Zabawa
Netflix ma w tym roku wydać 17 miliardów dolarów w gotówce na oryginalne filmy i programy telewizyjne
Każde studio w Hollywood każdego roku wydaje setki milionów, jeśli nie miliardy, na filmy i programy telewizyjne. To tylko część gry. Ale Netflix, dominująca siła w świecie streamingu, naprawdę przewyższa konkurencję w tym dziale. Na przykład usługa przesyłania strumieniowego ogłosiła, że w 2021 roku wyda ponad 17 miliardów dolarów na oryginalne treści.
Wiadomość została opublikowana w niedawno opublikowanym raporcie kwartalnym Netflix. Podczas gdy wzrost liczby abonentów nie osiągnął założonych celów, ponieważ wzrost gospodarczy w USA zwolnił, firma nadal wydaje pieniądze, jakby wychodziła z mody. Omawiając strategię rozpowszechniania treści na pozostałą część roku, firma przedstawiła swoje plany ogromnych wydatków i powiedziała, co następuje.
„Jak widać z powyższej tabeli tygodniowych wzrostów, na początku pierwszego kwartału podążaliśmy podobną ścieżką wzrostu z Bridgerton, Lupin i Cobra Kai jak w poprzednich latach. Jak już wspomniano, produkcja Covid-19 w 2020 r. być opóźnione w 2021 r., co jest bardziej obciążone w drugiej połowie roku z powodu dużej liczby powracających firm franczyzowych. Nawet jeśli wprowadzenie szczepionek na całym świecie jest bardzo niespójne, ponownie jesteśmy w postępie na wszystkich ważnych rynkach i bezpiecznie produkują z Mit Z wyjątkiem Brazylii i Indii. Zakładając, że tak się stanie, wydamy w tym roku ponad 17 miliardów dolarów w gotówce na zawartość i będziemy nadal dostarczać naszym członkom niesamowity wybór tytułów z większą liczbą oryginałów niż w tym roku ”.
Netflixowi udało się stworzyć oryginalne, niezbędne filmy i programy telewizyjne. Dziwne rzeczy i Pomarańcz to nowa czerń były wcześniejszymi przykładami. Ale w zeszłym roku pokazują, jak to zrobić Cobra Kaiodziedziczone z YouTube} i Wiedźminjak również wybuch Bridgerton, dały im więcej hitów na przyszłość.
Gigant przesyłania strumieniowego jest również niezwykle popularny w filmach, wydając ponad 70 oryginałów w samym 2021 roku. Co najmniej jeden nowy film tygodniowo. Obejmuje to wszystko, od małych dramatów po ogromne hity, takie jak Zack Snyders Armia Umarłych. Netflix oświadczył również, że chce inwestować w treści, które można odtwarzać w różnych częściach świata i które mówią do tych krajów w tych językach.
„Kolejnym celem jest tworzenie wspaniałych, autentycznych lokalnie historii w krajach na całym świecie. Dlatego naszym priorytetem w przypadku tytułów w języku narodowym jest wywieranie dużego wpływu na obszar zamieszkania, abyśmy nie mieli lokalnego wpływu na„ Umiejętność podróżowania 'poświęcać się. ” Jednak coraz częściej widzimy, że te lokalne tytuły znajdują znaczną publiczność na całym świecie, co potwierdza naszą tezę, że wielkie historie są uniwersalne: mogą pochodzić z dowolnego miejsca i wszędzie być kochanymi. „
Netflix cytował projekty, takie jak Poniżej zera z Hiszpanii, Zamiatacz pokoju z Korei Kwadratowa miłość z Polski i Kto zabił Sarę? z Meksyku jako udane przykłady. Oczekuje się również wzrostu wydatków. W 2018 roku Netflix wydał około 12 miliardów dolarów na oryginalne treści, które następnie wzrosły do 15 miliardów dolarów w 2019 roku. Wraz ze wzrostem konkurencji ze strony Disney +, HBO Max i innych, wydatki będą sposobem na utrzymanie tego w grze. Ta wiadomość dociera do nas Ostateczny termin.
Tematy: Netflix, streaming
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.