to ujął wczoraj Peters, jest „pierwszym krokiem w długiej podróży” do połączenia treści jego programów i filmów z grami.
Netflix aktualne oferty 17 gier, na maj zapowiadane są kolejne cztery.
- Gry nie są jeszcze oparte na oryginalnym modelu, ponieważ Netflix początkowo buduje swoją bibliotekę gier mobilnych z tytułami, z których większość jest lub będzie wydana również na innych platformach.
- Majowa wyprzedaż obejmuje nową wersję casualowej gry o wylęganiu smoków smok w górę i port bardziej złożonego Moonlightera, a Niezależna gra 2018 o posiadaniu sklepu z magiczną bronią w dzień i polowaniu na potwory nocą.
- Firma ma nabył trzy studia gier od września potencjał rozwojowy dla ekskluzywnych produktów własnej roboty. (Wczoraj nazwała współdyrektora generalnego Reeda Hastingsa „drobnymi przejęciami w celu budowania know-how i kreatywności w celu stworzenia naprawdę świetnych gier”).
Między wierszami: Obecnie plany gier Netflixa bardziej przypominają utrzymanie subskrybentów i marketing, niż rzucenie się w bezpośrednią konkurencję z największymi firmami z branży gier.
- Wczesne ruchy Netflixa koncentrują się na tym, aby ludzie bardziej zaangażowali się w aplikację Netflix.
Bądź mądry: Gry są notorycznie trudnym biznesem do zarabiania, ale Netflix widzi w tym złoto.
- „Wierzymy, że dodając gry, możemy zbudować duży strumień przychodów i zysków” – powiedział inwestorom współdyrektor generalny Theodore Sarandos.
- Dodał, że jest to w tej chwili bardziej opłacalne posunięcie, niż dodanie sportu na żywo.
Zapisz się na nowy biuletyn Axios Gaming tutaj.
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.