Gospodarka
Nestle Waters North America, właściciel Poland Spring, zmienia nazwę na BlueTriton Brands
STAMFORD – Nestle Waters North America, firma ze Stamford, która w zeszłym tygodniu została sprzedana za 4,3 miliarda dolarów, ogłosiła w tym tygodniu, że zmieniła nazwę na BlueTriton Brands.
Tryton odnosi się do boga morza w mitologii greckiej, podczas gdy według przedstawicieli firmy niebieski reprezentuje wodę.
„Nowa nazwa odzwierciedla rolę firmy jako strażnika zrównoważonych zasobów i dostawcy świeżej wody” – podała firma w oświadczeniu. „Ponadto BlueTriton oznacza nieustanne zaangażowanie firmy jako niezależnej firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz wysokiej jakości produktów i usług”.
Pracownicy BlueTriton zapowiedzieli, że w najbliższych miesiącach ogłoszą kolejne zmiany w marce, w tym nowe logo firmy, stronę internetową i kanały social media. W ogłoszeniu nie wspomniano, czy firma może zmienić nazwę Poland Spring, markę wody butelkowanej dla obszaru Nowej Anglii lub jakąkolwiek inną markę.
31 marca firmy inwestycyjne One Rock Capital Partners i Metropoulos & Co. ogłosiły, że sfinalizowały przejęcie Nestle Waters od Nestle – transakcja pierwotnie ogłoszone 17 lutego.
„Firma ma ugruntowaną reputację jako wiodący dostawca wody i nawodnień preferowany przez konsumentów w całej Ameryce Północnej” – powiedział Tony Lee, partner zarządzający One Rock w oświadczeniu. „Widzimy znaczącą okazję do dalszego budowania pozycji lidera BlueTriton i nie możemy się doczekać, aby budować na mocnych podstawach, które są dziś w biznesie”.
W podobny sposób Dean Metropoulos, założyciel swojej rodzinnej firmy inwestycyjnej, został mianowany prezesem i tymczasowym dyrektorem generalnym Nestle Waters. Posiada 40-letnie doświadczenie w obsłudze i inwestowaniu w marki żywności i napojów.
„Jestem podekscytowany, mogąc współpracować z moimi partnerami One Rock, aby kierować tą firmą, ponieważ razem jako BlueTriton rozpoczynamy nowy rozdział, który opiera się na bogatym dziedzictwie naszych historycznych, kultowych i ukochanych marek” – powiedział Metropoulos w oświadczeniu. „Wszyscy jesteśmy coraz bardziej świadomi znaczenia naszych produktów i ich szybko ewoluujących innowacji dla dobrobytu ludzi i naszych społeczności”.
Jako jedna z największych firm napojowych w Ameryce Północnej portfolio BlueTriton obejmuje Poland Spring i inne regionalne marki wody butelkowanej, takie jak Deer Park, Ozarka, Ice Mountain, Zephyrhills i Arrowhead, a także linie Pure Life i Splash. W sprzedaży nie uwzględniono międzynarodowych marek wody premium Perrier, S.Pellegrino i Acqua Panna od Nestle.
Według Urzędu Rozwoju Gospodarczego w Stamford firma była 13. największym pracodawcą w Stamford w trzecim kwartale 2020 r., Zatrudniając 610 pracowników. Siedziba firmy znajduje się przy 900 Long Ridge Road.
„Obecnie nie jesteśmy świadomi żadnych oczekiwanych zmian w naszej obecnej lokalizacji” – powiedział w lutym rzecznik firmy Hearst Connecticut Media. „Będziemy głównie pracować jak zwykle”.
BlueTriton zatrudnia około 7 000 pracowników w USA i ponad 230 w Kanadzie.
Firma posiada 27 zakładów produkcyjnych w Ameryce Północnej i obsługuje usługę ReadyRefresh bezpośredniej dostawy napojów i napojów biurowych.
[email protected]; Twitter: @paulschott
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”