Zabawa
NENT urzeczywistnia umowę dotyczącą treści Hayu NBCU — Wizja TBI
Nordic Entertainment (NENT) Group zaoferuje swoim abonentom serię reality show po strajku wieloletnia umowa sprzedaży z NBCUniversal OTT Service Hayu.
Usługa zostanie udostępniona abonentom Viaplay w Polsce, Estonii, Łotwie i Litwie bez dodatkowych kosztów od jesieni 2021 roku i stanie się pierwszym partnerem platformy Hayu w Polsce i krajach bałtyckich.
Oferta Hayu obejmuje ponad 1000 odcinków reality show, takich jak Z kamerą u Kardashianów, Pod pokładem oraz Prawdziwe gospodynie domowe Franczyzowa. Większość nowych programów Hayu ma swoją premierę na Viaplay tego samego dnia, co ich audycja w USA.
Filippa Wallestam, dyrektor ds. treści w NENT, powiedziała, że umowa odzwierciedla zdolność rzeczywistości do „dostarczania emocji, dramatów i lojalności fanów, które rywalizują z treściami w każdej kategorii”.
Hendrik McDermott, Dyrektor Zarządzający Direct-to-Consumer, Global w Hayu, dodał: „Europa pozostaje kluczowym punktem w ciągłej strategii rozwoju Hayu i w tym ekscytującym partnerstwie z Grupą NENT – naszym pierwszym partnerem platformowym w Polsce, Estonii, Łotwie i Litwie. „- sprawia, że subskrybenci Viaplay mają jeszcze łatwiejszy dostęp do szerokiej gamy najlepszych treści w rzeczywistości amerykańskiej Hayu bez reklam”.
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.